RODO - marketing i sprzedaż w zgodzie z nowymi regulacjami
MarketingWarszawaKonferencja
Novotel Airport
RODO - marketing i sprzedaż w zgodzie z nowymi regulacjami

Wstęp bezpłatny

Przed nami wielkie wyzwanie jakim jest wdrożenie RODO. Poprawna implementacja regulacji stanowi wielkie wyzwania dla firm i organizacji, natomiast są działy i departamenty, które są w sposób szczególny zaangażowane w te procesy, takie jak działy marketingu i sprzedaży właśnie.


Z myślą o Państwa szczególnych potrzebach w tym zakresie przygotowaliśmy program konferencji, który pozwoli Państwu zapoznać się z dokładnymi wymogami w zakresie RODO oraz stanowi swoistą instrukcję działania.

Szczegółowo omówimy m.in. :

  • zgody podmiotów danych jako podstawa działań marketingowych
  • wdrożenie wytycznych RODO w zagranicznych firmach internetowych
  • nowe zasady nadzoru nad przetwarzaniem danych osobowych przez wymiar sprawiedliwości
  • marketing własny a marketing cudzy
  • profilowanie dla celów marketingowych
  • bazy marketingowe które posiadamy - czy będą legalne po rozpoczęciu stosowania wytycznych RODO

Goście Honorowi i Prelegenci pozwolą spojrzeć na tematykę RODO z różnych perspektyw, podpowiadając i edukując z zakresu efektywnego i sprawnego wdrożenia.

Jeśli reprezentują Państwo działy marketingu i sprzedaży zdecydowanie nie może Państwa zabraknąć na konferencji stworzonej by uwzględnić Państwa potrzeby, zakres działalności i ryzyka.

Zapraszam serdecznie!
Renata Grzeszczak
Project Manager - Team Leader

Do udziału zapraszamy przede wszystkim:

  • Dyrektorów, managerów i pracowników działów marketingu i sprzedaży
  • Dyrektorów, menedżerów i specjalistów ds. marketingu online
  • Osoby odpowiedzialnych za portale i serwisy internetowe
  • Dyrektorów, menedżerów e-commerce, e-biznesu, e-handlu, e-usług
  • Dyrektorów, menedżerów sprzedaży
  • Menedżerów i specjalistów ds. wsparcia sprzedaży
  • Pracowników działów Complience
  • Osoby kierujące projektami związanymi z przetwarzanie danych
  • Administratorów bezpieczeństwa informacji
  • Prawników wewnętrznych w firmach
  • Przedstawicieli podmiotów przetwarzających dane osobowe na zlecenie
  • Wszystkie inne osoby zajmujące się ochroną lub przetwarzaniem danych osobowych

Zapewniamy uczestnikom konferencji bezpłatny parking na terenie hotelu.


Partner Merytoryczny

Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy
Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy Sp. j. jest jedną z wiodących kancelarii prawnych działających na rynku polskim. Specjalizuje się przede wszystkim w takich dziedzinach jak: TMT, ochrona danych osobowych, IT, prawo własności intelektualnej, prawo konkurencji i ochrony konsumentów, prawo reklamy i promocji, zamówienia publiczne. Zespół kancelarii liczy ponad 55 prawników, w skład którego wchodzą: adwokaci, radcowie prawni, doktorzy nauk prawnych, rzecznicy patentowi, aplikanci adwokaccy i radcowscy oraz doktoranci i młodsi prawnicy. Potwierdzeniem renomy Kancelarii są jej wysokie miejsca w krajowych i międzynarodowych rankingach firm prawniczych. Kancelaria współpracuje stale z ponad 100 przedsiębiorcami, wśród których znajdują się zarówno krajowe podmioty gospodarcze, jak i inwestorzy zagraniczni, a także międzynarodowe korporacje.


Tylko 13 proc. menedżerów zna termin wdrożenia RODO

Pb.pl 2017-02.12

W maju w praktyce wchodzi w życie unijne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. A krajowe firmy wciąż niewiele wiedzą o nowych przepisach, ale ich zagraniczni „koledzy” - jeszcze mniej. O zapowiedziach zmian w prawie ochrony danych osobowych (RODO) krajowi przedsiębiorcy już słyszeli nieraz. Czy skłoniło ich to do przeanalizowania nowych regulacji? Niekoniecznie. Analizy przeprowadzone przez Ipsos dla Microsoft wykazały, że w Polsce 87 proc. menedżerów nie wie, od kiedy unijne rozporządzenie zacznie obowiązywać. Jedynie 33 proc. respondentów wskazało, że RODO odnosi się do przedsiębiorstw działających na terenie Wspólnoty i prowadzących wymianę handlową z Unią. 38 proc. zna wysokość kar za naruszenia przepisów. (…)

Firmy wciąż niegotowe na RODO

Pb.pl 2018-02.06

Co piąta firma nie rozpoczęła jeszcze przygotowań do wdrożenia Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO). Część z nich najpewniej nie zdąży już z dostosowaniami. PwC sprawdziło stan przygotowania polskich przedsiębiorstw do majowych zmian, jakie wprowadzi w życie Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (RODO). Z analiz przeprowadzonych przez firmę wynika, że wiele przedsiębiorstw może się nie wyrobić w wyznaczonym terminie – 25 maja 2018 r. Badanie prowadzone było jesienią 2017 r. i wówczas pełną gotowość do RODO zadeklarowało jedynie 3 proc. spółek, 20 proc. rozpoczęło ocenę “szczelności” procesów, kolejne 20 proc. badanych prowadziło już działania dostosowawcze (będąc na różnych ich etapach). Natomiast co piąta firma nie zdążyła jeszcze nawet rozpocząć przygotowań. (...)

Partnerzy:

Partner Merytoryczny

 

Patron Honorowy

 

Patron

 

Patron Medialny

    

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

Program wydarzenia pojawi się już wkrótce!

Maciej Kawecki

Dr Maciej Kawecki

koordynator krajowej reformy ochrony danych osobowych, dyrektor Departamentu Zarządzania Danymi w Ministerstwie Cyfryzacji,  

Doktor nauk prawnych. W latach 2016 – 2017 doradca w Gabinecie Politycznym Ministra Cyfryzacji. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, na którym obronił pracę doktorską nt. unijnej reformy ochrony danych osobowych. Studiował również na Uniwersytecie w Sztokholmie oraz Uniwersytecie J.W. Goethego we Frankfurcie nad Menem. W latach 2015-2016 zatrudniony w Biurze Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Autor kilkudziesięciu publikacji z zakresu bezpieczeństwa danych osobowych, uczestnik kilkudziesięciu krajowych oraz międzynarodowych konferencji naukowych z zakresu prawa nowych technologii. Został laureatem konkursu Wolters Kluwer Polska i Dziennika Gazety Prawnej - Rising Stars 2017, otrzymując nagrodę specjalną 15 listopada 2017 roku. Kapituła konkursu uzasadniając przyznanie dr. Kaweckiemu nagrody specjalnej, wskazała m.in. na tytaniczną pracę, jakiej dokonał na rzecz wdrożenia w Polsce unijnej reformy ochrony danych osobowych (RODO), której owocem jest kompletny projekt nowej ustawy o ochronie danych osobowych i projekt przepisów wprowadzających, który zmienia ponad sto aktów prawnych. Konkurs, skierowany do osób przed 35 rokiem życia, ma wyłaniać młodych prawników, którzy swoją wiedzą, przedsiębiorczością oraz postawą społeczną realizują najwyższe standardy świadczenia usług prawnych, wyróżniają się m.in. kreatywnością i umiejętnością wyczuwania nowych trendów rynkowych, łącząc karierę zawodową z pracą naukową. Nagrodę Konkursu Rising Stars 2017., dr Maciej Kawecki - nazywany przez Annę Streżyńską, Ministra Cyfryzacji -„miniministrem ds. reformy”, odebrał podczas uroczystej Gali 15 listopada 2017r.

Tomasz Grzybowski

Tomasz Grzybowski

radca prawny, Partner Kancelarii Konieczny, Grzybowski, Polak, prawnik Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego,  

Jest specjalistą w obszarze prawa marketingu i reklamy, prawa własności intelektualnej, ochrony danych osobowych oraz prawa konkurencji. Doradza przy organizacji krajowych i transgranicznych kampanii promocyjnych od 11 lat, w czasie których pomógł zrealizować ponad 1000 akcji B2C oraz B2B. Posiada świadectwo zawodowe do nadzorowania loterii promocyjnych i audioteksowych. Wdraża kompleksowe i pełne rozwiązania z zakresu ochrony danych osobowych. Wspiera merytorycznie osoby sprawujące funkcje ABI w przedsiębiorstwach klientów. Realizuje audyty, tworzy dokumentację wewnętrzną przedsiębiorstwa (Polityki bezpieczeństwa, Instrukcje) oraz dokumenty zewnętrzne (Polityki prywatności, oświadczenia zgody i in.). Obecnie wspólnie z Polskim Stowarzyszeniem Marketingu SMB współtworzy „Kodeks dobrych praktyk” w rozumieniu art. 40 RODO dla rynku marketingowego. Na poziomie unijnym współpracuje z organizacją FEDMA, której celem statutowym jest poszerzanie wiedzy prawnej o rynku reklamy w Unii Europejskiej oraz popieranie wśród organów unijnych prawodawstwa uwzględniającego rozwój biznesu.

Michał Kaczorowski

Michał Kaczorowski

radca prawny, pełniący w Google funkcję Commercial Counsel CEE, Google Poland,  

Członek Zarządu Stowarzyszenia Administratorów Bezpieczeństwa Informacji oraz Konfederacji Europejskich Organizacji Inspektorów Ochrony Danych (CEDPO). Uczestniczy w pracach Grupy Prawnej Związku Pracodawców Branży Internetowej (IAB Polska). Był ekspertem prawnym Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB. Wykładowca i prelegent na krajowych i międzynarodowych konferencjach dotyczących przetwarzania danych i nowych technologii. Autor licznych publikacji z tej tematyki.

Xawery Konarski

Xawery Konarski

adwokat, starszy partner, Traple Konarski i Podrecki i Wspólnicy,  

Ekspert prawny z ponad 20-letnim doświadczeniem w nowych technologiach. Starszy partner i współzałożyciel kancelarii Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy. W Kancelarii nadzoruje prace zespołów Technologie Media Telekomunikacji. Doradza polskim i międzynarodowym przedsiębiorstwom w zakresie prawa telekomunikacyjnego, IT, Internetu oraz ochrony danych osobowych. Zasiada w Radzie Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji (PIIT), jest członkiem zarządu PIIT. Jest doradcą prawnym Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Polskiej Izby Ubezpieczeń (PIU). Jako ekspert brał udział w pracach legislacyjnych nad szeregiem ustaw z zakresu prawa nowych technologii, w tym ustawy o ochronie danych osobowych. Jest arbitrem Sądu Polubownego ds. domen internetowych przy PIIT. Doradza Izbom Gospodarczym oraz Związkom Pracodawców przy tworzeniu kodeksów postępowania dotyczących wdrożenia RODO. Wielokrotnie rekomendowany w polskich i zagranicznych rankingach prawników specjalizujących się w TMT (min. Chambers Europe, Legal 500, Rzeczpospolita). Autor kilkudziesięciu pozycji naukowych z zakresu prawa nowych technologii i ochrony danych osobowych, w tym Komentarza do ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Arwid Mednis

Dr Arwid Mednis

Lider zespołu TMT/IP i Ochrony Danych Osobowych, radca prawny, kancelaria PwC Legal,  

W kancelarii PwC Legal kieruje praktyką prawa nowych technologii, w tym prawa telekomunikacyjnego oraz ochrony danych osobowych. Zajmuje się kwestiami cyberbezpieczeństwa, ochrony informacji oraz dostępem do informacji publicznej. Jego pecjalnością jest także prawo administracyjne, w szczególności prawo samorządu terytorialnego oraz partnerstwo publicznoprywatne. W latach 1991-2000 reprezentował Polskę w Komitecie ds. Ochrony Danych Osobowych w Radzie Europy w Strasburgu, w latach 1998-2000 był jego przewodniczącym. Był członkiem Rady Naukowej GIODO, a także autorem i współautorem projektów ustaw dotyczących ochrony danych osobowych i wymiany informacji gospodarczej. Reprezentuje klientów w sprawach regulacyjnych oraz w postępowaniach sądowych i administracyjnych. Jest docentem na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie prowadzi zajęcia m.in. z zakresu dostępu do informacji publicznej, ochrony danych osobowych i prawa łączności elektronicznej, a także autorem licznych publikacji z zakresu prawa telekomunikacyjnego, ochrony danych osobowych, e-biznesu i prawa administracyjnego.

Michał Pieprzny

Michał Pieprzny

CEO PAYBACK Polska,  

Ekspert w dziedzinie budowania wartości klienta indywidualnego i biznesowego. Posiada wieloletnie doświadczenie w projektowaniu i usprawnianiu modeli współpracy między firmami oraz w tworzeniu i wdrażaniu programów stymulacji sprzedaży, angażowania konsumentów oraz partnerów biznesowych, a także optymalizacji portfela produktów. Zanim podjął pracę w PAYBACK, doradzał zarządom wielu firm w regionie Europy Środkowo-Wschodniej jako konsultant McKinsey&Company, a następnie pracował dla Avon Cosmetics, gdzie współodpowiadał za strategię firmy na 23 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.

Włodzimierz Schmidt

Włodzimierz Schmidt

prezes zarządu IAB Polska,  

Prezes zarządu i CEO Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska od stycznia 2013 roku. Jest także członkiem zarządu IAB Europe oraz Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy. Do IAB przeszedł z firmy informatycznej Effectibi, której był prezesem i współzałożycielem (2009-2013). Wcześniej pełnił funkcję dyrektora sprzedaży Atos Origin (2010-2011), a także dyrektora zarządzającego i członka zarządu Lothar Boehm (2007-2010) oraz dyrektora zarządzającego na region CEE i członka zarządu Central Com PLS. Jego doświadczenia zawodowe obejmują również pracę na wysokich stanowiskach managerskich w Unicom Bols Group, AIG Amplico Life, Kraft Foods. Absolwent Politechniki Poznańskiej, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz INSEAD (finanse, marketing, HR).

Grzegorz Sibiga

Dr Grzegorz Sibiga

of Counsel, Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy,  

Zajmuje się prawem administracyjnym, w szczególności prawem do informacji, ochroną danych osobowych i innych informacji prawnie chronionych, e-administracją, a także postępowaniem administracyjnym. Pracownik naukowy w Zakładzie Prawa Administracyjnego w Instytucie Nauk Prawnych Polskiej Akademii Nauk w Warszawie. Doświadczenie zdobywał, pracując na kierowniczych stanowiskach w administracji publicznej m.in. jako dyrektor Departamentu Rejestracji Zbiorów Danych Osobowych w Biurze Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Był ekspertem sejmowym w pracach parlamentarnych nad ustawami prawa administracyjnego, w tym m.in. o ewidencji ludności, dowodach osobistych, informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publicznej oraz nowelizacją ustawy o dostępie do informacji publicznej. Redaktor, autor i współautor licznych publikacji naukowych w tym zakresie, m.in. Komunikacja elektroniczna w Kodeksie postępowania administracyjnego. Komentarz i Ochrona danych osobowych. Aktualne problemy i nowe wyzwania. Redaktor cyklicznego dodatku do Monitora Prawniczego poświęconego prawnym aspektom ochrony danych osobowych. Członek rady programowej Kwartalnika Naukowego Prawo Mediów Elektronicznych i członek rady konsultacyjnej miesięcznika IT w administracji.

Piotr Zgierski

Piotr Zgierski

radca prawny, in-house lawyer w PAYBACK Polska,  

Specjalizuje się w ochronie prywatności, prawnych aspektach e-commerce oraz marketingu. Jego doświadczenie obejmuje doradztwo prawne z zakresu ochrony danych osobowych w kraju i zagranicą. Członek międzynarodowej grupy roboczej koordynującej wdrożenie RODO w ramach spółek grupy PAYBACK w Europie. Odpowiada za realizację projektu w Polsce.