Digital marketing
MarketingonlineOFERTA SPECJALNA DLA GAZEL I E-GAZEL BIZNESUKonferencja
Digital marketing
IV edycja- Wykorzystaj sprzyjający czas na działania w digitalu

Wstęp bezpłatny

KONFERENCJA JEST OBJĘTA PROGRAMEM RECERTYFIKACJI DIMAQ

UCZESTNIK BIORĄCY UDZIAŁ W PROGRAMIE OTRZYMA 20 PUNKTÓW, PRELEGENT 40 PUNKTÓW


----------------------------

OFERTA SPECJALNA DLA GAZEL I E-GAZEL BIZNESU!

ZADZWOŃ LUB NAPISZ:

Wojciech Winiarski

[email protected]

600 013 701







Mamy przyjemność zaprosić Cię do udziału w 4. edycji konferencji Digital marketing. Motywem przewodnim aktualnej edycji będzie wykorzystanie sprzyjającej koniunktury dla digitala, by rozwinąć swój biznes i szukać nowych, angażujących klienta pomysłów. Zachęcamy Cię byś poznał sprawdzone sposoby na skuteczne działania w digitalu. Trudny czas pandemii w dużym stopniu przeniósł działania do sieci, jednakże wygrywają Ci, którzy potrafią nieszablonowo promować swoje produkty czy usługi.

Udział pozwoli Ci:

  • poznać nowe trendy i uzyskać konkretną podpowiedź jak je zastosować
  • zobaczyć co proponują inni
  • spojrzeć obiektywnie na własne procesy
  • zyskać inspirację
  • upewnić się, że Twoje działania są skuteczne
  • zweryfikować własne strategie
  • zadać pytania i uzyskać odpowiedź
  • pozyskać pomysły i świeże spojrzenie



W ramach konferencji opowiemy Ci m.in.:

  • o nowych trendach
  • ciekawych case-ach
  • miarodajnej współpracy z influencerami
  • jak strategicznie wykorzystać społeczności
  • jak budować pozytywne doświadczenia klienta w digitalu
  • o świecie poza Facebookiem i Instagramem
  • o LiveCommerce
  • spersonalizowanych treściach
  • komunikacji marki w social mediach
  • robotyzacji i automatyzacji w marketingu

Do udziału zapraszamy przede wszystkim reprezentantów działów marketingu, digital marketingu, ekspertów ds. social mediów czy ecommerce oraz wszystkie osoby, które chcą poznać konkrety wzmacniajace ich pozycję w digitalu.

Będzie nie tylko inspirujaco, ale też bardzo praktycznie, nie tylko pokażemy "drogę", ale i sposób jej przejścia.

Zapraszamy Cię do udziału, bądź z nami 24 lutego !

Partnerzy:

Patron

DIMAQ

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:55Przywitanie uczestników

    • ,  Ewelina Stęplewska, Kierownik Projektu, Puls Biznesu

    5 min

  • 09:00Trendy w digital marketingu 2021

    • Karolina Liberka,  strateżka w Garden of Words Group
    • Wpływ pandemii na zachowania w digitalu
    • Na jakie rozwiązania warto postawiać
    • Powracają zapomniane grupy docelowej 
    • Jak to robią inni
    • Co nowego czeka nas w digitalu


    30 min

  • 09:30Covid szansą dla digital marketingu ?

    • Mike Korba,  Chief Commercial Officer - Co-founder w User.com
    • Co zmienił covid, a co warto kontynuować
    • Pozytywne wnioski z szybkiej transformacji w stronę ecommerce
    • Jak nie stracić dobrej koniunktury w digitalu
    • Wskazówki na przyszlość , dobre praktyki 

    30 min

  • 10:00Profesjonalny influencer marketing - jak mierzyć jego efektywność

    • Marcin Pyć,  Head of content strategy & analytics w grupie LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset)
    • Karol Gązwa znany szerszej publiczności jako Blowek, 
    • Standaryzacja świadczeń, czyli dlaczego influencer marketing to nie lokowanie produktu 
    • Operacjonalizacja zmiennych, co i jak zmierzyć (dobór KPI i narzędzi do celu) 
    • Case studies - wnioski z realizacji kampanii również w czasie pandemii
    • Q&A z Influencerem

    30 min

  • 10:30Jak strategicznie wykorzystać społeczności?

    • Martyna Tarnawska,  Service Design & Digital Marketing Lead, Socjomania
    • Anna Żurek-Lisowska,  Digital Marketing Lead, Socjomania
    • Przedstawienie możliwych celów, jakie realizują społeczności za pomocą konkretnych przykładów społeczności (teambuilding, wymiana wiedzy i doświadczeń, sprzedaż, budowa sieci ambasadorów)
    • Fundamenty, czyli jak wypracować cel dla społeczności zgodny z potrzebami organizacji 
    • Community canvas, jako framework, który pozwoli zadbać o prawidłowy rozwój społeczności i osiągnięcie wyznaczonego celu

    30 min

  • 11:00Przerwa

    10 min

  • 11:10Robotyzacja i automatyzacja w digital marketingu

    • Łucja Gdala,  VP/Director Marketing Cloud w Centraals Europe SA
    • Dlaczego ponad 50% komunikacji online w polskim internecie obsługują roboty?
    • Efektywność dzięki personalizacji – „walka o dane” – dopasowanie „w locie” komunikacji i kontentu do potrzeb konsumenta 
    • Adaptive Intelligence – automatyczny wybór kanału komunikacji i czasu dostarczenia komunikatu
    • Najczęstsze przypadki realnego wykorzystania sztucznej inteligencji w digital marketingu m.in.:

    - algorytmy samouczące w ecommerce

    -„halo, czy rozmawiam z człowiekiem?”

    -fintech - automatyczny scoring klienta

    • Praktyczne przykłady wykorzystania narzędzi do zarządzania wiedzą o użytkownikach anonimowych i zidentyfikowanych
    • Przypadek użycia: automatyzacja na poszczególnych etapach ścieżki online klienta na przykładzie branży FMCG z udziałem aplikacji mobilnej i danych retailera
    • Non Human Traffic – czarne oblicze robotyzacji

    40 min

  • 11:50Komunikacja marki w mediach społecznościowych

    • Edyta Sierosławska,  Head of Social Media w Sigma Bis SA GK Orlen
    • Jak podjąć decyzję, w jakich mediach społecznościowych warto być obecnym i jakie treści tam publikować
    • Jak wyznaczać cele obecności w social mediach i dlaczego nie warto się skupiać na liczbie fanów
    • Zasiegi organiczne - mit czy prawda?
    • Jak planować budżet na kreację i na reklamy w social mediach 
    • Social media jako źródło zasiegu kampanii

    30 min

  • 12:20Społeczności zapomniane - czyli o świecie poza Facebookiem i Instagramem

    • Agata Patoła,  Social Media Team Leader, Feeders Agency
    • Pinterest, Spotify, Twitch, Discord, Wattpad


    40 min

  • 13:00Przerwa

    30 min

  • 13:30LiveCommerce - nowa rzeczywistość Marketera

    • Krzysztof Nowicki,  Współzałożyciel Live.Market
    • Jak sprzedać 500 sztuk w godzinę w Polsce?
    • Dlaczego Lorea'l sprzedał więcej w godzinę livestreamingu niż przez miesiąc w sklepach?
    •  USA vs Chiny - co GAFA teraz naśladuje?
    • Influencer marketing a atrybucja w czasie rzeczywistym
    • Azjatyccy liderzy opinii a polska rzeczywistość

    30 min

  • 14:00Customer Experience w digital marketingu

    • Katarzyna Czuchaj-Łagód,  Współzałożycielka i Dyrektorka Zarządzająca firmy badawczej Mobile Institute
    • Czego oczekują cyfrowi klienci od digital marketingu (komunikacja, oferty, promocje)
    • Jak budować pozytywne doświadczenia klienta w kanale cyfrowym (wskazówki od samych klientów, trendy, cases)
    • Czasy kryzysowe, a customer experience (co zmieniła pandemia jeśli chodzi o nawyki zakupowe i oczekiwania)
    • Specyfika badania doświadczeń klienta w digitalu (stałe monitorowanie satysfakcji, dialog online, wskaźniki)

    40 min

  • 14:40Przerwa

    10 min

  • 14:50Spersonalizowane strony internetowe, spersonalizowane treści

    • Paweł Stachula,  Digital Marketing Expert, Nationale-Nederlanden Polska
    • Czy każdy powinien mieć spersonalizowaną stronę internetową?
    • Personalizacja, a wyniki sprzedażowe
    • Praktyczne przykłady i narzędzia do personalizacji

    30 min

  • 15:20Redukcja kosztów działań marketingowych w digitalu

    • Anna Ledwoń,  Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas
    • Na czym warto, a na czym nie warto oszczędzać w digital marketingu
    • Czy zawsze trzeba dużo zainwestować by wiele zarobić
    • Jak nie przesadzić z wydatkami w digitalu

    40 min

  • 16:00Zakończenie konferencji

Katarzyna Czuchaj-Łagód

Katarzyna Czuchaj-Łagód

Współzałożycielka i Dyrektorka Zarządzająca firmy badawczej Mobile Institute

Ekspert i członek Rady Izby Gospodarki Elektronicznej i doradca strategiczny w marek obszarze badań, e-commerce i reorganizacji procesów zgodnie z podejściem customer-centric. Autorka i współautorka wielu publikacji o zachowaniach zakupowych konsumentów w Polsce i ważnych społecznie trendach, m.in. „Omni-commerce. Kupuję wygodnie”, „Sklepy przyszłości”, „Smart Living”, „Slow life”, „Customer Listening”, “Green Generation”, “Siła Kobiet”. Długoletni dyrektor działów Marketingu, Rozwoju i Badań, m.in. w firmach grupy European Directories. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej i certyfikowany marketer Chartered Institute of Marketing.

Łucja Gdala

Łucja Gdala

VP/Director Marketing Cloud w Centraals Europe SA

Ekspert marketingu internetowego i e-commerce’u, wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Leona Koźmińskiego na 3 kierunkach: Cyfrowa Transformacja, Marketing Internetowy, Handel Elektroniczny. Od ponad 20 lat wspiera marketerów w obszarach strategii digitalowych, doboru kanałów komunikacji i narzędzi cyfrowych, rozwoju sprzedaży online i technologii marketingowych. Pełniąc wcześniej czołowe funkcje w domach mediowych wyspecjalizowanych w działaniach cyfrowych odpowiadała za przygotowanie i realizację setek kampanii internetowych dla wielu czołowych marek m. in.: Tesco, Link4, Getin Bank, Pizza Hut, Leroy Merlin, Tchibo Direct, Tymbark, Kubuś, Mitsubishi, Credit Agricole EFL i wielu innych. Obecnie pomaga firmom w doborze i wdrażaniu technologii MarTech (DMP - Data Management Platform, marketing automation, personalizacja, optymalizacja konwersji) m. in. dla: InPost, Aldi, DUKA, CCC/E-obuwie, 4F, Porówneo.pl.

Mike Korba

Mike Korba

Chief Commercial Officer - Co-founder w User.com

Od prawie 4 lat wdraża technologie marketing automation dla klientów User.com (wcześniej UserEngage) na całym świecie. W branży marketingowej pracuje od ponad 17 lat. Zna perspektywę pracy w agencji reklamowej (7 lat jako szef działu digital) oraz specyfikę pracy w dziale marketingu (specjalistą ds. marketingu był już wtedy, gdy głównym medium społecznościowym w Polsce była Nasza Klasa, a reklama w internecie ograniczała się do banerów wielkości 750×100 pikseli). Przedsiębiorca internetowy, rozumie, co to znaczy „robić marketing przy ograniczonych zasobach”. Sam nie przepada za tym określeniem, ale gdy ktoś szuka „growth hackera” na Facebooku, to właśnie on często jest oznaczany w komentarzach.

Anna Ledwoń

Anna Ledwoń

Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas

Co-founder i główny organizator CRASH Mondays. Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press. Szkoleniowiec - głównie w zakresie mediów społecznościowych i customer experience. Były trener w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych. Współautorka kilku kursów e-learningowych: Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo - Hutniczej czy Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu. Pracowała z takimi klientami, jak: Eurobank, Pandora, Akamai, Venezia, Capgemini, Prima Moda, InPost, Pracuj.pl czy Lufthansa Global Services. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższa Szkoła Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami. Zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów.

Karolina Liberka

Karolina Liberka

strateżka w Garden of Words Group

Posiada kilkanaście lat doświadczenia w kreowaniu marek, strategii i kampanii reklamowych, pracowała z takimi klientami jak: Bakoma, Wizzair, Tarczyński, Biedronka, Elextrolux, Mieszko, Play. Ukończyła The Chartered Institute of Marketing. Regularna mentorka na warsztatach startupowych, na których zajmuje się tematyka marketingu i komunikacji. Prelegentka m.in. na konferencji TEDx. Wykładowczyni strategii na studiach MBA na WSB. Entuzjastka pokolenia silver tsunami, strategii kulturowych i psychologii behawioralnej.

Krzysztof Nowicki

Krzysztof Nowicki

Współzałożyciel Live.Market

Dotychczas odpowiedzialny za komercjalizację rozwiązań MarTech takich firm jak: Exponea, IgnitionOne, SARE, Synerise. Od 10 lat pasjonuje go online marketing, dzięki solidnym początkom kariery w strukturach domu mediowego grupy K2 Internet. Specjalizuje się w rozwoju biznesu poprzez wykorzystanie danych i technologii typu SaaS. Doświadczony w projektach dot. omnichannel, innowacji i transformacji cyfrowej dla największych marek konsumenckich. Prywatnie zafascynowany kulturą Azji Środkowo-Wschodniej.

Agata Patoła

Agata Patoła

Social Media Team Leader, Feeders Agency

Ogarnia social media w Feeders Agency. Tworzy strategie komunikacji, kampanie reklamowe oraz prowadzi działania contentowe w oparciu o Facebooka, Instagrama, TikToka, Twittera, czy Spotify. Prowadzi szkolenia dedykowane dla firm oraz warsztaty i prelekcje na temat social mediów, digital marketingu i User Experience.

Marcin Pyć

Marcin Pyć

Head of content strategy & analytics w grupie LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset)

Wiedzę i doświadczenie zdobywał współpracując zarówno z markami, tworząc dla nich strategie rozwoju w przestrzeni YouTube, jak również z twórcami rozwijając ich kanały pod kątem optymalizacji oraz samej treści. Wierzy w to, że oba światy: marek i twórców mogą przekazywać odbiorcom to co najważniejsze w kontekście tworzenia: „wartość”.

Edyta Sierosławska

Edyta Sierosławska

Head of Social Media w Sigma Bis SA GK Orlen

marketerka z ośmioletnim doświadczeniem w mediach społecznościowych i marketingu internetowym. Absolwentka Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politycznych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, filologii angielskiej na Uniwersytecie w Białymstoku oraz studiów podyplomowych z zakresu zarządzania i marketingu w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Pracowała zarówno dla dużych międzynarodowych marek, jak i zupełnie nowych niszowych firm na polskim rynku. Współtwórczyni sukcesu marki Ekocuda w social media. Zdecydowanie praktyk.

Paweł Stachula

Paweł Stachula

Digital Marketing Expert, Nationale-Nederlanden Polska

Ekspert z 10 letnim doświadczeniem. Od początku związany z wymagającą branżą finansową i ubezpieczeniową. Swoje pierwsze doświadczenie digitalowe szlifował w największym niezależnym TFI w Polsce Union Investment TFI (obecnie Generali Investments TFI). Od ponad 2 lat wspiera zespół digital marketingu w Nationale-Nederlanden. Odpowiada za docieranie i pozyskiwanie nowych Klientów, optymalizację procesów obsługowych. Entuzjasta nowych technologii i automatyzacji marketingu. Prywatnie pasjonat gór „na nogach” jak i rowerem.

Martyna Tarnawska

Martyna Tarnawska

Service Design & Digital Marketing Lead, Socjomania

Zafascynowana tematem trendów w digital i design thinking jako sposobu prowadzenia procesów innowacji. Szkoli z zakresu digital marketingu i projektuje warsztaty w Socjomanii. Absolwentka międzynarodowych studiów MA Digital Management (Hyper Island, London) i uczestniczka globalnego programu trendspottingowego tw:in. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS w Warszawie, Uniwersytecie Jagiellońskim, AGH i WSE w Krakowie.

Karol Gązwa znany szerszej publiczności jako Blowek

Karol Gązwa znany szerszej publiczności jako Blowek

Pierwszy twórca, który przekroczył barierę 4 milionów subskrypcji w Polsce.Obecnie ma już znacznie więcej odbiorców. Około 10 lat temu zaczął swoją przygodę na platformie YouTube i sukcesywnie się rozwija. Obecnie jego treści to głównie lifestyle oraz filmy rozrywkowe, jednak Karol nie boi się poruszać także innych tematów. W trakcie swojej kariery współpracował z wieloma markami, takimi jak: Coca-Cola, Tymbark, Ubisoft, Cheetos, Sony (PlayStation) czy Snickers. Blowek nie zwalnia tempa i ciągle się rozwija i "rośnie". Niewątpliwie można nazwać go ekspertem od mediów społecznościowych, bowiem ma ogromne doświadczenia w tworzeniu contentu na YouTubie, ale także na Instagramie czy Tik Toku.

Anna Żurek-Lisowska

Anna Żurek-Lisowska

Digital Marketing Lead, Socjomania

Przez lata zajmowała się głównie mediami społecznościowymi, content marketingiem czy influencer marketingiem, pracując w agencjach interaktywnych. Jej specjalizacja to szeroko pojęta komunikacja oraz społeczności. Wykładowca na AGH oraz WSE w Krakowie.

DIMAQ