Przed nami wielkie wyzwanie jakim jest wdrożenie RODO. Poprawna implementacja regulacji stanowi wielkie wyzwania dla firm i organizacji, natomiast są działy i departamenty, które są w sposób szczególny zaangażowane w te procesy, takie jak działy marketingu i sprzedaży właśnie.
Z myślą o Państwa szczególnych potrzebach w tym zakresie przygotowaliśmy program konferencji, który pozwoli Państwu zapoznać się z dokładnymi wymogami w zakresie RODO oraz stanowi swoistą instrukcję działania.
Szczegółowo omówimy m.in. :
- zgody podmiotów danych jako podstawa działań marketingowych
- wdrożenie wytycznych RODO w zagranicznych firmach internetowych
- nowe zasady nadzoru nad przetwarzaniem danych osobowych przez wymiar sprawiedliwości
- marketing własny a marketing cudzy
- profilowanie dla celów marketingowych
- bazy marketingowe które posiadamy - czy będą legalne po rozpoczęciu stosowania wytycznych RODO
Goście Honorowi i Prelegenci pozwolą spojrzeć na tematykę RODO z różnych perspektyw, podpowiadając i edukując z zakresu efektywnego i sprawnego wdrożenia.
Jeśli reprezentują Państwo działy marketingu i sprzedaży zdecydowanie nie może Państwa zabraknąć na konferencji stworzonej by uwzględnić Państwa potrzeby, zakres działalności i ryzyka.
Zapraszam serdecznie!
Renata Grzeszczak
Project Manager - Team Leader

Do udziału zapraszamy przede wszystkim:
- Dyrektorów, managerów i pracowników działów marketingu i sprzedaży
- Dyrektorów, menedżerów i specjalistów ds. marketingu online
- Osoby odpowiedzialnych za portale i serwisy internetowe
- Dyrektorów, menedżerów e-commerce, e-biznesu, e-handlu, e-usług
- Dyrektorów, menedżerów sprzedaży
- Menedżerów i specjalistów ds. wsparcia sprzedaży
- Pracowników działów Complience
- Osoby kierujące projektami związanymi z przetwarzanie danych
- Administratorów bezpieczeństwa informacji
- Prawników wewnętrznych w firmach
- Przedstawicieli podmiotów przetwarzających dane osobowe na zlecenie
- Wszystkie inne osoby zajmujące się ochroną lub przetwarzaniem danych osobowych
Zapewniamy uczestnikom konferencji bezpłatny parking na terenie hotelu.
Partner Merytoryczny
Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy
Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy Sp. j. jest jedną z wiodących kancelarii prawnych działających na rynku polskim. Specjalizuje się przede wszystkim w takich dziedzinach jak: TMT, ochrona danych osobowych, IT, prawo własności intelektualnej, prawo konkurencji i ochrony konsumentów, prawo reklamy i promocji, zamówienia publiczne. Zespół kancelarii liczy ponad 55 prawników, w skład którego wchodzą: adwokaci, radcowie prawni, doktorzy nauk prawnych, rzecznicy patentowi, aplikanci adwokaccy i radcowscy oraz doktoranci i młodsi prawnicy. Potwierdzeniem renomy Kancelarii są jej wysokie miejsca w krajowych i międzynarodowych rankingach firm prawniczych. Kancelaria współpracuje stale z ponad 100 przedsiębiorcami, wśród których znajdują się zarówno krajowe podmioty gospodarcze, jak i inwestorzy zagraniczni, a także międzynarodowe korporacje.
Tylko 13 proc. menedżerów zna termin wdrożenia RODO
Pb.pl 2017-02.12
W maju w praktyce wchodzi w życie unijne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. A krajowe firmy wciąż niewiele wiedzą o nowych przepisach, ale ich zagraniczni „koledzy” - jeszcze mniej. O zapowiedziach zmian w prawie ochrony danych osobowych (RODO) krajowi przedsiębiorcy już słyszeli nieraz. Czy skłoniło ich to do przeanalizowania nowych regulacji? Niekoniecznie. Analizy przeprowadzone przez Ipsos dla Microsoft wykazały, że w Polsce 87 proc. menedżerów nie wie, od kiedy unijne rozporządzenie zacznie obowiązywać. Jedynie 33 proc. respondentów wskazało, że RODO odnosi się do przedsiębiorstw działających na terenie Wspólnoty i prowadzących wymianę handlową z Unią. 38 proc. zna wysokość kar za naruszenia przepisów. (…)
Firmy wciąż niegotowe na RODO
Pb.pl 2018-02.06
Co piąta firma nie rozpoczęła jeszcze przygotowań do wdrożenia Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO). Część z nich najpewniej nie zdąży już z dostosowaniami. PwC sprawdziło stan przygotowania polskich przedsiębiorstw do majowych zmian, jakie wprowadzi w życie Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (RODO). Z analiz przeprowadzonych przez firmę wynika, że wiele przedsiębiorstw może się nie wyrobić w wyznaczonym terminie – 25 maja 2018 r. Badanie prowadzone było jesienią 2017 r. i wówczas pełną gotowość do RODO zadeklarowało jedynie 3 proc. spółek, 20 proc. rozpoczęło ocenę “szczelności” procesów, kolejne 20 proc. badanych prowadziło już działania dostosowawcze (będąc na różnych ich etapach). Natomiast co piąta firma nie zdążyła jeszcze nawet rozpocząć przygotowań. (...)
































