Google Data Studio - Wizualizacja, analiza danych i raportowanie online dla każdego

Google Data Studio - Wizualizacja, analiza danych i raportowanie online dla każdego

29 czerwca 2020 / Online

300 zł netto do 29 czerwca

Cel


Skuteczna analiza informacji to podstawa funkcjonowania współczesnego biznesu. Olbrzymie zasoby danych są wykorzystywane w każdej branży, szczególną rolę odgrywają w świecie nowych technologii, przemyśle, marketingu czy sprzedaży i dystrybucji. Osoby zajmujące się analityką biznesową są natomiast jednymi z najbardziej rozchwytywanych specjalistów na rynku pracy. Samodzielna analiza danych może być jednak bardzo skuteczna. Aby tak było, musi wykorzystywać nowoczesne narzędzia. Jednym z nich jest darmowy Google Data Studio.

Czego nauczysz się podczas webcastu?

Nie musisz być analitykiem biznesowym, aby skutecznie analizować dane i sporządzać kluczowe raporty. Dzięki webinarowi „Wizualizacja, analiza danych i raportowanie online dla każdego – wszechstronne [i darmowe] Google Data Studio”:

•   Dowiesz się, z jakich narzędzi korzystają eksperci zajmujący się analityką biznesową.

•   Poznasz źródła danych, które możesz wykorzystać do łatwego i szybkiego tworzenia zestawień.

•   Dowiesz się, jak na tle innych dostępnych rozwiązań BI prezentują się możliwości Google Data Studio.

•   Nauczysz się łączyć ze sobą informacje z różnych baz danych.

•   Przekonasz się, że dzięki darmowemu Google Data Studio w ciągu kilkunastu minut stworzysz profesjonalną interaktywną wizualizację danych.

•   Stworzysz własny projekt i nauczysz się korzystać z możliwości oferowanych przez Google Data Studio.


Dla kogo jest to webinarium?

Poświęcony Google Data Studio kurs online jest adresowany zarówno do analityków biznesowych, jak i wszystkich osób zainteresowanych skuteczną pracą z danymi i nowoczesnymi formami raportowania. Udział w webinarze pozwoli Ci na wykorzystanie potencjału darmowego Google Data Studio i przygotuje Cię do samodzielnej pracy.

Jacek Tkaczuk, ekspert związany z nowymi technologiami i marketingiem internetowym od 15 lat, będzie także do Twojej dyspozycji w trakcie sesji pytań i odpowiedzi.

Zarezerwuj udział w webinarze i zacznij wykorzystywać zdobytą wiedzę w praktyce!

Program

Poniedziałek, 29 czerwca

10:00

Google Data Studio a pozostałe narzędzia do analizy i wizualizacji danych

  • Jacek Tkaczuk, Kierownik zespołu R&D, Bluerank
  • Przegląd rozwiązań dostępnych na rynku
  • Pozycjonowanie Data Studio w zakresie możliwości i przeznaczenia
  • Wady i zalety Data Studio
  • Możliwości połączeń z źródłami danych
  • Przegląd najciekawszych funkcjonalności
Online, ,
10:40

Twój pierwszy raport w Data Studio

  • Jacek Tkaczuk, Kierownik zespołu R&D, Bluerank
  • Stworzenie raportu na podstawie danych z Excela w 5 minut – naprawdę da się to zrobić!
  • Dostęp do narzędzia, tworzenie raportu
  • Podłączenie źródeł danych – dowolna baza danych, Google Analytics, Google Ads, Arkusze Google
  • Podstawowe ustawienia raportu
  • Przegląd możliwości wizualizacji danych
  • Przegląd funkcjonalności interakcji z raportem – filtry, wybór dat, pogłębianie analiz
Online, ,
12:00

Sesja pytań i odpowiedzi

  • Jacek Tkaczuk, Kierownik zespołu R&D, Bluerank
Online, ,

Prelegenci

  • Jacek Tkaczuk

    Jacek Tkaczuk

    Kierownik zespołu R&D Bluerank
    Kierownik zespołu R&D w Bluerank, pasjonat nowych technologii i analizy danych. Od 15 lat związany z marketingiem online i technologiami webowymi. Łączy wiedzę specjalistyczną z zakresu platform reklamowych, narzędzi do analizy danych oraz tajników tworzenia aplikacji internetowych z doświadczeniem biznesowym. Obecnie jako kierownik zespołu Research & Development w agencji Bluerank przewodzi pracami nad tworzeniem nowych produktów i rozwiązań technologicznych rozwiązujących problemy i automatyzujących marketing internetowy. Zespół na swoim koncie ma już kilkanaście narzędzi wewnętrznych i szerzej dostępnych, włączając w to między innymi Blueattribution, czyli system do audytowania budżetów marketingowych na podstawie danych i atrybucji konwersji.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Renata Grzeszczak
Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

Współpraca marketingowa

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

300 zł netto do 29 czerwca

Zarejestruj się