Praktyczne zarządzanie płatnościami i płynnością finansową od strony sprzedaży
SprzedażonlineWebinar
Praktyczne zarządzanie płatnościami i płynnością finansową od strony sprzedaży
Umiejętności/matematyka biznesowa/ praktyczne wskazówki

Wstęp bezpłatny

Jednym z największych zagrożeń związanych z pandemią jest spowolnienie gospodarcze i powiązana z nim fala bankructw, spowodowanych m.in. utratą płynności finansowej. Mimo, iż zarządzanie cash flow kojarzy się głównie z zadaniami działu finansów, działy operacyjne – w tym sprzedażowe i marketingowe mogą poprzez swoje działania wpłynąć na poprawę płynności finansowej firmy, jeśli zrozumieją mechanizmy finansowe oraz swoją rolę. 

Podczas spotkania online omówimy zależność między rentownością a cash flow, a także jak negocjować terminy płatności z klientami i dostawcami, aby poprawić płynność w oparciu o zagadnienia z obszaru matematyki biznesowo-handlowej. Ponadto, wskażemy jakich argumentów użyć podczas rozmów z partnerami biznesowymi podczas negocjowania terminów płatności i warunków handlowych wpływających na cash flow oraz w jaki sposób przygotować się do renegocjacji warunków kontraktowych i umów handlowych od strony praktycznej.

Wydarzenie dedykowane jest przede wszystkim:

  • osobom zarządzającym firmą od strony biznesowej
  • dyrektorom działów sprzedażowych i marketingowych
  • key account managerom, reprezentantom handlowym i specjalistom odpowiedzialnym za współpracę i negocjacje z klientami 
  • pracownikom działów współpracujących z dostawcami (m.in. działy marketingu, HR, administracji zamawiającymi usługi lub produkty od dostawców)

Praktyczne korzyści ze szkolenia:

  • Zrozumienie wpływu terminów płatności na rentowność i kapitał pracujący firmy przez niefinansistów
  • Zwiększenie kompetencji negocjacyjnych dzięki poznaniu podstaw matematyki biznesowo-handlowej w zakresie zarządzania kapitałem obrotowym i płynnością finansową przedsiębiorstwa
  • Zwiększenie umiejętności w zakresie negocjacji rentownych ofert i redukcji presji cenowej


KAŻDY ZAREJESTROWANY UCZESTNIK OTRZYMA DOSTĘP DO STRONY Z WEBCASTEM.


Jeśli zgłosisz i opłacisz swój udział, a nie będziesz mógł wziąć udziału w szkoleniu on-line - nie martw się! Będzie ono dostępne dla Ciebie także później, do obejrzenia w dowolnym momencie przez dwa tygodnie od szkolenia.

Zapraszamy do zgłoszenia już dziś !

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 11:00Praktyczne zarządzanie płatnościami i płynnością finansową od strony sprzedaży

    • Małgorzata Warda,  MBA, Warda Consulting Team
    • Rentowność firmy a cash flow – zależności i główne wyzwania w czasach kryzysu 
    • Czym jest kapitał pracujący i jaki ma wpływ na płynność finansową przedsiębiorstwa?
    • Jak dział sprzedaży może wspomóc zarządzanie kapitałem pracującym i płynność finansową w okresie dekoniunktury?
    • Rentowność a płynność finansowa – zależności i główne wyzwania w czasach kryzysu
    • Jak zarządzać zapasami w czasach dekoniunktury?
    • Jak matematyka biznesowo-handlowa może się przydać w negocjacjach terminów płatności?
    • Ile kosztuje termin płatności? Jak skrócić lub wydłużyć termin płatności z kontrahentem, aby poprawić cash flow? 
    • Jak renegocjować termin płatności aby poprawić cash flow i bezpiecznie handlować w czasach dekoniunktury –przykłady rozwiązań i praktyczne sposoby wyliczeń
    • Podejście problemowe i stanowiskowe do renegocjacji warunków kontraktowych i umów handlowych 
    • Dlaczego warto pracować w oparciu o scenariusze?
    • Pytania + konsultacje

    2g 0 min

Małgorzata Warda

Małgorzata Warda

MBA, Warda Consulting Team

Małgorzata Warda, MBA. Ma ponad 20 lat doświadczenia w sprzedaży, które zdobywała, pracując w dużych korporacjach międzynarodowych na wysokich stanowiskach zarządczych – m.in. national key account managera, dyrektora handlowego i zarządzającego. Obecnie prowadzi firmę doradczą Warda Consulting Team (www.wardateam.com) i jako konsultant w zakresie strategii biznesowych wspiera przedsiębiorstwa w optymalizacji procesów i zwiększaniu rentowności działań handlowych. Jednym z obszarów jej specjalizacji jest matematyka biznesowo-handlowa. Z tego zakresu prowadzi warsztaty otwarte oraz zamknięte zwiększające poziom zrozumienia aspektów finansowych negocjowanych kontraktów przez niefinansistów i działy operacyjne – m.in. sprzedażowe, marketingowe, zakupowe. Warsztaty te zwiększają m.in. kompetencje negocjacyjne, świadomość biznesową i rentowność negocjowanych ofert oraz umiejętności radzenia sobie z presją cenową. Uczestnicy jej szkoleń podkreślają w ankietach praktyczny wymiar zajęć i możliwość zastosowania nabytej wiedzy od razu po warsztatach. Prowadząca jest również certyfikowanym mentorem biznesu w ramach European Mentoring & Coaching Council oraz wykładowcą MBA w szkołach biznesu.

Nie mamy jeszcze partnerów przy tym wydarzeniu. Chcesz nim zostać?
Napisz do nas na adres [email protected]