5. Kongres Komunikacji Kryzysowej
MarketingWarszawaKongres
Barceló Warsaw Powiśle
5. Kongres Komunikacji Kryzysowej
5. Kongres Komunikacji Kryzysowej
Reputacja w ogniu: skuteczne działania w sytuacjach kryzysowych

Wstęp bezpłatny

Sytuacje trudne i kryzysowe mogą dotknąć Twoją firmę każdego dnia! Pomówienia, katastrofy budowlane, pożary, wypadki komunikacyjne, ataki hakerskie, wycofanie wadliwego produktu z rynku, zwolnienia grupowe, skandale czy inne negatywne incydenty mogą w jednej chwili zrujnować budowaną latami reputację Twojej firmy. Mogą, ale nie muszą! To od wcześniejszego przygotowania Twojej firmy na wypadek kryzysu zależą szybkie i właściwe działania PR-owe. A Ty PR-owcu, dzięki wiedzy o narzędziach i metodach reagowania na sytuacje kryzysowe możesz być silnym wsparciem dla Twojej organizacji.

Zapraszamy Cię na jedyne w swoim rodzaju wydarzenie, które pozwoli Ci przygotować się na niespodziewane sytuacje kryzysowe oraz uchronić Twoją markę przed utratą reputacji. Spotkajmy się 7 grudnia 2023 r. w Warszawie podczas 5. Kongresu Komunikacji Kryzysowej. Dołącz do nas, aby wysłuchać najlepszych ekspertów i poznać doświadczenia takich firm i instytucji jak m.in.: 3M, Agencja Nie Do Ogarnięcia. ALDI, Alert Media Communications, Bolt, Credit Agricole Bank Polska, Deloitte, Lighthouse, Puls Biznesu, Provident Polska, Rockwell Automation, SKANSKA, Stowarzyszenie Demagog, Wobuzz

Dajemy Ci inspiracje, wiedzę, możliwość poznania znakomitych praktyków, czas na networking oraz szansę rozwoju!


Kongres Komunikacji Kryzysowej to unikalna okazja dla Ciebie! Przybywając na to wydarzenie, zyskasz:

  • Bezcenną wiedzę od ekspertów: Poznasz od najlepszych w branży strategie i praktyki zarządzania kryzysowego, które pomogą Ci utrzymać reputację Twojej firmy w trudnych sytuacjach.
  • Inspirację od liderów: Dowiesz się, jak renomowane firmy i instytucje radzą sobie w kryzysowych momentach, co pozwoli Ci lepiej przygotować się na ewentualne wyzwania.
  • Okazję do networkingu: Zbudujesz cenne kontakty z profesjonalistami z branży komunikacji kryzysowej, co może otworzyć przed Tobą nowe możliwości biznesowe.
  • Praktyczne narzędzia: Otrzymasz konkretne wskazówki i rozwiązania, które pomogą Ci skutecznie zarządzać komunikacją w erze cyfrowej i z wykorzystaniem mediów społecznościowych.
  • Nowoczesne technologie: Poznasz rolę sztucznej inteligencji, chatbotów i automatyzacji w komunikacji kryzysowej, co pozwoli Ci być gotowym na nowe wyzwania.
  • Większe przygotowanie: Dzięki zdobytej wiedzy i doświadczeniom będziesz lepiej przygotowany na sytuacje kryzysowe, co pomoże Twojej firmie utrzymać zaufanie klientów i partnerów biznesowych.

Nie przegap tej wyjątkowej okazji! Dołącz do nas na Kongresie Komunikacji Kryzysowej i zainwestuj w przyszłość swojej firmy już teraz.

Partnerzy:

Patron

DemagogZFPR

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:00Rejestracja uczestników, poranny networking

  • 08:55Oficjalne rozpoczęcie konferencji

    • Łukasz Suchenek,  project manager, Puls Biznesu
  • 09:00Jakie kryzysy grożą nam w przyszłym roku. Premiera raportu - Kryzysometr 2024

    • Adam Łaszyn,  CEO, Alert Media Communications

    Pierwsza prezentacja wyników corocznego badania Kryzysometr, w którym przedstawiciele branży PR i analitycy agencji Alert Media wskazują największe zagrożenia i kryzysowe trendy na najbliższe miesiące.

  • 09:30Nowe źródła wyzwań komunikacyjnych - jak komunikować kwestie ESG?

    • Ewa Suszek,  menedżerka, zespół ds. zrównoważonego rozwoju, Deloitte

    Chociaż coraz więcej firm działa w obszarze zrównoważonego rozwoju i ESG, wciąż niewiele z nich ma dobrze przemyślane strategie komunikowania swoich praktyk i osiągnięć. Co więcej, pomimo nadchodzącej fali nowych przepisów i regulacji, jeszcze mniej organizacji odpowiednio dostosowało swoje plany komunikacji kryzysowej. Podczas wystąpienia przyjrzymy się trendom, ryzykom i regulacjom z obszaru ESG i zrównoważonego rozwoju, które mogą mieć wpływ na komunikację i pojawianie się kryzysów w organizacjach. Przedstawimy narzędzia i strategie, które będą potrzebne do skutecznego zarządzania komunikacją ESG i zapobiegania greenwashingowi.

  • 10:00Reputacja na sprzedaż - czy świadome kreowanie kryzysu wizerunkowego ma sens?

    • dr hab. Waldemar Rydzak,  prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
    • Jak rozgłos, nawet negatywny, może przyczynić się do zwiększenia rozpoznawalności marki czy osoby.
    • Rola reakcji interesariuszy i zaangażowania w budowaniu reputacji
    • Strategie przekierowania uwagi poprzez wywołanie kryzysu wtórnego
    • Zarządzanie wizerunkiem jako zasób firmy
  • 10:30Dyskusja panelowa: Kultura organizacyjna a komunikacja kryzysowa: budowanie zaufania i odpowiedzialności

    • Kinga Jabłonowska-Hieronimczuk, Moderatorka regional channel & field marketing lead for S-Eastern Europe, Rockwell Automation
    • Karolina Łuczak,  dyrektorka komunikacji, rzeczniczka prasowa, Provident Polska
    • Magdalena Ujda-Tarczyńska,  corporate communications manager, CEE, Spółka biurowa Skanska
    • Mariusz Wawer,  head governmental relations & ESG, 3M
    • Jak zbudować kulturę organizacyjną sprzyjającą skutecznej komunikacji w trakcie kryzysu?
    • Rola liderów w promowaniu transparentności i odpowiedzialności
  • 11:00Komunikacja wewnętrzna w trakcie sytuacji kryzysowej – konieczność, zagrożenie czy szansa?

    • Agata Biernacka,  kierownik działu komunikacji i PR, ALDI

    Dla specjalistów komunikacji, znaczenie komunikacji wewnętrznej w trakcie trwania sytuacji czy incydentu kryzysowego, jest raczej sprawą oczywistą. Co jednak stanie się, gdy zapomnimy o komunikacji wewnętrznej? Jak planować komunikację wewnętrzną, tak aby wspierała spójność, podtrzymywała ducha zespołu i budowała transparentną kulturę organizacyjną.

  • 11:30Przerwa networkingowa

  • 12:00Komunikacja z mediami w czasie kryzysu: budowanie relacji i skuteczne reagowanie

    • Agnieszka Gorzkowicz,  menadżer ds. komunikacji korporacyjnej, z-ca rzecznika prasowego, Credit Agricole Bank Polska
    • Eugeniusz Twaróg,  dziennikarz, Puls Biznesu
    •  Strategie współpracy z mediami
    • Jak utrzymać pozytywne relacje z mediami w trakcie trudnych sytuacji?
    • Przykłady udanej współpracy z mediami podczas kryzysu
  • 12:30Komunikacja w erze cyfrowej: Skuteczne wykorzystanie mediów społecznościowych podczas kryzysu

    • Monika Czaplicka,  CEO, Wobuzz
    • Jak wykorzystać media społecznościowe do szybkiego przekazywania informacji w kryzysie?
    • Przykłady udanych kampanii komunikacyjnych na platformach społecznościowych
  • 13:00Influencer marketing - co dalej po #pandoragate?

    • Paulina Fijał,  Social Media Specialist, Agencja Nie Do Ogarnięcia
    • Krótko- i długoterminowe skutki #pandoragate 
    • Odpowiedzialność twórcy a odpowiedzialność marki 
    • Czy influencer marketing ma sens?
    • Jak uniknąć kryzysu wizerunkowego marki, kiedy dotyka on naszego ambasadora
  • 13:30Jak chronić wizerunek firmy przed dezinformacją i właściwie na nią reagować?

    • Marcel Kiełtyka,  członek zarządu, specjalista ds. komunikacji, Stowarzyszenie Demagog

    Jakie są zagrożenia wizerunkowe dla firm oraz potencjalne kryzysy w najbliższej przyszłości w kontekście dezinformacji? W trakcie krótkiego wykładu przedstawione zostaną przykłady informacji wprowadzających w błąd, wykorzystując dorobek redakcji portalu demagog.org.pl. Pokazane zostaną również sposoby walki z dezinformacją oraz sposoby etycznej i odpowiedzialnej komunikacji w biznesie. Porozmawiamy też o tym, jak właściwe reagować na fałszywe informacje? 

  • 14:00Lunch

  • 15:00Zarządzanie komunikacją w długotrwałych kryzysach: Budowanie trwałego zaufania i utrzymanie skuteczności

    • Martyna Kurkowska,  rzecznik prasowa, Bolt
    • Jak utrzymać skuteczność komunikacji w trakcie kryzysów trwających przez dłuższy okres?
    • Rola stałego monitorowania sytuacji i dostosowywania strategii w przypadku długotrwałych wyzwań
  • 15:30Rozmowa: Marketing 360 stopni - jak komunikować inkluzywną kulturę organizacyjną

    • Łukasz Suchenek, Prowadzący project manager, Puls Biznesu
    • Joanna Ceplin,  CEO & Founder, Instytut Marki Online i Komunikacji

    Wychodząc od wewnętrznych praktyk organizacyjnych, porozmawiamy o skutecznych sposobach prezentacji inkluzywnej kultury i wynikających z niej wartości na zewnątrz, z uwzględnieniem możliwych reakcji społecznych i potencjalnych zagrożeń reputacyjnych.

  • 16:00Od jednego posta do nagłówków na jedynkach czyli rzecz o kryzysach „światopoglądowych”

    • Magdalena Zwolińska,  partnerka, Lighthouse

    Z pozoru niewinny, neutralny post może przerodzić się w konkretną jatkę, która zainteresuje także szerokozasięgowe media, a w kolejnych krokach wymusi na marce natychmiastowe, nieplanowane wcześniej działania. Czy jest jakiś klucz, który pozwoli nam odpowiednio wcześnie zareagować i nie dopuścić do pożaru? Kiedy wszczynać alarm? Jak zadziałać, kiedy do marki przyklei się internetowa plotka? W oparciu o wieloletnie doświadczenia i prawdziwe przykłady opowiem o tym, co robić, aby ograniczać tego typu ryzyka, jak działać kiedy mleko się już rozleje oraz co warto brać pod uwagę, aby unikać niepotrzebnych wizerunkowych napięć.

  • 16:30Zakończenie konferencji

    • Łukasz Suchenek,  project manager, Puls Biznesu
Agata Biernacka

Agata Biernacka

kierownik działu komunikacji i PR, ALDI

Absolwentka Socjologii Reklamy i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Śląskim, Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej ze specjalnością Public Relations na Uniwersytecie Wrocławskim, studiów podyplomowych Akademia Profesjonalnego Coachingu Wyższej Szkoły Biznesu. Od 2017 roku związana z marką ALDI, dla której od podstaw budowała komunikację zewnętrzną i wewnętrzną. Aktualnie zarządza kilkuosobowym zespołem, lokalnymi i międzynarodowymi projektami z zakresu komunikacji i PR w strukturach Marketingu i Komunikacji w centrali firmy w Katowicach. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. W pracy w marketingu i komunikacji najbardziej ceni nowe i kreatywne wyzwania, które zapewniają ciągły rozwój.

Joanna Ceplin

Joanna Ceplin

CEO & Founder, Instytut Marki Online i Komunikacji

Joanna Ceplin, prekursorka na rynku szkoleń w temacie strategii marki oraz online marketingu. założycielka & CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji (imok.edu.pl). Z sukcesami doradza jak efektywnie wykorzystywać siłę mediów społecznościowych do budowania relacji i komunikacji, swoją wiedza dzieli się na blogu i w podkaście. Autorka bestsellera „Uwierz w swoją markę online” oraz kilkudziesięciu kursów online. Jako certyfikowany mentor biznesu pomaga w rozwoju marek osobistych, firm i startupów. Współpracuje i doradza takim markom jak: mBank, Orange, Allegro, Zepter, Budimex.

Monika Czaplicka

Monika Czaplicka

CEO, Wobuzz

Szefowa agencji social media Wobuzz. Popularność zapewniły jej „Kry­zysy w social mediach wybuchają w week­endy” czy akcja „Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka”. W branży online od 2006 roku. Prowadzi bloga monikaczaplicka.pl. Specjalizuje się w kryzysach, a także social sellingu i komunikacji. Często występuje jako prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach branżowych. Mentorka startupów, jurorka konkursów. Autorka książek i szkoleń.

Paulina Fijał

Paulina Fijał

Social Media Specialist, Agencja Nie Do Ogarnięcia

Social Media Specialist w Agencji Nie Do Ogarnięcia. Do świata contentu i social mediów uciekła tuż przed obroną pracy inżynierskiej, kiedy zrozumiała, że w literach odnajduje się lepiej niż w cyfrach. Zaangażowana w projekty komunikacyjne dla wielu branż. Pasjonatka nowych mediów i kreatywnych form przekazu. Obserwuje dynamicznie zmieniające się trendy i sprawnie adaptuje je do obecnych warunków. Ukończyła wiele kursów i szkoleń z obszaru SoMe, autorka ponad setki artykułów i ponad tysiąca postów na Facebooka, Instagrama, LinkedIna i Tik-Toka. Laureatka takich nagród jak POCMA, Złote Spinacze czy Kreatura. Chce mówić o tym, jak dotrzeć do każdego odbiorcy, znaleźć z nim wspólny język i sprawić, że zostanie z pracodawcą na zawsze.

Agnieszka Gorzkowicz

Agnieszka Gorzkowicz

menadżer ds. komunikacji korporacyjnej, z-ca rzecznika prasowego, Credit Agricole Bank Polska

W banku Credit Agricole pracuje od 2007 roku. Odpowiada za media relations, komunikację kryzysową oraz mikrokryzysową, Od 20220 roku współtworzy także kampanię #WyzwanieOszczędzanie. Wspiera działania sprzedażowe i marketingowe, a jako ekspertka językowa dba o prosty, inkluzywny jezyk w nowej aplikacji mobilnej banku. Jej ponad osiemnastoletnie doświadczenie w public relations, obejmuje również projekty społecznie odpowiedzialnego biznesu oraz komunikacji wewnętrznej. Koordynowane przez nią projekty zyskały rynkowe wyróżnienia: w Konkursie Liderów Świata Bankowości (2013) oraz Srebrny i Brązowy Spinacz (2018). Członkini Rady Biznesu przy Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu.

Kinga Jabłonowska-Hieronimczuk

Kinga Jabłonowska-Hieronimczuk

regional channel & field marketing lead for S-Eastern Europe, Rockwell Automation

Marcel Kiełtyka

Marcel Kiełtyka

członek zarządu, specjalista ds. komunikacji, Stowarzyszenie Demagog

W Demagogu od 2016 roku, gdzie zdobywał doświadczenie jako analityk, koordynator i specjalista ds. komunikacji i PR. Członek Zarządu Stowarzyszenia Demagog oraz mentor Akademii Fact-checkingu. Prowadzi warsztaty w szkołach ponadgimnazjalnych oraz na konferencjach poświęconych mediom i cyberbezpieczeństwu. Praktykę w dziedzinie marketingu i komunikacji w sieci zdobywał w agencji marketingowej oraz w dziale contentu i komunikacji lidera branży bukmacherskiej w Polsce. Studiował na Wydziale Filologicznym Uniwersytetu Śląskiego oraz na Wydziale Informatyki i Komunikacji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Koordynuje działania zespołu, planuje i czuwa nad efektywnym przebiegiem komunikacji. Specjalista w branży digital communication i regularnego dostarczania wartościowych treści.

Martyna Kurkowska

Martyna Kurkowska

rzecznik prasowa, Bolt

Rzecznik prasowa Bolt, europejskiej superaplikacji oferującej rozwiązania mobilności miejskiej, dostaw jedzenia i zakupów. Kurkowska odpowiedzialna jest za relacje z mediami, jak i strategię oraz działania PR firmy w Polsce. Doświadczenie zdobywała w wiodących agencjach Public Relations w kraju.

Adam Łaszyn

Adam Łaszyn

CEO, Alert Media Communications

Ekspert ds. strategii komunikowania, relacji z mediami oraz zarządzania sytuacją kryzysową. Założyciel i szef Alert Media Communications. Doradca strategiczny dziesiątek firm, instytucji, NGOs i osób publicznych. Autor książek „Media i ty” i „eKryzys”. Pomysłodawca i współautor publikacji „Instrukcja obsługi agencji PR”, „Pierwsze ćwierćwiecze. 25 lat PR w Polsce” i „Sztuka Public Relations”. Współtwórca Stowarzyszenia Agencji Public Relations. Były członek Rady Etyki PR i władz ZFPR. Twórca terminów: „mikrokryzys”, „przeczenie zwrotne” i „przekazy dnia” oraz kryzysowej Zasady 5P. Od ponad dwóch dekad przekazywał i przekazuje swą wiedzę adeptom public relations wykładając różne dziedziny PR m.in. na UW, UEK, WSE im. ks. Tischnera, London School of PR, MBA UPwP. Laureat nagrody „Lew PR 2022” za dorobek na rzecz branży PR. Do 1998 dziennikarz, m.in. Radiowej Trójki, Życia Warszawy, Expressu Wieczornego. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego

Karolina Łuczak

Karolina Łuczak

dyrektorka komunikacji, rzeczniczka prasowa, Provident Polska

Od początku swojej kariery zawodowej zaangażowana w tematy komunikacyjne spółek z branży finansowej. W Provident Polska od 2013 roku, gdzie najpierw odpowiadała za projekty PR, następnie została Communications Managerem, a od stycznia 2018 roku jest odpowiedzialna za pracę biura prasowego i komunikację wewnętrzną, włącznie z komunikacją sprzedażową. Zaangażowana w liczne projekty z obszarów media relations, social media, komunikacji korporacyjnej, analityki mediów, employer brandingu, public affairs, sustainability. Bliskie jej sercu są kwestie związane z aktywizacją i rozwojem kobiet na rynku pracy i równouprawnieniem kobiet i mężczyzn. Jest aktywną członkinią Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i szefową działającego w jego strukturach Klubu Rzeczników i Rzeczniczek Prasowych. Wcześniej przez ponad 5 lat odpowiadała za PR, komunikację wewnętrzną i CSR w ING Lease, ING Car Lease, ING Commercial Finance. Pierwsze kroki w finansach stawiała w towarzystwie ubezpieczeniowym Generali. Absolwentka Dziennikarstwa i PR i Marketingu Politycznego. Uczestniczka licznych szkoleń i kursów związanych z komunikacją, rozwojem kompetencji menedżerskich i zarządzaniem. Lubi ludzi, poznawanie nowych zakątków Europy, zawsze chętnie wraca do Hiszpanii, bacznie obserwuje trendy związane z komunikacją, hobbystycznie przygląda się strategiom komunikacyjnym firm z branży fashion.

Waldemar Rydzak

dr hab. Waldemar Rydzak

prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

Łukasz Suchenek

Łukasz Suchenek

project manager, Puls Biznesu

Jako doświadczony profesjonalista z obszernym doświadczeniem w branży konferencyjnej, dba o najwyższą jakość programów. Jego talent w pozyskiwaniu ekspertów i zrozumienie oczekiwań uczestników przyczyniły się do sukcesu ponad 100 konferencji, szkoleń i warsztatów dla średniej i wyższej kadry menadżerskiej. Posiada wieloletnie doświadczenie w branży – zaczynał jako sprzedawca i kierownik zespołów sprzedażowych w Pulsie Biznesu i Trio Conferences, rozwinął się jako Project Manager w Rzeczpospolitej oraz Evention. W sierpniu 2023 powrócił do Pulsu Biznesu, gdzie kontynuuje swoją misję tworzenia wyjątkowych i wartościowych programów konferencji. Dąży do tego, by każde wydarzenie, które organizuje, stanowiło wzorzec jakości.

Ewa Suszek

Ewa Suszek

menedżerka, zespół ds. zrównoważonego rozwoju, Deloitte

Specjalistka komunikacji marketingowej z 20-letnim doświadczeniem w prowadzeniu projektów w firmach konsultingowych doradzających klientom z różnych branż w Europie Środkowej. Ma doświadczenie w budowaniu strategii zarządzania reputacją i łączeniu strategii komunikacji z kluczowymi celami biznesowymi. Prowadziła projekty z zakresu komunikacji korporacyjnej, komunikacji produktowej, CSR i employer brandingu. Odpowiadała za planowanie, koordynację oraz zarządzanie wieloma lokalnymi i regionalnymi inicjatywami i kampaniami komunikacyjnymi. Posiada ekspertyzę w tematach dotyczących zrównoważonego rozwoju, ESG i klimatu i obecnie pracuje w zespole ds. Zrównoważonego Rozwoju Deloitte Central Europe, skupiając się na projektach dla klientów w obszarze strategicznej komunikacji, sustainable marketing, a także Crisis & Resilience.

Eugeniusz Twaróg

Eugeniusz Twaróg

dziennikarz, Puls Biznesu

Magdalena Ujda-Tarczyńska

Magdalena Ujda-Tarczyńska

corporate communications manager, CEE, Spółka biurowa Skanska

Przez kilkanaście lat pracowała w brytyjsko-azjatyckich instytucjach finansowych, wspierając komunikacyjnie obszar bankowości korporacyjnej i instytucjonalnej oraz rozwój globalnych centrów usług w Polsce i Czechach. Obecnie odpowiada za obszar komunikacji korporacyjnej u wiodącego dewelopera powierzchni biurowych w Europie Środkowo-Wschodniej ze szwedzkim rodowodem. Pracę w branży komunikacji rozpoczęła w roku wybuchu globalnego kryzysu finansowego, w międzyczasie była członkinią grup projektowych zarządzających procesami strategicznych transformacji w organizacjach i sztabów kryzysowych odpowiedzialnych za reagowanie na zewnętrzne sytuacje kryzysowe (prowadziła m.in. komunikację „covidową” w spółce zatrudniającej 1200 osób reprezentujących 20+ narodowości).

Mariusz Wawer

Mariusz Wawer

head governmental relations & ESG, 3M

Pełni obecnie funkcję Head Governmental Relations & ESG dla wszystkich spółek firmy 3M w Polsce oraz oddziałów w Europie Centralnej-Wschodniej.  Odpowiada za strategiczne planowanie oraz koordynację działań reputacyjnych i regulacyjnych jak też relacje z kluczowymi interesariuszami firmy i organizacjami branżowymi. W ramach swojej funkcji odpowiadał m.in za największe inwestycje 3M w nowe zakłady produkcyjne w Polsce w zakresie komunikacji z interesariuszami, pozyskiwanie grantów publicznych oraz procesy pozwoleniowe na poziomie lokalnym oraz ogólnopolskim. Od kilku lat pełni też funkcję Przewodniczącego Komitetu ds. Zrównoważonego Rozwoju w Amerykańskiej Izbie Handlowej w Polsce, reprezentując Izbę w obszarze ESG w dialogu z interesariuszami. Przed rozpoczęciem pracy w 3M przez ponad 15 lat pracował w firmie Deloitte oraz największych agencjach PR, gdzie zrealizował ponad 100 projektów dla polskich i międzynarodowych marek, jak też NGO’s oraz instytucji rządowych. Wśród marek którym doradzał są m.in IKEA, Samsung, BMW, HSBC, PGE, PSE, KGHM, IBM, PKP, Vodafone, Komisja Europejska. Wcześniej przez wiele lat był dziennikarzem m.in. w dzienniku Gazeta Wyborcza. Publikował też w Pulsie Biznesu i miesięczniku Forbes oraz specjalistycznych magazynach poświęconych nowym technologiom. Mariusz jest wykładowcą Akademii London School of PR (ZFPR). Z wykształcenia jest prawnikiem. Więcej: www.linkedin.com/in/mariusz-wawer

Magdalena Zwolińska

Magdalena Zwolińska

partnerka, Lighthouse

Zrealizowała dotychczas blisko 500 projektów doradczych z zakresu komunikacji kryzysowej, antykryzysowej i korporacyjnej dla sektorów m.in. bankowość i finanse, ubezpieczenia, medycyna i farmacja, energetyka, handel, sektor wytwórczy i FMCG, nieruchomości. Specjalizuje się w projektach związanych z zarządzaniem kryzysem i zagrożeniami dla reputacji. Doradzała w kryzysach takich jak m.in. zarzuty o nieprawidłowości finansowe / łamanie zasad compliance, fuzje i przejęcia, restrukturyzacje, strajki, redukcje zatrudnienia, awarie, pożary, wycofanie produktu z rynku, mobbing, spory sądowe, wypadki w miejscu pracy, protesty społeczne. Poza obsługą istniejących kryzysów, opracowuje dla klientów narzędzia do monitorowania zagrożeń reputacyjnych i kryzysowej prewencji. Prowadzi szkolenia, wykłady dla studentów, praktyczne warsztaty i webinary oraz symulacje z zakresu zarządzania komunikacją kryzysową. Jest też autorką artykułów, raportów i poradników o tej tematyce. W 2013 i 2016 r. realizowane przez jej zespół projekty zostały nagrodzone Złotymi Spinaczami w kategoriach Komunikacja Antykryzysowa / Kryzysowa i PR Finansowy / Relacje Inwestorskie Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW, ze specjalizacją marketing medialny i public relations. W branży PR od 20 lat.

Demagog

ZFPR

Opiekun merytoryczny:

Łukasz Suchenek

Łukasz Suchenek

Project Manager

695 506 945

[email protected]

Współpraca:

Joanna Czyczuk-Oziębło

Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader

600 013 351

[email protected]

5. Kongres Komunikacji Kryzysowej

Wstęp bezpłatny

5. Kongres Komunikacji Kryzysowej

Wstęp bezpłatny

5. Kongres Komunikacji Kryzysowej

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział

5. Kongres Komunikacji Kryzysowej

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział
  •  Kongres
  •  
  •  Warszawa