Customer Relations Forum
MarketingOnlineForum
 ‑ 
 ‑ 
Customer Relations Forum
Customer Relations Forum
Najlepsze praktyki budowania długotrwałych relacji z klientem

Wstęp bezpłatny

Budowanie długotrwałych i dobrych zrazem relacji z klientem ma olbrzymi, jeśli nie kluczowy, wpływ na powodzenie biznesu. Zaraz po tym jakiej jakości usługę lub produkt mamy do zaoferowania, to to w jaki sposób poznamy, zaciekawimy, zadbamy, a nawet pożegnamy na chwilę naszego klienta, w dużej mierze zdeterminuje jego późniejsze decyzje zakupowe. To czy zostanie z nami na dłużej, czy poleci nam swoim bliskim znajomym lub czy podzieli się o nas dobrą opinią w mediach społecznościowych, zależy tylko od nas.

To nie są puste slogany, którymi opatrzyliśmy się przez ostatnie lata, zwłaszcza w czasach szalejącej inflacji, kryzysu gospodarczego czy inaczej mówiąc – w czasach nieustających zmian.

Zapraszam serdecznie do udziału w zupełnie nowej konferencji „Customer Relations Forum”, która odbędzie się 29-30 marca w formule online. Konferencja będzie przepełniona jedynie najważniejszą, najciekawszą merytoryką oraz najlepszymi case studies. Skupimy się na wymianie doświadczeń, ale przede wszystkim na poznaniu sprawdzonych narzędzi i sposobów na skuteczne budowanie długotrwałych i silnych relacji z klientem.


Podczas konferencji:

POZNAMY najlepsze rynkowe przykłady budowania dobrych, długotrwałych relacji z klientami w czasach kryzysu

POROZMAWIAMY o tym czego potrzebuje współczesny klient, zwłaszcza w obliczu olbrzymiej inflacji

DOWIEMY SIĘ w jaki sposób tworzyć lub zmieniać strategie budowania relacji z klientem w kryzysie gospodarczym, bez szkody dla klienta i wizerunku marki 

POSŁUCHAMY o prostej i efektywnej komunikacji z klientem oraz o tym czy jest możliwe szukanie złotego środka

UMIEJSCOWIMY rolę inflacji oraz kryzysu w poziomie retencji klientów 

OMÓWIMY możliwość efektywnego wykorzystania robotyzacji oraz AI w budowaniu relacji z klientem

ZAPREZENTUJEMY doskonałe przykłady świadomego zarządzania danymi na temat klienta w czasach kryzysu

➔ Wspólnie ZASTANOWIMY SIĘ również nad tym, jak funkcjonować w biznesie oszczędniej, jedynie nie marnując niepotrzebnie czasu, budżetów oraz naszych zasobów

A to wszystko w towarzystwie znakomitych ekspertów-praktyków!


Do udziału w konferencji zapraszamy przedstawicieli:

  • działów marketingu
  • działów utrzymania klienta
  • działów obsługi klienta oraz obsługi posprzedażowej
  • działów sprzedaży 
  • działów ds. rozwoju produktu, biznesu
  • działów ds. relacji i komunikacji z klientem
  • działów customer experience 
  • agencji sales promotion, marketingu bezpośredniego oraz contact center

Partnerzy:

Partner Merytoryczny

Umami

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 09:00Oficjalne rozpoczęcie Konferencji

    • ,  Magdalena Marczak-Makowska, Project Manager, Puls Biznesu

    5 min

  • 09:05PANEL DYSKUSYJNY Zachowania konsumenckie w kryzysie - okiem ekspertów

    • Moderatorka Agnieszka Mróz,  Service Designer / User researcher / Design thinking facilitator, Service Sandbox
    • Agnieszka Radawiec,  Chief Marketing and Digital Officer, OBI Poland
    • Anna Kotuniak-Partycka,  MBA Executive, Consumer Experience Manager & Strategic Lead, Philip Morris
    • Andrzej Mytych,  praktyk z wieloletnim doświadczeniem w marketingu i sprzedaży na rynku finansowym i FMCG, ex. YOPE, AVON i Aviva
    • Tomasz Bartnik,  partner, strateg, One Eleven
    • Jakie decyzje podejmują klienci w czasach kryzysu?
    • Jakie wartości, zachowania determinują wybór klientów
    • Czego klienci oczekują od marek w trudnych czasach? Co jest ważne dla klienta? Transparentność, różnorodność, sprawiedliwość i inkluzywność, idea zrównoważonego rozwoju
    • Czy utrzymujemy zaufanie do marki/produktu, pomimo rosnących cen czy szukamy tańszych zamienników? 
    • Jak historycznie postępowali klienci w kryzysie


    55 min

  • 10:00Siła marki w czasach kryzysu oraz w obliczu szumu informacyjnego

    • Małgorzata Wierzbicka,  CMO, Maczfit

    CASE STUDY MACZFIT

    • Co wyróżnia markę na przeładowanym rynku?
    • Czy tylko cena i promocje wyróżnią nas w kryzysie? 
    • Co determinuje wybór klientów? Transparentność, różnorodność, sprawiedliwość i inkluzywność, idea zrównoważonego rozwoju

    45 min

  • 10:45Pro-kliencka kultura organizacyjna w trudnych czasach

    • Joanna Hirsz,  Senior Consultant Customer, Employee, Patient Experience, GCE Consulting – GoodCustomerExperience.pl

    CASE STUDIES

    • Jak budować trwałą relację z klientami, by przetrwała kryzys
    • Jak rozwijać kulturę firmy, która tworzy wartość dla klienta
    • Doświadczenia pracowników i rola kadry zarządzającej a Customer Experience
    • Mapa podróży klienta i pracownika - jak może pomóc?

    50 min

  • 11:35Przerwa

    20 min

  • 11:55PANEL DYSKUSYJNY Angażowanie klienta, jako holistyczna strategia marki. Łączyć, nie dzielić - budowanie mostu między Customer Experiance, marketingiem a brandingiem.

    • Aga Szóstek,  strategiczna projektantka doświadczeń i autorka "Strategii Umami" oraz "Leadership by Design"
    • Maciek Sancewicz,  praktyk CX z kilkunastoletnim doświadczeniem w kilku branżach: telco (Play), bankowość (BNP Paribas), retail (MediaMarkt)
    • Alina Magowska,  UX Design & Insights Director, Allegro
    • Łukasz Murawski,  wykładowca, doradca, autor
    • Anna Szymczak-Fabianowska,  Managing DirectorManaging Director, Minima Advertising People
    • Jonasz Kulej,  Chief Product Officer, Tylko
    • Dlaczego nasi klienci są naszymi najlepszymi ambasadorami/influencerami?
    • Budowanie zaangażowania w kanałach elektronicznych (www, e-mailingi, sms, aplikacje mobilne)


    55 min

  • 12:50It is better to be roughly right than precisely wrong. Świadome zarządzanie danymi w czasach kryzysu

    • Agnieszka Balcer-Thinlay,  Lead Product Researcher, OLX

    CASE STUDY

    • Zadawanie właściwych pytań, właściwym ludziom, we właściwym czasie, czyli jak nie utopić budżetu w zbyt dużej ilości analiz oraz jak nie utonąć w morzu Big Data
    • Analysis paralysis – „korek analityczny” i jego tragiczne skutki. Nie podjęcie decyzji na wskutek zbyt dużej ilości danych to też koszt. Zadawanie dobrych pytań, robienie skutecznych badań - jest kluczem do podjęcia (odpowiednich) decyzji.
    • Monitoring klientów – pośpiech nie jest wskazany, czyli mądre i przemyślane reagowanie na zmiany

    50 min

  • 13:40Przerwa

    30 min

  • 14:10Trudności są po to, by je pokonywać, a kryzysy, by wychodzić z nich silniejszymi – budowa głębszych i bardziej efektywnych relacji z klientem w obliczu zmian

    • Mariusz Gromada,  Departament Wiedzy o Kliencie, Bank Millennium S.A.

    CASE STUDY BANK MILLENIUM

    • Czego potrzebuje klient vs. co możemy mu zaoferować – jak efektywnie rozpoznać i odpowiedzieć na potrzeby klienta
    • Jeden na milion - jak sprawić by klient poczuł się unikatowy
    • Transparentna relacja oparta na zaufaniu – czyli „wejdź ze mną w interakcję, a ja zagwarantuje Ci najlepszy (spersonalizowany) produkt”
    • Dobry marketing zdarzeniowy w praktyce – czyli „jestem dostępny wtedy, kiedy tego potrzebujesz” – efektywna analiza potrzeb
    • Jak sprawić, aby potrzeba budowania dobrych relacji nie była celem jedynie części organizacji – efektywne wdrażanie strategii dbania o relacje z klientem 

    50 min

  • 15:00Działania wspierające budowanie dobrych, długotrwałych relacji z klientem, a walka o budżety – trudne rozmowy o pieniądzach w kryzysie

    • Andrzej Mytych,  praktyk z wieloletnim doświadczeniem w marketingu i sprzedaży na rynku finansowym i FMCG, ex. YOPE, AVON i Aviva

    CASE STUDIES

    • Redukcja marnotrawstwa budżetów najlepszą metodą oszczędzania. Korygowanie strategii, działań, narzędzi – czy wszystko do czego przywykliśmy, z czego korzystaliśmy do tej pory jest potrzebne, efektywne i czy się opłaca?
    •  Nauka optymalnego inwestowania, czyli czego dobrego uczą nas kryzysy?

    50 min

  • 15:50Zakończenie pierwszego dnia Konferencji

  • 09:00Efektywne wykorzystanie robotyzacji oraz AI w budowaniu relacji z klientem – ZŁOTY ŚRODEK NA CZASY KRYZYSU?

    • Łukasz Pawłyszyn,  CX Training Team, Allegro

    CASE STUDY ALLEGRO

    • CX & AI & Robotics - strategiczny sojusz czy chwilowy trend?
    • CXowe potrzeby Klientów w czasach kryzysu
    • Business case study (Google, Allegro, telecoms, etc.)
    • Best / worst practice

    50 min

  • 09:50Prosta (i efektywna) komunikacja z klientem kluczem do wzajemnego zrozumienia

    • Mirosław Mikłos,  Dyrektor Biura Zarządzania Doświadczeniami Klientów, PZU

    CASE STUDY PZU

    • Kto jest odpowiedzialny za prawidłowy odbiór komunikatu?
    • Jak zmieniają się sposób czytania?
    • Na to i wiele innych pytań postaram się odpowiedzieć dzieląc się wynikami badań i przykładami zastosowania nowoczesnej technologii.

    50 min

  • 10:40Przerwa

    20 min

  • 11:00Prowadzenie nowoczesnej komunikacji - jak sprawić aby w puli 50 mln klientów, każdy czuł się unikatowy

    • Krzysztof Białkowski,  Director Regional Marketing, Zalando

    CASE STUDY ZALANDO

    • Sposoby na utrzymanie klienta w czasach niepewności
    • Lokalizowane kampanie w praktyce
    • Skuteczna personalizacja
    • Wykorzystywanie zaangażowania klienta przy budowaniu długotrwałej relacji

    50 min

  • 11:50Jak zdobyć, utrzymać i ….nie dać się porzucić klientowi w czasach kryzysu.

    • Izabella Hernik,  Ekspert ds. komunikacji marketingowej, Dział komunikacji marketingowej i PR, DHL Parcel Polska Sp. z o.o.

    CASE STUDY DHL

    • Pierwszym krokiem do przekroczenia oczekiwań klienta jest poznanie tych oczekiwań, czyli jak i po co zajrzeć do głowy klienta.
    • Klient idealny nie jest jak yeti: poznaj go i znajdź do niego drogę.
    • Decyzje powstają wcześniej niż zostaną przez nas podjęte, czyli jak zarządzić percepcją klienta w procesie decyzyjnym.
    • Improve the experience and everybody wins. Jak zidentyfikować i wyeliminować słabe punkty na ścieżce zakupowej.

    45 min

  • 12:35Omnichannel w praktyce – jak wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i nie zwariować

    • Marcin Rzeczkowski,  Digital Development Director, Human2Human Sp. z o.o.
    • Magdalena Wiśniewska,  dyrektor pionu wdrażania innowacji, MGI Polska sp. z o.o

    CASE STUDY BRICO MARCHE

    • Jak badać którymi kanałami komunikować się z klientami
    • Generacyjne uprzedzenia – czy silversi chcą tylko kontaktu offline, a alfy online?
    • Efektywna komunikacja z klientem w SM – czy musimy być zawsze dostępni?

    50 min

  • 13:25Przerwa

    50 min

  • 14:15Analiza klienta a nowe obostrzenia prawne

    • Katarzyna Racka,  radca prawny, wspólnik w BWHS Wojciechowski Springer i Wspólnicy
    • wpływ wdrożenia dyrektyw Omnibus, Cyfrowej i Towarowej na ofertę produktową dla konsumentów – więcej plusów czy minusów:
    1. komunikacja z klientem – jakie obowiązki informacyjne ma przedsiębiorca
    2. prezentowanie i weryfikacja opinii klientów
    3. promocje cenowe po zmianach
    4. czy można zmieniać cenę usługi w trakcie trwania umowy, tzw. klauzule inflacyjne – na co uważać
    5. rola platform handlowych (marketplace) - plasowanie ofert
    • ograniczenia w umowach między dostawcą i dystrybutorem detalicznym dotyczące oferowania produktów na platformach, 

    45 min

  • 15:00Zakończenie Konferencji

Agnieszka Balcer-Thinlay

Agnieszka Balcer-Thinlay

Lead Product Researcher, OLX

Związana zawodowo z badaniami produktu, użyteczności i badaniami marketingowymi od 18-tu lat. Gromadziła doświadczenie zawodowe zarówno w start-upach jak i dużych organizacjach jak Play czy obecnie - OLX, w którym prowadzi badania strategiczne na rynkach europejskich. Szczególnie interesuje się efektywnością wykorzystywania danych w organizacji, w tym budowaniem synergii między danymi z badań a danymi behawioralnymi, i przecieraniem szlaków we współpracy zespołów badawczych, analitycznych i data science. Od lat współpracuje ze Szkołą Wyższą Handlową prowadząc zajęcia zastosowania Internetu w badaniach. Prywatnie, podobnie jak Umberto Eco, wierzy głęboko w wartość książek nieprzeczytanych jako przykładów tego czego się jeszcze powinna dowiedzieć.

Tomasz Bartnik

Tomasz Bartnik

partner, strateg, One Eleven

Odpowiada za wizję rozwoju firmy oraz uczestniczy w procesach budowy strategii i opracowywaniu innowacji. Wcześniej był Vice Prezesem i Chief Strategic Officerem w Grupie Saatchi & Saatchi w Polsce oraz uczestniczył w pracach międzynarodowego zespołu nadzorującego działy strategii EMEA. W przeszłości był również Partnerem w Corporate Profiles Consulting. Współtworzył i zarządzał zespołami agencji strategicznych oraz działami strategii agencji reklamowych. W sumie strategią para się od ponad 20 lat i posiada bogate doświadczenie w pracy z różnymi kategoriami produktowymi, markami i wyzwaniami. Jest także wielokrotnym laureatem i jurorem Effie, a od 3 lat członek Komitetu Organizacyjnego tego konkursu. Współpracownik do projektów społecznych przy PRB. Członek Rady Edukacyjnej SAR i Rady Programowej SSM SAR. Wykłada na MBS by Effie oraz SSM SAR. Za swoją najważniejsze cechy uważa progresywność i otwartość w myśleniu, oraz umiejętność szybkiej adaptacji do okoliczności, zmiany metody czy wykonania radykalnego pivotu koncepcyjnego. Jak sam twierdzi – jedyną stałą w jego pracy jest zmiana. Lubi mocny wiatr oraz dużą falę. Nie lubi spacerów.

Krzysztof Białkowski

Krzysztof Białkowski

Director Regional Marketing, Zalando

W Zalando od 2021 roku. Wcześniej od 2011 roku związany z firmą Red Bull, gdzie odpowiadał za realizację projektów muzycznych, aby finalnie w 2018 roku objąć stanowisko Dyrektora Marketingu marek Red Bull Energy Drink oraz Red Bull Mobile (telco) w Polsce. Przygodę z marketingiem zaczynał w roli stratega w agencjach DDB Warszawa oraz Saatchi & Saatchi, współtworząc kampanie wyróżniane branżowymi nagrodami. Juror w konkursach Media Trendy oraz YC KTR oraz EFFIE.

Mariusz Gromada

Mariusz Gromada

Departament Wiedzy o Kliencie, Bank Millennium S.A.

Izabella Hernik

Izabella Hernik

Ekspert ds. komunikacji marketingowej, Dział komunikacji marketingowej i PR, DHL Parcel Polska Sp. z o.o.

Doświadczona marketerka z ponad 20-letnią praktyką w kompleksowej realizacji projektów z zakresu zarządzania marką, tworzenia i wdrażania strategii marketingowej, realizacji kampanii 360 stopni, rebrandingu i działań lojalnościowych dla globalnych marek (DHL, BNP Paribas). Dyplomowana strateżka marketingowa z bogatym portfolio wdrożonych strategii marketingowych dla małych i średnich firm z różnych branż.

Joanna Hirsz

Joanna Hirsz

Senior Consultant Customer, Employee, Patient Experience, GCE Consulting – GoodCustomerExperience.pl

Joanna jest wieloletnim doradcą biznesowym w zakresie Customer, Employee i Patient Experience. Z wykształcenia prawniczka i certyfikowany Marketer (Dipl Chartered Institute of Marketing). Członkini Kapituły nagrody Firma Przyjazna Klientowi. Zrealizowała wiele strategicznych projektów związanych z zarządzaniem doświadczeniami klientów, pracowników i pacjentów, jak również optymalnym rozwojem firmy, oferty i digitalizacji procesów. Doświadczenie zawodowe zdobyła w międzynarodowej korporacji jako Dyrektor Marketingu & Business, Product Development oraz Członek Zarządu, Lider inicjatywy korporacyjnej Customer Experience. Joanna w swojej pracy doradczej szczególnie zwraca uwagę na budowanie proklienckiej kultury organizacji i tworzenie wartości dla klientów i pracowników. Od 2013 roku Joanna kieruje firmą GCE Consulting – prowadzi bloga. GoodCustomerExperience.pl. Razem z zaufanym Zespołem współpracowała lub współpracuje nadal i zmienia świat na lepsze ze wspaniałymi Klientami m.i.n z: Santander Bank Polska, Aviva Ubezpieczenia; Union Investment TFI S.A. (Generali), Benefit Systems; Polskie Koleje Linowe S.A.; player.pl (TVN Digital S.A.), Grupa Dentsu Aegis Network, P4 - PLAY, Herbalife Polska, PZU S.A., PZU Zdrowie, BGŻ BNP Paribas, Bouygues Immobilier Polska, EUROCASH, Grupa LUX MED, Centrum Medyczne Mavit, Carolina Medical Center, Szpitale LUX MED, Walsted, Nexity, Unidevelopment, Symfonia, Nationale Nederlanden, Bank Gospodarstwa Krajowego, mLeasing, NEUCA, ING Bank Śląski, inBank.

Anna Kotuniak-Partycka

Anna Kotuniak-Partycka

MBA Executive, Consumer Experience Manager & Strategic Lead, Philip Morris

Ekspert Customer Experience z ponad dziewięcioletnim stażem. Z powodzeniem wdraża strategie oparte na podnoszeniu satysfakcji klienta oraz transformacji firmy w kierunku klientocentryczności. W ponad dwudziestoletniej karierze zawodowej, bez względu na obszar, za który była odpowiedzialna zawsze najważniejszy był i jest dla niej Klient. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam w firmach telekomunikacyjnych – T-Mobile i Orange, w branży retail - MediaMarktSaturn Polska. Od 2020 jest odpowiedzialna za strategię Customer Experience oraz projektowanie doświadczeń konsumentów w Philip Morris International. Za swój największy sukces uważa robienie tego co kocha i umiejętne łączenie pracy, która jest jej pasją, z życiem prywatnym.

Jonasz Kulej

Jonasz Kulej

Chief Product Officer, Tylko

Alina Magowska

Alina Magowska

UX Design & Insights Director, Allegro

Od ponad dekady łączy ze sobą świat Ludzi, Technologii i Biznesu. W Allegro jest odpowiedzialna za badania i projektowanie doświadczeń klientów. Jest psychologiem poznawczym, a jej doświadczenie w pracy w organizacji wzmocnił tytuł MBA. Mentorka dla tych, którzy zaczynają pracę i rozwijają swoje kompetencje w obszarze nowych technologii. Konsultantka dla wzrastających firm.

Mirosław Mikłos

Mirosław Mikłos

Dyrektor Biura Zarządzania Doświadczeniami Klientów, PZU

Doświadczony menadżer projektów z zakresu budowania lojalności klientów w oparciu o kultur ę Customer Experience. W trakcie drogi zawodowej związany z obsługą klientów w branży finansowej, telkom, handlu oraz ubezpieczeniach. Zarządza i uczestniczy w strategicznych projektach jakościowych, koordynuje i dostosowuje kluczowe wskaźniki efektywności procesów. Prowadzi działania oparte na informacjach uzyskanych z badań satysfakcji klientów. Uczestniczy w najważniejszych wydarzeniach dotyczących tematyki CX. Stworzył i prowadzi w mediach społecznościowych serwis poświęcony CEM. Jest członkiem CX Influencers – pierwszej polskie grupy profesjonalistów CX.

Agnieszka Mróz

Moderatorka Agnieszka Mróz

Service Designer / User researcher / Design thinking facilitator, Service Sandbox

Od 8 lat zajmuje się projektowaniem usług oraz badaniami jakościowymi w procesach projektowych. Projektuje nowe usługi i usprawnia te już istniejące, aby odpowiadały na obecne i przyszłe potrzeby rynku. Podejście service design wykorzystuje do projektowania rozwiązań online, procesów komunikacji, sprzedaży, rekrutacji, adaptacji, obsługi klienta itp. Współpracowała z ponad 100 firmami i instytucjami. Realizowała projekty m.in. dla Play, Narodowego Archiwum Cyfrowego, Narodowego Centrum Kultury, Metro Properties, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Instytutu Adama Mickiewicza, Laboratorium Innowacji Społecznych, Play, Salve Medica, Lufthansa Systems Poland. Kierowniczka merytoryczna studiów projektowanie usług na kierunku Projektowanie Usług na SWPS. Właścicielka firmy Service Sandbox. Ekspertka w zespole Concordia Design. Autorka fiszek poświęconych metodyce design thinking: „Jak tworzyć produkty i usług? Zrozumieć Design Thinking” oraz e-booka "Praktycznie o projektowaniu usług”.

Łukasz Murawski

Łukasz Murawski

wykładowca, doradca, autor

Certyfikowany przez Martyego Neumeiera "Brand Specialist". Doświadczony ekspert w zakresie budowania marek i brandingu. Pomaga firmom odróżnić się od konkurencji. Posiada kilkanaście lat doświadczenia w pracy z klientami z różnych branż. Aktualnie skupia się na doradzaniu i realizowaniu projektów dla mikro firm, firm z sektora MŚP oraz NGO. Zwolennik upraszczania skomplikowanych teorii – po ludzku tłumaczy zagadnienia związane z budowaniem marki. Prowadzi warsztaty i szkolenia zarówno po polsku, jak i po angielsku. Wykładowca i Ekspert w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku i Gdyni. Doradza przedsiębiorcom w inkubatorach przedsiębiorczości i instytucjach wspierających biznes. Prowadzący podcast „Let`s Talk Brand” i „Porozmawiajmy o marce”. Autor publikowanego w magazynie Marketer+ pierwszego w Polsce cyklu wywiadów ze światowej sławy ekspertami w dziedzinie brandingu. lukaszmurawski.pl

Andrzej Mytych

Andrzej Mytych

praktyk z wieloletnim doświadczeniem w marketingu i sprzedaży na rynku finansowym i FMCG, ex. YOPE, AVON i Aviva

Obecnie prowadzi własną firmę doradczą, zajmującą się doradztwem strategicznym i marketingowym. Do stycznia 2023 pełnił funkcję dyrektora marketingu polskiej marki kosmetycznej YOPE, z którą odniósł wiele sukcesów (m.in. MARKA ROKU MMP). Poprzednio członek zarządu Avon Cosmetics Polska, gdzie odpowiadał za transformację pozycjonowania marki i strategię komunikacji. W latach 2007-2016 pracował w grupie Aviva, gdzie m.in. pełnił funkcję dyrektora marketingu i był jednym z autorów sukcesu rebrandingu Commercial Union na Avivę. Członek komitetu organizacyjnego Effie 2022, wieloletni przewodniczący grup jurorskich i juror konkursu w szeregu kategorii, m.in. uroda i pielęgnacja, dobra konsumenckie, leki i suplementy diety, telekomunikacja, bankowość, finanse, motoryzacja. Kampanie marek, za które odpowiadał były wielokrotnie nagradzane w konkursach, m.in. EFFIE i KTR. Prywatnie dumny tata Antosi, Poli i Iwa, w wolnych chwilach aktywny fan tenisa.

Adam Nowak

Adam Nowak

Loyalty Marketing Manager, Electrolux for CEE region

Od ponad 15 lat zajmuję się lojalnością i zaangażowaniem klientów. Zarządzałem programami lojalnościowymi na szczeblu krajowym, jak i globalnym, w tym IKEA Family, jednym z największych programów lojalnościowych na świecie. Mam duże doświadczenie w budowaniu strategii CRM i Loyalty oraz zespołów marketingu relacyjnego. Moją misją jest tworzyć marki lojalne wobec swoich własnych klientów, bo jeśli oczekujesz lojalności, powinieneś zaoferować ją jako pierwszy. Uwielbiam rozwiązywać problemy klientów. Zagłębiać się w insighty konsumenckie i współtworzyć produkty dopasowane do rynku, które klienci pokochają — tworząc prototypy i codziennie je ulepszając. Uwielbiam pracować z ludźmi jako trener. Spędziłem wiele lat mojego życia zawodowego z organizacjami krajowymi, pomagając im poprawić ich wydajność, produkty, komunikację i procesy. Zaangażowanie i lojalność klientów to moje pasje, które poparłem wynikami biznesowymi. Społeczność marketingowa również doceniła moje umiejętności. Zostałem kilkakrotnie nagrodzony przez branżę, w tym dwoma osobiście dla mnie najcenniejszymi: Golden Effie w kategorii Marketing & Business Solutions oraz Grand Prix Golden Arrow dla Najlepszego Programu Lojalnościowego B2C. Mam szerokie doświadczenie w pracy jako konsultant, pomagając markom rozwijać ich plany budowania zaangażowania i lojalności klientów. Jestem autorem materiałów szkoleniowych i warsztatowych z zakresu Loyalty & Integrated Engagement, współpracuje z różnymi organizacjami m.in. Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR jako tutor. Członek Rady Programowej nagród Golden Arrow, organizowanych przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu.

Łukasz Pawłyszyn

Łukasz Pawłyszyn

CX Training Team, Allegro

Senior trainer odpowiedzialny za obszar customer experience, rozwój kompetencji, jakość obsługi, content video/virtual reality oraz webinaria dotyczące sprzedaży internetowej. Head of Jury - Polish Contact Center Awards. Wykładowca akademicki - Uniwersytet Jagielloński | Uniwersytet Warszawski.

Katarzyna Racka

Katarzyna Racka

radca prawny, wspólnik w BWHS Wojciechowski Springer i Wspólnicy

W latach 2006-2018 związana z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKIK), gdzie pełniła funkcję Zastępcy Dyrektora Departamentu Ochrony Konkurencji. Specjalizuje się w polskim i unijnym prawie konkurencji, zagadnieniach związanych z e-commerce, rynkami regulowanymi, w szczególności telekomunikacyjnym, FMCG, umowami dystrybucyjnymi, przewagą kontraktową w sektorze rolno-spożywczym, a także procedurą administracyjną i sądowo-administracyjną. Doświadczenie zdobywała prowadząc administracyjne postępowania wyjaśniające i antymonopolowe oraz sądowe, m.in. w sprawach z odwołań od decyzji Prezesa UOKIK, organizując i biorąc udział w przeszukaniach i kontrolach przedsiębiorców prowadzonych przez UOKIK oraz Komisję Europejską, działając w grupach roboczych Europejskiej Sieci Konkurencji (European Competition Network), w tym pracując m.in. nad zmianami Modelowego Programu Leniency (programu łagodzenia kar).Brała również udział w pracach dotyczących krajowych i unijnych aktów legislacyjnych, np. ustawy o roszczeniach o naprawienie szkody wyrządzonej przez naruszenie prawa konkurencji czy Rozporządzenia PE i Rady UE w sprawie nieuzasadnionego blokowania geograficznego.

Agnieszka Radawiec

Agnieszka Radawiec

Chief Marketing and Digital Officer, OBI Poland

• Zwycięzca konkursu CMO of the year 2022 roku. • Członek Jury wielu konkursów branżowych m.in.. konkursu EFFIE Awards, Innovation Award. • Panelista i prelegent w wielu branżowych konferencjach. • Manager z 20 letnim stażem w obszarze budowania strategii marketingowych, omni-commercowych, kliento-centrycznych oraz przeprowadzania transformacji cyfrowych marek. Skoncentrowana na ciągłej budowie wzrostu wartościorganizacji. • Od 5 lat związana z branżą Retail gdzie skutecznie wdraża nowe strategie z obszaru e-commerce, digital marketingu, brand experience oraz przeprowadza cyfrowe transformacje. • Swoje wieloletnie managerskie doświadczenie zdobywała w wielu różnych branżach : od mediów przez telekomunikacje po Retail. Od lat w roli Chief Marketing and Digital Officer w takich spółkach jak: Liberty Global (UPC Polska), Douglas Polska, OBI Polska. Pierwsze 10 lat kariery zawodowej spędziła po stronie grupy reklamowo - konsultingowej Havas Worldwide, gdzie doradzała wielu klientom w obszarze strategii marketingowej i budowania wartości marek.

Marcin Rzeczkowski

Marcin Rzeczkowski

Digital Development Director, Human2Human Sp. z o.o.

Od prawie 14 lat związana z Grupą Muszkieterów. Zarządza pionem wdrażania innowacji w Bricomarche. Do obszaru jej odpowiedzialności należy mi.in obszar ecommerce, omnichannel czy nowe projekty w sieci. Pasjonatka nowych technologii oraz propagator zarządzania zwinnego i podejścia "good enough".

Maciek Sancewicz

Maciek Sancewicz

praktyk CX z kilkunastoletnim doświadczeniem w kilku branżach: telco (Play), bankowość (BNP Paribas), retail (MediaMarkt)

Praktyk CX z ponad 10-letnim doświadczeniem w branżach: telco, bankowości i retail. Zwolennik podejścia data-driven we wszystkich możliwych obszarach firmy. Uważa, że najlepszy zespół CX to taki, który nie musi istnieć, bo "cała firma robi CX".

Aga Szóstek

Aga Szóstek

strategiczna projektantka doświadczeń i autorka "Strategii Umami" oraz "Leadership by Design"

Przez ostatnie dwie dekady współpracowała z czołówką firm łączących design, technologię i biznes. Pracowała z takimi markami jak Google, Philips, Canon, Samsung, EY, Santander, ING, Orange i wieloma innymi, wnosząc do zespołów projektowych i zarządów strategiczne podejście oparte na projektowaniu doświadczeń. Autorka książki "Strategia Umami" ("The Umami Strategy: Stand Out by Mixing Business with Experience Design"), twórczyni narzędzi Seed Cards oraz współprowadząca podcast Catching The Next Wave.

Anna Szymczak-Fabianowska

Anna Szymczak-Fabianowska

Managing DirectorManaging Director, Minima Advertising People

Marketingiem zajmuję się całe moje życie zawodowe. W 2006 roku, wraz z moim partnerem założyliśmy butikową agencję o nazwie: MINIMA. Od tego czasu, nieprzerwanie działamy w branży. Od 16 lat prowadzimy agencję Minima Advertising People™, która w swoim portfolio ma ponad 100 marek. Między innymi: Good Food, Vox, Hama, Glaxo Smith Kline, Inea, Orange, ORSKA. Minima budując komunikację dla swoich klientów zawsze odnosi się do fundamentów marki. Kładziemy nacisk na strategię, wyróżnik, spójność oraz konsekwencję. Zawsze staramy się, aby efekt naszej pracy był odpowiedzią na realne potrzeby naszych klientów i przynosił im wymierne korzyści. Nasze projekty są komentowane, publikowane oraz nagradzane na forum międzynarodowych mediów dot. reklamy i marketingu, m.in. designboom, CSS AWWARDS, The DRUM, The Art Hunters, Coloribus, IdN, Brief czy Nowy Marketing. Minima kilkukrotnie zdobywała tytuł Creative Work of the Week, przyznawany przez The DRUM. Pod koniec 2016 roku Minima zdobyła brąz w międzynarodowym niezależnym konkursie International Visual Identity Awards za pracę dla firmy Jabłka Adama oraz odebrała w Londynie nagrodę The DRUM Dream Awards za projekt komunikacji dla marki Good Food, o którą konkurowała z największymi światowymi agencjami. W 2018 projekt dla StethoMe został nagrodzony w 24. edycji konkursu Communicator Awards, organizowanym przez Academy od Onteractive and Visual Arts w Nowym Jorku, w kategorii Corporate Identity Campaign. Projekt Stethome otrzymał także nagrodę Gold Winner w konkursie Summit Creative Awards w kategorii Complete Branding Campaign za projekt komunikacji, rywalizowaliśmy z 5 tys. zgłoszeń z 24 krajów, które oceniało jury z 5 kontynentów.

Małgorzata Wierzbicka

Małgorzata Wierzbicka

CMO, Maczfit

Menedżer z 15 letnim doświadczeniem w marketingu, zdobytym podczas pracy dla międzynarodowych firm takich jak Rémy Cointreau, Medicover czy Orange Polska. Ekspert w dostarczaniu ekspertyzy z zakresu zintegrowanych działań marketingowych budujących markę oraz implementacji strategii komunikacji i sprzedaży e-commerce (ze szczególnym naciskiem na komunikację cyfrową). Obecnie pod ponad 3 lat Dyrektor ds. Marketingu i PR-u w firmie Maczfit, gdzie zajmuje się m.in. opracowywaniem i wdrażaniem kampanii marketingowych 360° . Odpowiada również za inicjatywy i działania digital związane z pozyskiwaniem nowych strumieni przychodów, a także strategie oraz projekty zmierzające do zwiększania wartości marki i przekształcające doświadczenia klienta w dochody dla firmy.

Magdalena Wiśniewska

Magdalena Wiśniewska

dyrektor pionu wdrażania innowacji, MGI Polska sp. z o.o

Od prawie 14 lat związana z Grupą Muszkieterów. Zarządza pionem wdrażania innowacji w Bricomarche. Do obszaru jej odpowiedzialności należy mi.in obszar ecommerce, omnichannel czy nowe projekty w sieci. Pasjonatka nowych technologii oraz propagator zarządzania zwinnego i podejścia "good enough".

Kasper Yearwood

Kasper Yearwood

Data Intelligence & Customer Insights Director, Empik Group

W 2019 roku dołączył do Grupy Empik, gdzie obecnie odpowiada za kluczowe obszary: Data Engineering, Business Intelligence, Data Science, a także Customer Loyalty, Direct Marketing i Marketing Automation. Wcześniej przez kilka lat związany był z McKinsey&Company. Zdobywał także doświadczenie w Avon jako Senior Strategy Manager CE. Absolwent London School of Economics oraz University of Glasgow. Ponadto, pełni funkcję Prezesa Polskiego Związku Kendo (szermierka japońska). W latach 2016 - 2022 był członkiem Reprezentacji Polski, został wielokrotnym medalistą Europy oraz Mistrzem Polski. Wolny czas spędza na podróżowaniu oraz planszówkach z najbliższymi.

Umami

Opiekun merytoryczny:

Magdalena Marczak

Magdalena Marczak

Project Manager

695 370 210

[email protected]

Współpraca:

Katarzyna Dziedzic

Katarzyna Dziedzic

Marketing Manager

600 013 343

[email protected]

Customer Relations Forum

Wstęp bezpłatny

Customer Relations Forum

Wstęp bezpłatny

Customer Relations Forum

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział

Customer Relations Forum

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział
  •  Forum
  •   ‑ 
  •  On-line