online
Konferencja
29 ‑ 30 marca 2023
29 ‑ 30 marca 2023
KLIENT w czasach zmiany
KLIENT w czasach zmiany
Najlepsze praktyki budowania długotrwałych relacji z klientem

1695 zł netto do 24 lutego

2095 zł netto do 30 marca

Cel

Budowanie dobrych i długotrwałych relacji z klientem ma olbrzymi, jeśli nie kluczowy, wpływ na powodzenie biznesu. Zaraz po tym jakiej jakości usługę lub produkt mamy do zaoferowania, to to w jaki sposób poznamy, zaciekawimy, zadbamy, a nawet pożegnamy na chwilę naszego klienta, w dużej mierze zdeterminuje jego późniejsze decyzje zakupowe. To czy zostanie z nami na dłużej, czy wróci po przerwie do grona naszych stałych klientów, czy poleci nam swoim bliskim znajomym lub czy podzieli się o nas dobrą opinią, zależy tylko od nas.

To nie są puste slogany, którymi opatrzyliśmy się przez ostatnie lata, zwłaszcza w czasach szalejącej inflacji, kryzysu gospodarczego czy inaczej mówiąc – w czasach nieustających zmian.

Zapraszam serdecznie do udziału w zupełnie nowej konferencji „KLIENT w czasach zmiany”, która odbędzie się 29-30 marca w formule online. Konferencja będzie przepełniona jedynie najważniejszą, najciekawszą merytoryką oraz najlepszymi case studies. Skupimy się na wymianie doświadczeń, ale przede wszystkim na poznaniu sprawdzonych narzędzi i sposobów na skuteczne budowanie długotrwałych i silnych relacji z klientem.


Podczas konferencji:

POZNAMY najlepsze rynkowe przykłady budowania dobrych, długotrwałych relacji z klientami w czasach kryzysu

POROZMAWIAMY o tym czego potrzebuje współczesny klient, zwłaszcza w obliczu olbrzymiej inflacji

DOWIEMY SIĘ w jaki sposób tworzyć lub zmieniać strategie budowania relacji z klientem w kryzysie gospodarczym, bez szkody dla klienta i wizerunku marki 

POSŁUCHAMY o efektywnej komunikacji z klientem oraz o tym czy jest możliwe szukanie złotego środka

UMIEJSCOWIMY rolę inflacji oraz kryzysu w poziomie retencji klientów 

OMÓWIMY możliwości perspektywicznego zakończenia relacji z klientem, tak aby wrócił w „lepszych czasach”

ZAPREZENTUJEMY doskonałe przykłady świadomego zarządzania danymi na temat klienta w czasach kryzysu

➔ Wspólnie ZASTANOWIMY SIĘ również nad tym, jak funkcjonować w biznesie oszczędniej, jedynie nie marnując niepotrzebnie czasu, budżetów oraz naszych zasobów

A to wszystko w towarzystwie znakomitych ekspertów-praktyków. Już wkrótce pokażemy wszystkie sylwetki naszych prelegentów!


Do udziału w konferencji zapraszamy przedstawicieli:

  • działów marketingu
  • działów utrzymania klienta
  • działów obsługi klienta oraz obsługi posprzedażowej
  • działów sprzedaży 
  • działów ds. rozwoju produktu, biznesu
  • działów ds. relacji i komunikacji z klientem
  • działów customer experience 
  • agencji sales promotion, marketingu bezpośredniego oraz contact center

Program

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Marczak
Magdalena Marczak

Project Manager

Współpraca

Katarzyna Dziedzic
Katarzyna Dziedzic

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


online

1695 zł netto do 24 lutego

Zarejestruj się

Partner Merytoryczny