Digital marketing

Digital marketing

24 lutego 2021 / online

995 zł netto do 15 stycznia (cena udziału online)

1395 zł netto do 24 lutego (cena udziału online)

CYBER WEEK | 15% RABATU | KOD: CYBER_15

Cel

Mamy przyjemność zaprosić Cię do udziału w 4. edycji konferencji Digital marketing. Motywem przewodnim aktualnej edycji będzie wykorzystanie sprzyjającej koniunktury dla digitala, by rozwinąć swój biznes i szukać nowych, angażujących klienta pomysłów. Zachęcamy Cię byś poznał sprawdzone sposoby na skuteczne działania w digitalu. Trudny czas pandemii w dużym stopniu przeniósł działania do sieci, jednakże wygrywają Ci, którzy potrafią nieszablonowo promować swoje produkty czy usługi.

Udział pozwoli Ci:

  • poznać nowe trendy i uzyskać konkretną podpowiedź jak je zastosować
  • zobaczyć co proponują inni
  • spojrzeć obiektywnie na własne procesy
  • zyskać inspirację
  • upewnić się, że Twoje działania są skuteczne
  • zweryfikować własne strategie
  • zadać pytania i uzyskać odpowiedź
  • pozyskać pomysły i świeże spojrzenie

W ramach konferencji opowiemy Ci m.in.:

  • o nowych trendach
  • ciekawych case-ach
  • miarodajnej współpracy z influencerami
  • jak strategicznie wykorzystać społeczności
  • jak budować pozytywne doświadczenia klienta w digitalu
  • o świecie poza Facebookiem i Instagramem
  • o LiveCommerce
  • spersonalizowanych treściach
  • komunikacji marki w social mediach
  • robotyzacji i automatyzacji w marketingu

Do udziału zapraszamy przede wszystkim reprezentantów działów marketingu, digital marketingu, ekspertów ds. social mediów czy ecommerce oraz wszystkie osoby, które chcą poznać konkrety wzmacniajace ich pozycję w digitalu.

Będzie nie tylko inspirujaco, ale też bardzo praktycznie, nie tylko pokażemy "drogę", ale i sposób jej przejścia.

Zapraszamy Cię do udziału, bądź z nami 24 lutego !

Program

Środa, 24 lutego

08:55 09:00

Przywitanie uczestników

  • Ewelina Stęplewska, Kierownik Projektu, Puls Biznesu
  • 5 min.
online, ,
09:00 09:30

Trendy w digital marketingu 2021

  • Czekamy na potwierdzenie Prelegenta
  • Na jakie rozwiązania warto postawiać
  • Jak to robią inni
  • Co nowego czeka nas w digitalu
  • 30 min.
online, ,
09:30 10:00

Covid szansą dla digital marketingu ?

  • Mike Korba, Chief Commercial Officer - Co-founder w User.com
  • Co zmienił covid, a co warto kontynuować
  • Pozytywne wnioski z szybkiej transformacji w stronę ecommerce
  • Jak nie stracić dobrej koniunktury w digitalu
  • Wskazówki na przyszlość , dobre praktyki 
  • 30 min.
online, ,
10:00 10:30

Profesjonalny influencer marketing - jak mierzyć jego efektywność

  • Influencer
  • Kamil Bolek, Dyrektor Marketingu w LTTM
  • Standaryzacja świadczeń, czyli dlaczego influencer marketing to nie lokowanie produktu 
  • Operacjonalizacja zmiennych, co i jak zmierzyć (dobór KPI i narzędzi do celu) 
  • Case studies - wnioski z realizacji kampanii również w czasie pandemii
  • Q&A z Influencerem
  • 30 min.
online, ,
10:30 11:00

Jak strategicznie wykorzystać społeczności?

  • Martyna Tarnawska, Service Design & Digital Marketing Lead, Socjomania
  • Anna Żurek-Lisowska, Digital Marketing Lead, Socjomania
  • Przedstawienie możliwych celów, jakie realizują społeczności za pomocą konkretnych przykładów społeczności (teambuilding, wymiana wiedzy i doświadczeń, sprzedaż, budowa sieci ambasadorów)
  • Fundamenty, czyli jak wypracować cel dla społeczności zgodny z potrzebami organizacji 
  • Community canvas, jako framework, który pozwoli zadbać o prawidłowy rozwój społeczności i osiągnięcie wyznaczonego celu
  • 30 min.
online, ,
11:00 11:10

Przerwa

  • 10 min.
online, ,
11:10 11:50

Robotyzacja i automatyzacja w digital marketingu

  • Łucja Gdala, VP/Director Marketing Cloud w Centraals Europe SA
  • Dlaczego ponad 50% komunikacji online w polskim internecie obsługują roboty?
  • Efektywność dzięki personalizacji – „walka o dane” – dopasowanie „w locie” komunikacji i kontentu do potrzeb konsumenta 
  • Adaptive Intelligence – automatyczny wybór kanału komunikacji i czasu dostarczenia komunikatu
  • Najczęstsze przypadki realnego wykorzystania sztucznej inteligencji w digital marketingu m.in.:

- algorytmy samouczące w ecommerce

-„halo, czy rozmawiam z człowiekiem?”

-fintech - automatyczny scoring klienta

  • Praktyczne przykłady wykorzystania narzędzi do zarządzania wiedzą o użytkownikach anonimowych i zidentyfikowanych
  • Przypadek użycia: automatyzacja na poszczególnych etapach ścieżki online klienta na przykładzie branży FMCG z udziałem aplikacji mobilnej i danych retailera
  • Non Human Traffic – czarne oblicze robotyzacji
  • 40 min.
online, ,
11:50 12:20

Komunikacja marki w mediach społecznościowych

  • Edyta Sierosławska, Project manager ds. social media w Accenture
  • Jak podjąć decyzję, w jakich mediach społecznościowych warto być obecnym i jakie treści tam publikować
  • Jak wyznaczać cele obecności w social mediach i dlaczego nie warto się skupiać na liczbie fanów
  • Zasiegi organiczne - mit czy prawda?
  • Jak planować budżet na kreację i na reklamy w social mediach 
  • Social media jako źródło zasiegu kampanii
  • 30 min.
online, ,
12:20 13:00

Społeczności zapomniane - czyli o świecie poza Facebookiem i Instagramem

  • Agata Patoła, Social Media Team Leader, K2 Internet
  • Pinterest, Spotify, Twitch, Discord, Wattpad


  • 40 min.
online, ,
13:00 13:30

Przerwa

  • 30 min.
online, ,
13:30 14:00

LiveCommerce - nowa rzeczywistość Marketera

  • Krzysztof Nowicki, Współzałożyciel Live.Market
  • Jak sprzedać 500 sztuk w godzinę w Polsce?
  • Dlaczego Lorea'l sprzedał więcej w godzinę livestreamingu niż przez miesiąc w sklepach?
  •  USA vs Chiny - co GAFA teraz naśladuje?
  • Influencer marketing a atrybucja w czasie rzeczywistym
  • Azjatyccy liderzy opinii a polska rzeczywistość
  • 30 min.
online, ,
14:00 14:40

Customer Experience w digital marketingu

  • Katarzyna Czuchaj-Łagód, Współzałożycielka i Dyrektorka Zarządzająca firmy badawczej Mobile Institute
  • Czego oczekują cyfrowi klienci od digital marketingu (komunikacja, oferty, promocje)
  • Jak budować pozytywne doświadczenia klienta w kanale cyfrowym (wskazówki od samych klientów, trendy, cases)
  • Czasy kryzysowe, a customer experience (co zmieniła pandemia jeśli chodzi o nawyki zakupowe i oczekiwania)
  • Specyfika badania doświadczeń klienta w digitalu (stałe monitorowanie satysfakcji, dialog online, wskaźniki)
  • 40 min.
online, ,
14:40 14:50

Przerwa

  • 10 min.
online, ,
14:50 15:20

Spersonalizowane strony internetowe, spersonalizowane treści

  • Paweł Stachula, Digital Marketing Expert, Nationale-Nederlanden Polska
  • Czy każdy powinien mieć spersonalizowaną stronę internetową?
  • Personalizacja, a wyniki sprzedażowe
  • Praktyczne przykłady i narzędzia do personalizacji
  • 30 min.
online, ,
15:20 16:00

Redukacja kosztów działań marketingowych w digitalu

  • Czekamy na potwierdzenie Prelegenta
  • Na czym warto, a na czym nie warto oszczędzać w digital marketingu
  • Czy zawsze trzeba dużo zainwestować by wiele zarobić
  • Jak nie przesadzić z wydatkami w digitalu
  • 40 min.
online, ,
16:00

Zakończenie konferencji

online, ,

Prelegenci

  • Kamil Bolek

    Kamil Bolek

    Dyrektor Marketingu w LTTM
  • Katarzyna Czuchaj-Łagód

    Katarzyna Czuchaj-Łagód

    Współzałożycielka i Dyrektorka Zarządzająca firmy badawczej Mobile Institute
  • Łucja Gdala

    Łucja Gdala

    VP/Director Marketing Cloud w Centraals Europe SA
  • Mike Korba

    Mike Korba

    Chief Commercial Officer - Co-founder w User.com
  • Krzysztof Nowicki

    Krzysztof Nowicki

    Współzałożyciel Live.Market
  • Agata Patoła

    Agata Patoła

    Social Media Team Leader, K2 Internet
  • Edyta Sierosławska

    Edyta Sierosławska

    Project manager ds. social media w Accenture
  • Paweł Stachula

    Paweł Stachula

    Digital Marketing Expert, Nationale-Nederlanden Polska
  • Martyna Tarnawska

    Martyna Tarnawska

    Service Design & Digital Marketing Lead, Socjomania
  • Anna Żurek-Lisowska

    Anna Żurek-Lisowska

    Digital Marketing Lead, Socjomania

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Ewelina Stęplewska
Ewelina Stęplewska

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


online

995 zł netto do 15 stycznia

Zarejestruj się