15. Kongres Public Relations i Komunikacji
MarketingWarszawaKonferencja
 ‑ 
Villa Foksal
 ‑ 
15. Kongres Public Relations i Komunikacji
#PR-owiec #Wielozadaniowiec

Wstęp bezpłatny

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W 16. KONGRESIE PUBLIC RELATIONS I KOMUNIKACJI - JUŻ 14 I 15 PAŹDZIERNIKA W WARSZAWIE I ONLINE

SPRAWDŹ PROGRAM I ZAREJESTRUJ SIĘ JUŻ DZIŚ!




Digital, social media, podcasty, influncerzy … możliwości dla PR-owca jest więcej niż kiedykolwiek! Nowe ścieżki komunikacji, nieprzewidywalne kryzysy, ewoluujący krajobraz biznesowy zmieniają oblicze PRu, zmieniają charakter Twojej pracy!

Masz wrażenie, że jako PR-owiec jesteś osobą od zadań specjalnych i łączysz wiele ról w Twojej organizacji? HR, marketing, employer branding, media … nie ulega wątpliwości: PRowiec = Wielozadaniowiec!

Dlatego podczas Kongresu Public Relations i Komunikacji nauczymy Cię nie tylko jak wykorzystać nowe kanały i narzędzia, ale także zdobędziesz wiedzę interdyscyplinarną. Zaangażuj się w udział w wydarzeniu i:


  • Odkryj, jak wykorzystać cyfrowe kanały, influencerów czy podcasty w budowaniu wizerunku Twojej marki
  • Naucz się unikać błędów komunikacyjnych i skutecznie buduj strategię, która trafia do wszystkich
  • Poznaj nowe narzędzia i metody dotarcia do Twojego odbiorcy
  • Zwiększ efektywność Twoich komunikatów w mediach
  • Zainspiruj się najciekawszymi kampaniami PR 2019 (Cannes, Złote Spinacze, Golden Drum, The Clio Awards, Effie Awards, KTR)


#2 dni intensywnej wiedzy #17 praktycznych prelekcji #15 inspirujących case studies #Kilkunastu znakomitych ekspertów #Setka zaangażowanych uczestników #Nieskończenie wiele ról PR-owca

To wszystko już w październiku podczas 15. edycji Kongresu! Łączymy liderów PR i komunikacji z wiodących na polskim rynku marek, zapewniamy możliwość nawiązania kontaktów i zdobycia wiedzy, która pozwoli Tobie PR-owcu zostać skutecznym strategiem komunikacji!


Męskie Granie, PKN Orlen, Warta, IKEA, innogy, Goodyear, Greenpeace, McDonald's, CEDC, Famur, NEUCA, Zawodowcy i Ty! Twoja obecność w gronie tych ekspertów jest obowiązkowa!


Partnerzy:

Patron Medialny

NowyMarketingportalmedialny.plPUBLICRELATIONS.PLIMMfundacja internetPRprnews.plPRotoGolf ChannelSprawny MarketingMedialna Perspektywa

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:30Rejestracja uczestników, poranna kawa

  • 09:00Uroczyste otwarcie kongresu, przywitanie uczestników

    • Paulina Mocka, None Project Manager, Puls Biznesu
  • 09:05Cannes Lions – zainspiruj się najciekawszymi kampaniami PR 2019

    • Sebastian Stępak, None General Manager, MSL

    Sesja inspiracji, podczas której przedstawione zostaną nagrodzone kampanie PRowe z tegorocznych edycji polskich i światowych festiwali


    #PR-owiec #Kreator #MSL

    40 min

  • 09:45Wczoraj kontakty z mediami, dzisiaj komunikacja przez media społecznościowe – ewaluacja Twojego działu PR

    • Adam Burak, None Dyrektor wykonawczy ds. komunikacji korporacyjnej, PKN Orlen
    • Umocowanie działu Public Relations w organizacji – w jaki sposób biznes warunkuje pracę Twojego departamentu?
    • Cel działań PRowca – jak skutecznie prowadzić strategię komunikacji, by osiągać swoje założenia?
    • Wpływ trendów 2019 na budowanie ścieżki komunikacji Twojej marki
    • Content PR – w jaki sposób budować widoczność Twojej marki na rynku?


    #PR-owiec #Kontentowiec #Multizadaniowiec #PKNOrlen

    45 min

  • 10:30Przerwa na kawę

    #Networking

  • 10:50PRowiec jako strateg komunikacji. Efektywne sposoby PRowego wspamagania strategii rozwoju firmy

    • Magdalena Pawłowska, None Dyrektor ds. Marketingu i PR, Grupa FAMUR
    • Strateg komunikacji - co to właściwie oznacza?
    • Rola PR-owca w Twojej organizacji - jak podzielić przenikające się kompetencje wewnątrz firmy?
    • Strategia rozwoju a strategia komunikacji. Efektywne wsparcie we wdrożeniu i realizacji. Case study


    #PR-owiec #Marketingowiec #Strateg #Famur

    45 min

  • 11:35PR-owiec = Marketingowiec – komentarz eksperta

    • Justyna Sztengreber, None Niezależny ekspert, Laureatka prestiżowych nagród w obszarze PR

    Public Relations - Human Relations o miłości do masowego odbiorcy


    #PR-owiec #Marketingowiec #Kreator

    30 min

  • 12:05PR w obszarze B2B Przyszłość zaczyna się teraz. Od wizji do wizyty w Sklepie, Fabryce i Mieście Przyszłości, czyli jak zmieniać wizję przyszłości w rzeczywiste doświadczenia

    • Joanna Frąckowiak, None Head of Communications, Microsoft
    • PR jako narzędzie biznesu, czyli jak komunikacja wspiera cele biznesowe
    • PR-owiec - reżyser kina akcji czyli storytelling B2B – wyrazisty, angażujący i skuteczny
    • Obsada – aktorzy pierwszo- i drugoplanowi, czyli kto jest bohaterem narracji


    #PRowiec #Wizjoner #Microsoft

    45 min

  • 12:50Lunch

  • 13:40O trudnych relacjach PR-owców z dziennikarzami

    • Grzegorz Nawacki, None redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”, redaktor naczelny pb.pl
    • Jakub Kurasz, None Head of Communications, PwC Poland
    • Joanna Zakrzewska, None Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej, PKN Orlen
    • Paweł Sołtys, None dziennikarz, szef projektów audiowizualnych „Pulsu Biznesu”

    **panel dyskusyjny z gorącymi krzesłami, na których mogą zasiąść i aktywnie uczestniczyć w debacie, wszyscy zebrani na sali konferencyjnej

    • Jakie działania dziennikarzy podnoszą ciśnienie u PR-owców a jakie zachowania PR-owców irytują dziennikarzy?
    • Jak zainteresować dziennikarza informacjami?
    • Czy dziennikarz i PR-owiec są skazani na konflikt? 

    #PR-owiec #Frontman #Media

    1g 0 min

  • 14:40Małżeństwo doskonałe – czyli metody prowadzenia spójnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej

    • Aleksandra Smyczyńska, None Szefowa Komunikacji, innogy Polska
    • Techniki storytellingu w PR


    #PR-owiec #Opowiadacz #innogy

    45 min

  • 15:25Kryzys Twoim sukcesem czyli jak skutecznie prowadzić działania podczas wizerunkowej katastrofy Twojej marki?

    • Paweł Bernat, None Communication and PR Director, Grupa NEUCA
    • Możesz to przewidzieć! Metody przygotowania komunikacji przed zbliżającym się kryzysem
    • Źródła kryzysów – jak skutecznie szacować ryzyka, które je potęgują?
    • W jaki sposób przekazać najgorszą wiadomość? Techniki komunikacji kryzysowej
    • Jak skutecznie radzić sobie z kryzysem w mediach społecznościowych?


    #PR-owiec #Kryzysowiec #Neuca

    45 min

  • 16:10PR-owiec = Kryzysowiec - komentarz eksperta

    • Szymon Milczanowski, None Ekspert ds. strategii komunikacji i zarządzania kryzysem wizerunkowym, współwłaściciel agencji Winstone

    20 min

  • 16:30Zakończenie 1 dnia Kongresu

  • 08:30Rejestracja uczestników, poranna kawa

  • 09:00Digital PR – wykorzystanie cyfrowych kanałów i narzędzi w budowaniu wizerunku Twojej marki

    • Dawid Korszeń, None PR Manager i Rzecznik Prasowy, TU Warta
    • Digital & multimedia innovation czyli jak przeprowadzić z sukcesem kampanie wykorzystujące cyfrowe rozwiązania?
    • Jak świadomie pozycjonować się w poszczególnych kanałach cyfrowych?
    • PR w internecie, wolność słowa w internecie
    • W jaki sposób skutecznie maksymalizować zasięg Twoich komunikatów i wchodzić w interakcję z klientem?


    #PR-owiec #Digitalowiec #Warta

    45 min

  • 09:45Purpose Driven Company i rola komunikacji

    • Katarzyna Broniarek, None Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej, IKEA Retail
    • Czym jest organizacja działająca w oparciu o misję?
    • Czy firmy powinny brać odpowiedzialność za globalne problemy?
    • Na czym polega rola komunikacji w tego rodzaju organizacji?


    #PR-owiec #Marketingowiec #Ikea

    45 min

  • 10:30Przerwa na kawę

    #Networking

  • 10:50Męskie Granie. Komunikacja przez muzykę jako kanał dotarcia do odbiorcy

    • Katarzyna Walczak, None , agencja Hope
    • Anetta Gołda, None , agencja Hope
    • Muzyka w kampanii PR– w jaki sposób skutecznie wykorzystać muzykę w prowadzeniu kampanii PRowych Twojej marki?


    #PR-owiec #Marketingowiec #Innowator #MęskieGranie

    45 min

  • 11:35Celebryta, lider opinii … Jak efektywnie współpracować z influencerami, by zwiększyć efektywność Twoich działań PR?

    • Karolina Piątkowska, None Digital and Brand PR Manager Central Europe, Goodyear
    • W jaki sposób zwiększyć zainteresowanie Twoich odbiorców? Rola influencerów w PR i digital relations Twojej marki
    • Jak skutecznie dobrać influencera do poszczególnych treści, które chcesz przedstawić?
    • Metody współpracy z influencerami, dzięki którym Twoje kampanie będą odnosiły sukces


    #PR-owiec #Poszukiwacz #Goodyear

    45 min

  • 12:20Komunikacja na rzecz zmiany

    • Katarzyna Guzek, None Rzeczniczka prasowa, Greenpeace

    #PR-owiec #Greenpeace

    45 min

  • 13:05Lunch

  • 13:55Ty to powiedziałeś? Błędy w komunikacji, które mają negatywne przełożenie na Twój biznes

    • Krzysztof Kouyoumdjian, None dyrektor ds. relacji zewnętrznych, CEDC International
    • Jak przekazać informację istotną dla firmy i tym samym skutecznie skomunikować się z grupą docelową?
    • Jak sprawić, by inni docierali do publikowanych przez Ciebie treści? Efektywne ścieżki komunikacji
    • Fake newsy czyli jak przezwyciężać nieprawdziwe informacje na temat Twojej marki?


    #PR-owiec #StrategKomunikacji #CEDC

    45 min

  • 14:40Employer Branding – PR czy HR? Spójna strategia employer brandingowa w Twojej firmie

    • Tomasz Polewczyński, None Konsultant ds. Reputacji Pracodawcy i Zaangażowania, McDonald's
    • O jakich działaniach employer brandingowych nie możesz zapomnieć? Czyli zaangażowanie w budowanie wizerunku Twojej marki kluczem wzrostu efektywności Twojej pracy w departamencie PR
    • Metody i narzędzia, dzięki którym wizerunek Twojej marki będzie wiarygodny i atrakcyjny
    • Jak skutecznie prowadzić komunikację zewnętrzną, by wspierać wewnętrzne działania employer brandingowe


    #PR-owiec #HR-owiec #McDonald's

    45 min

  • 15:25#Podcast – Nowe kanały komunikacji PR

    • Karol Stryja, None Chief Podcast Officer Storia by Abstra, Autor podcastu „Zawodowcy”
    • Jak osiągnąć założone cele PRowe prowadząc skuteczną kampanię komunikacyjną wykorzystując podcasty?


    #PR-owiec #Radiowiec #StoriaByAbstra #Zawodowcy

    45 min

  • 16:10Zakończenie 15. edycji Kongresu, wręczenie certyfikatów

Paweł Bernat

Paweł Bernat

Communication and PR Director, Grupa NEUCA

W branży Public Relations obecny od czasów, gdy telefony komórkowe wyglądały jak kaloryfery i tyleż ważyły, a Internet można było oglądać przez pancerne szkło na Wydziale Fizyki UW. Ma wszechstronne doświadczenie w różnych obszarach komunikacji – od dziennikarstwa, przez pracę w agencjach reklamowych oraz PR-owych, aż po pracę „po stronie klienta”. Pracował dla firm i w firmach z różnych branż i sektorów - od FMCG po energetykę udowadniając, że biznes nie może istnieć bez komunikacji. Własnoręcznie podwalał podwaliny pod zręby, tworząc praktyczne i skuteczne rozwiązania, na których inni budowali potem teorie i o których pisali podręczniki. Posiada unikalne doświadczenie z zakresu zarządzania kryzysem, zdobyte w pracy z największymi korporacjami światowymi i wypracowane w polskich realiach metody postępowania. Reasumując – 28 lat czystej praktyki w zawodzie…i ciągle mu mało. Obecnie pracuje jako Dyrektor Departamentu Komunikacji i Public Affairs dla Grupy NEUCA – jedynej notowanej na GPW hurtowni farmaceutycznej, rozwijającej się w kluczowych obszarach rynku zdrowia – na styku obszarów hurtowni, firm farmaceutycznych i pacjenta. Nadal skupia się na praktyce i dostosowywaniu metod działania do wciąż zmieniającego się rynku i mediów.

Katarzyna Broniarek

Katarzyna Broniarek

Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej, IKEA Retail

Odpowiada za strategię komunikacji marki, z firmą związana od sześciu lat. Wcześniej pracowała m.in. w Westwing Home & Living oraz agencji United PR. Prywatnie lubi podróżować, praktykuje i uczy jogi.

Adam Burak

Adam Burak

Dyrektor wykonawczy ds. komunikacji korporacyjnej, PKN Orlen

Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej w PKN ORLEN S.A. oraz członek Rady Nadzorczej Unipetrol, a.s. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie komunikacji, public affairs i marketingu. Menedżer w spółkach giełdowych z branży energetycznej i finansowej. Były dziennikarz radiowy i telewizyjny. Wykładowca akademicki, szkoleniowiec i doradza ds. wizerunku. Absolwent Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Wrocławskiego, studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Europejskiej im. Ks. Józefa Tischnera na kierunku dziennikarstwo i PR oraz studiów Executive MBA organizowanych przez GFKM.

Joanna Frąckowiak

Joanna Frąckowiak

Head of Communications, Microsoft

W polskim oddziale Microsoft odpowiada za tworzenie strategii komunikacji i jej realizację na polskim rynku. Z firmą związana jest od 2005 roku kiedy dołączyła do zespołu Microsoft w Polsce i zajmowała się współpracą z organizacjami pozarządowymi oraz realizacją projektów z zakresu CSR. W kolejnych latach realizowała szereg projektów z zakresu public relations i zdobywała doświadczenie biznesowe w organizacji, żeby w 2014 roku objąć stanowisko Dyrektora Komunikacji i Rzecznika Prasowego. Posiada blisko 20-letnie doświadczenie w marketingu i PR w różnych branżach, jako że rozpoczynała drogę zawodową w branży farmaceutycznej, by kontynuować swój rozwój profesjonalny w Polskich Liniach Lotniczych LOT, a następnie w Microsoft, z którym jest związana do teraz. Specjalizuje się w komunikacji B2B, ze szczególnym uwzględnieniem budowania długofalowych kampanii storytellingowych. Jak sama podkreśla, wieloletnia relacja z liderem branży technologicznej jest wynikiem wyjątkowej kultury pracy, opartej na wartościach oraz wzajemnym szacunku i otwartości na różne opinie i pomysły. Ceni sobie różnorodność w organizacji, która stymuluje do bycia otwartym i do rozwoju osobistego. Jest absolwentką Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na Wydziale Prawa i Administracji, a także podyplomowych studiów w Chartered Institute of Public Relations w Londynie.

Anetta Gołda

Anetta Gołda

, agencja Hope

Posiada kilkanaście lat doświadczenia w działach sprzedaży, trade marketingu i marketingu w firmach FMCG. Ekspert zarządzania kryzysowego z wieloletnim doświadczeniem. Członek sztabów antykryzysowych w międzynarodowych firmach, w których wdrażała strategie i zarządzała zespołami antykryzysowymi. Jako Brand i Brand PR Manager w Grupie Żywiec oraz Dyrektor Zarządzający w agencji PR prowadziła szereg projektów (np. komunikacja 360 marki Heineken oraz Open’er Festival w latach 2008-2009, Męskie Granie wszystkie edycje, Warka Do Hymnu, Żywiec wprowadzenie wariantów na rynek, relaunch marki EB i wiele innych) dotyczących zarządzania marką i budowania strategii komunikacji. W latach 2015 i 2016 członek jury Young Creatives (Cannes Lions Edition), w 2010 nominowana do tytułu Osobowość Roku MICE Poland. Kampanie przez nią tworzone i współtworzone otrzymały szereg nagród branżowych takich jak: Effie Awards, Kreatura, Mixx Awards, Media Trendy, Magellan Awards.

Katarzyna Guzek

Katarzyna Guzek

Rzeczniczka prasowa, Greenpeace

Szefowa działu komunikacji w Greenpeace Polska. Od 15 lat współtworzy i realizuje strategie kampanijne tej jednej z najbardziej rozpoznawalnych organizacji ekologicznych. Jej pierwszą akcją ekologiczną był udział w obozie nad Rospudą, który stał się punktem zwrotnym w kampanii na rzecz ochrony Doliny Rospudy. Dwukrotnie wspinała się na chłodnie kominowe z przesłaniem o ograniczenie emisji gazów cieplarnianych. Obecnie skupia się na komunikowaniu kryzysu klimatycznego i promowaniu rozwiązań, które mogą zapobiec katastrofie klimatycznej. Dzięki działaniu Greenpeace w tym obszarze udało się zainicjować w Polsce debatę na temat konieczności odejścia od węgla do 2030 roku. Jest mamą trzylatka, który uczy ją cierpliwości i motywuje do jeszcze intensywniejszych działań na rzecz powstrzymania kryzysu klimatycznego.

Dawid Korszeń

Dawid Korszeń

PR Manager i Rzecznik Prasowy, TU Warta

Od kilkunastu lat zajmuje się komunikacją instytucji i firm z branży finansowej. Doświadczenie zdobywał realizując projekty m.in. dla MasterCard, BZ WBK, HSBC, Goldman Sachs czy Polskiej Izby Ubezpieczeń. Od niemal 4 lat związany jest z TU Warta, gdzie pełni rolę Rzecznika Prasowego firmy oraz jest odpowiedzialny za kampanie PR, e-PR i prowadzenie działań w mediach społecznościowych.

Krzysztof Kouyoumdjian

Krzysztof Kouyoumdjian

dyrektor ds. relacji zewnętrznych, CEDC International

Dyrektor ds. Relacji Zewnętrznych w CEDC International, największej firmie zajmującej się produkcją i sprzedażą mocnych alkoholi w Polsce, do której należą znane w kraju i na świecie marki Żubrówka, Soplica czy Absolwent, wytwarzane w zakładach w Białymstoku i Obornikach.Od ponad 20 lat pracuje w branży public relations w Polsce, prowadząc wiele projektów z dziedziny komunikacji z grupami interesariuszy, komunikacji korporacyjnej i brandowej oraz CSR. Przed dołączeniem do CEDC pracował m. in. w Philips Polska, Teva Pharmaceuticals/Polfa Kutno SA i Radiu Zet.


Jakub Kurasz

Jakub Kurasz

Head of Communications, PwC Poland

Od ponad 5 lat dyrektor komunikacji w firmie doradczej PwC Polska. Dodatkowo pełni funkcję koordynatora komunikacji kryzysowej PwC w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Przed pracą w PwC pracował dla Roland Berger Strategy Consultants oraz jako dziennikarz ekonomiczny w polskich i międzynarodowych mediach. Przez ponad 15 lat zarządzał informacją gospodarczą w takich tytułach jak Rzeczpospolita (jako zastępca redaktora naczelnego), Gazeta Giełdy i Innwestorów Parkiet (redaktor naczelny), Dziennik Gazeta Prawna (szef działu biznes) oraz pracował jako korespondent w agencji Reuters. Wspólnie z zespołem wdraża strategie komunikacyjne PwC, współtworzy również raporty firmy oraz pracuje dla klientów tej firmy doradczej – realizując zlecenia o charakterze komunikacji strategicznej i kryzysowej. Za udział w projektach o globalnym zasięgu uhonorowany Global Communications Award sieci PwC oraz laureat wielu nagród dziennikarskich.

Szymon Milczanowski

Szymon Milczanowski

Ekspert ds. strategii komunikacji i zarządzania kryzysem wizerunkowym, współwłaściciel agencji Winstone

Doświadczony menedżer projektów, konsultant, analityk biznesowy i interim manager. Od 18 lat zarządza zespołami, budżetami i organizacją projektów i procesów na wielu poziomach organizacyjnych. Doskonale porusza się w warunkach dużej odpowiedzialności, stresu i umiejętności strategicznego myślenia. W latach 2006 - 2008 - specjalista w Narodowym Banku Polskim, członek Zespołu Prasowego Prezesa NBP - Leszka Balcerowicza oraz koordynator projektów edukacji ekonomicznej i kampanii informacyjnych. W latach 2008 - 2011 - wicedyrektor Biura Ministra w Ministerstwie Finansów - odpowiedzialny za pion komunikacji społecznej, politykę informacyjną i wizerunkową, projekty komunikacji społecznej i edukacji ekonomicznej oraz projekty komunikacji internetowej całego resortu finansów. Od 2011 roku - doradca i konsultant - współwłaściciel firmy specjalizującej się w doradztwie strategicznym w komunikacji i zarządzaniem kryzysem wizerunkowym Winstone sp. z o.o. Absolwent prawa na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim.

Grzegorz Nawacki

Grzegorz Nawacki

redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”, redaktor naczelny pb.pl

Absolwent wydziału dziennikarstwa w Collegium Civitas. Od marca 2006 r. dziennikarz „Pulsu Biznesu”, od lutego 2011 r. zastępca redaktora naczelnego, od maja 2016 r. redaktor naczelny pb.pl, od marca 2019 r. redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”. Zajmuje się tematyką rynku kapitałowego, sektora finansowego, funduszy inwestycyjnych. W 2009 r. został uznany „Dziennikarzem Roku” przez Izbę Zarządzających Funduszami i Aktywami. W 2007 r. zdobył nagrodę „Debiut Roku” w konkursie organizowanym przez Polską Izbę Ubezpieczeń. Inicjator akcji #jedzjabłka, za którą otrzymał nagrodę branży public relations PRoton. Ponadto #jedzjabłka uznano za Wydarzenie Roku i na jego ręce trafiła nagroda Innovation Award 2015, przyznawana przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Magdalena Pawłowska

Magdalena Pawłowska

Dyrektor ds. Marketingu i PR, Grupa FAMUR

W Grupie FAMUR od 2 lat odpowiada za Public Relations i Marketing oraz wsparcie kluczowych procesów rozwojowych. Wcześniej związana przez dekadę z branżą IT & Telco, pełniąc funkcje menedżerskie w obszarach komunikacji, sprzedaży i rozwoju produktów. Absolwentka Ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach oraz studiów podyplomowych Psychologia Biznesu w Wyższej Szkole Bankowej.

Karolina Piątkowska

Karolina Piątkowska

Digital and Brand PR Manager Central Europe, Goodyear

Posiada ponad 8-letnie doświadczenie w zakresie digitalu i PR'u. Rozwijała na początku swojej kariery start up, który wprowadziła wraz z zespołem na rynki zagraniczne i zdobyła dofinansowanie z funduszu inwestycyjnego. Pracując w firmie konsultingowej Accenture obsługiwała oddziały zagraniczne czołowych firm z branży FMCG i Automotive. Obecnie pracuje w firmie Goodyear na stanowisku digital & brand PR manager na rynki Europy wschodniej. Będąc absolwentką studiów doktoranckich na warszawskiej SGH kończy dysertację doktorską na temat ściśle związany z marketingiem internetowym.

Tomasz Polewczyński

Tomasz Polewczyński

Konsultant ds. Reputacji Pracodawcy i Zaangażowania, McDonald's

Absolwent PR na UE w Katowicach oraz marketingu internetowego na AGH w Krakowie. Swoją ponad 7-letnią przygodę z EB rozpoczął jako konsultant w agencji MJCC, gdzie prowadził działania dla firm z branży FMCG, IT, finanse i BPO/SSC. Niemal 2 lata zajmował się budowaniem marki pracodawcy w Grupie PZU, a obecnie pełni rolę Konsultanta ds. Reputacji pracodawcy i zaangażowania w McDonald's Polska. Współtworzył kampanie, które były nagradzane w konkursach branżowych. Jest pasjonatem nowych technologii i e-marketingu, a po godzinach zajmuje się piwowarstwem.

Aleksandra Smyczyńska

Aleksandra Smyczyńska

Szefowa Komunikacji, innogy Polska

Szefowa Komunikacji innogy Polska S.A. w Warszawie Była odpowiedzialna za komunikację m. in. W PKP Cargo i Banku Pekao S.A. Absolwentka polonistyki na Uniwersytecie A. Mickiewicza w Poznaniu, doktor literaturoznawstwa, wykładowca na podyplomowych studiach PR na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Paweł Sołtys

Paweł Sołtys

dziennikarz, szef projektów audiowizualnych „Pulsu Biznesu”

Dziennikarz ekonomiczny, szef projektów audiowizualnych w Bonnier Business Polska. W latach 2008-2018 związany z Programem 3 Polskiego Radia, w latach 2014-2015 zastępca redaktora naczelnego tygodnika „Bloomberg Businessweek Polska”. Po godzinach kibic Legii Warszawa oraz pasjonat narciarstwa alpejskiego komentujący zmagania w tej dyscyplinie w Eurosport Polska.

Sebastian Stępak

Sebastian Stępak

General Manager, MSL

Sebastian jest dyrektorem zarządzającym w polskim oddziale MSL, międzynarodowej agencji Public Relations należącej do Publicis Groupe – jednego z największych koncernów reklamowych na świecie. Pierwszą agencją w jakiej pracował była firma Ciszewski Public Relations, w 2012 roku oficjalnie przejęta przez francuską grupę. Pełnił również funkcję rzecznika prasowego linii lotniczych i wielu innych marek zwłaszcza w trudnych okolicznościach. Jego specjalizacja to komunikacja i zarządzanie kryzysowe. Pracował dla największych światowych marek takich jak: P&G, Unilever, Google, GE, IBM, Microsoft, Pernod Ricard, LG Electronics, Samsung i wielu innych. Oprócz zarządzania, w MSL czuwa nad strategią i kreacją. Od lat jest jurorem w największych konkursach reklamy i PR na świecie, takich jak: Cannes Lions, Sabre Awards, KTR-y, Clio Awards, Young Creatives i wielu innych.

Karol Stryja

Karol Stryja

Chief Podcast Officer Storia by Abstra, Autor podcastu „Zawodowcy”

Jeden z najpopularniejszych polskich podcasterów, publikujący od początku 2018 roku w ramach Podcastu Zawodowcy. Rozmawiając ze swoimi gośćmi szuka odpowiedzi na pytanie – „dlaczego ludzie robią to, co robią?”. Oprócz tego wierzy, że już za kilka lat będziemy coraz częściej rozmawiać z maszynami, korzystając ze smart speakerów takich, jak Amazon Alexa czy Google Asystent, które nie tylko zastąpią tradycyjne radio, ale sprawią, że technologia stanie się niewidoczna. Karol jest także organizatorem meetupów VoiCe First propagujących technologie głosowe oraz integrujące środowisko ludzi, którzy wierzą, że głos jest kolejnym etapem ewolucji interfejsu.

Justyna Sztengreber

Justyna Sztengreber

Niezależny ekspert, Laureatka prestiżowych nagród w obszarze PR

 

Katarzyna Walczak

Katarzyna Walczak

, agencja Hope

Posiada ośmioletnie doświadczenie w PR, zarówno po stronie agencji (TBWA, Live, 24/7 Communication), jak i klienta (BlaBlaCar). Pracowała dla takich marek jak Żywiec, Heineken, Reebok oraz BlaBlaCar i odpowiadała za całościową komunikację ORLEN Warsaw Marathon, Warsaw Games Week, czy festiwalu Goodfest. Ma doświadczenie w prowadzeniu działań z zakresu komunikacji zintegrowanej oraz tworzeniu i efektywnej implementacji strategii komunikacyjnych. Podczas pracy w rozwijającym się start-upie zdobyła doświadczenie w zarządzaniu zespołem antykryzysowym oraz w dziedzinie public affairs.

Joanna Zakrzewska

Joanna Zakrzewska

Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej, PKN Orlen

Dyrektor biura komunikacji zewnętrznej, rzecznik prasowy PKN ORLEN od kwietnia 2018 r. Wcześniej: dyrektor departamentu komunikacji i relacji inwestorskich, rzecznik ARP S.A.,. doradca Zarządu, dyrektor biura prasowego i rzecznik prasowy w PGNiG S.A. Przez kilkanaście lat była dziennikarką. Absolwentka UW (etnografia). Ukończyła London School of Public Relations i EMBA w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie.

NowyMarketing

portalmedialny.pl

PUBLICRELATIONS.PL

IMM

fundacja internetPR

prnews.pl

PRoto

Golf Channel

Sprawny Marketing

Medialna Perspektywa

Opiekun merytoryczny:

Paulina Mocka

Paulina Mocka

Project Manager

48223339867

[email protected]

Współpraca:

Joanna Czyczuk-Oziębło

Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader

600 013 351

[email protected]