Google Data Studio - Wizualizacja, analiza danych i raportowanie online dla każdego
MarketingOnlineWebinar
Google Data Studio - Wizualizacja, analiza danych i raportowanie online dla każdego
Dowiedz się jak skutecznie analizować dane i sporządzać kluczowe raporty!

Wstęp bezpłatny


Skuteczna analiza informacji to podstawa funkcjonowania współczesnego biznesu. Olbrzymie zasoby danych są wykorzystywane w każdej branży, szczególną rolę odgrywają w świecie nowych technologii, przemyśle, marketingu czy sprzedaży i dystrybucji. Osoby zajmujące się analityką biznesową są natomiast jednymi z najbardziej rozchwytywanych specjalistów na rynku pracy. Samodzielna analiza danych może być jednak bardzo skuteczna. Aby tak było, musi wykorzystywać nowoczesne narzędzia. Jednym z nich jest darmowy Google Data Studio.

Czego nauczysz się podczas webcastu?

Nie musisz być analitykiem biznesowym, aby skutecznie analizować dane i sporządzać kluczowe raporty. Dzięki webinarowi „Wizualizacja, analiza danych i raportowanie online dla każdego – wszechstronne [i darmowe] Google Data Studio”:

•   Dowiesz się, z jakich narzędzi korzystają eksperci zajmujący się analityką biznesową.

•   Poznasz źródła danych, które możesz wykorzystać do łatwego i szybkiego tworzenia zestawień.

•   Dowiesz się, jak na tle innych dostępnych rozwiązań BI prezentują się możliwości Google Data Studio.

•   Nauczysz się łączyć ze sobą informacje z różnych baz danych.

•   Przekonasz się, że dzięki darmowemu Google Data Studio w ciągu kilkunastu minut stworzysz profesjonalną interaktywną wizualizację danych.

•   Stworzysz własny projekt i nauczysz się korzystać z możliwości oferowanych przez Google Data Studio.


Dla kogo jest to webinarium?

Poświęcony Google Data Studio kurs online jest adresowany zarówno do analityków biznesowych, jak i wszystkich osób zainteresowanych skuteczną pracą z danymi i nowoczesnymi formami raportowania. Udział w webinarze pozwoli Ci na wykorzystanie potencjału darmowego Google Data Studio i przygotuje Cię do samodzielnej pracy.

Jacek Tkaczuk, ekspert związany z nowymi technologiami i marketingiem internetowym od 15 lat, będzie także do Twojej dyspozycji w trakcie sesji pytań i odpowiedzi.

Zarezerwuj udział w webinarze i zacznij wykorzystywać zdobytą wiedzę w praktyce!

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 10:00Google Data Studio a pozostałe narzędzia do analizy i wizualizacji danych

    • Jacek Tkaczuk,  Kierownik zespołu R&D, Bluerank
    • Przegląd rozwiązań dostępnych na rynku
    • Pozycjonowanie Data Studio w zakresie możliwości i przeznaczenia
    • Wady i zalety Data Studio
    • Możliwości połączeń z źródłami danych
    • Przegląd najciekawszych funkcjonalności
  • 10:40Twój pierwszy raport w Data Studio

    • Jacek Tkaczuk,  Kierownik zespołu R&D, Bluerank
    • Stworzenie raportu na podstawie danych z Excela w 5 minut – naprawdę da się to zrobić!
    • Dostęp do narzędzia, tworzenie raportu
    • Podłączenie źródeł danych – dowolna baza danych, Google Analytics, Google Ads, Arkusze Google
    • Podstawowe ustawienia raportu
    • Przegląd możliwości wizualizacji danych
    • Przegląd funkcjonalności interakcji z raportem – filtry, wybór dat, pogłębianie analiz
  • 12:00Sesja pytań i odpowiedzi

    • Jacek Tkaczuk,  Kierownik zespołu R&D, Bluerank
Jacek Tkaczuk

Jacek Tkaczuk

Kierownik zespołu R&D, Bluerank

Kierownik zespołu R&D w Bluerank, pasjonat nowych technologii i analizy danych. Od 15 lat związany z marketingiem online i technologiami webowymi. Łączy wiedzę specjalistyczną z zakresu platform reklamowych, narzędzi do analizy danych oraz tajników tworzenia aplikacji internetowych z doświadczeniem biznesowym. Obecnie jako kierownik zespołu Research & Development w agencji Bluerank przewodzi pracami nad tworzeniem nowych produktów i rozwiązań technologicznych rozwiązujących problemy i automatyzujących marketing internetowy. Zespół na swoim koncie ma już kilkanaście narzędzi wewnętrznych i szerzej dostępnych, włączając w to między innymi Blueattribution, czyli system do audytowania budżetów marketingowych na podstawie danych i atrybucji konwersji.

Nie mamy jeszcze partnerów przy tym wydarzeniu. Chcesz nim zostać?
Napisz do nas na adres [email protected]

Opiekun merytoryczny:

Renata Grzeszczak

Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

600 013 324

[email protected]

Współpraca:

Mateusz Stempak

Mateusz Stempak

Marketing Manager

600 013 355

[email protected]