Warszawa
Konferencja
28 marca 2023
28 marca 2023
Arche Hotel Krakowska
Strategic Pricing Management
Strategic Pricing Management
Spójny pricing w zmiennych czasach
Ikona zamknięcia

Cel

Jak konsekwentnie wykorzystywać dźwignię pricingu mimo zmian na rynku?

Obecnie bardziej niż kiedykolwiek liczy się umiejętność dopasowania i przygotowania się na różne scenariusze, bo sytuacja jest zmienna i nie do końca przewidywalna. Jak w takiej sytuacji zarządzać – zarządzać firmą, zarządzać sprzedażą, zarządzać cenami? W stabilnych czasach pricing jest najsilniejszą dźwignią zysku. Dobrze zaprojektowana i właściwie wdrożona strategia cenowa to najbardziej skuteczny i efektywny sposób na zwiększenie zysków, potrzebnych zarówno do rozwoju firmy i udoskonalania jej produktów. Tylko jak działać w dobie dużej niepewności? Który scenariusze wybierać, żeby zmaksymalizować prawdopodobieństwo sukcesu? Czyli jak najlepiej wykorzystać siłę pricingu mimo zmiennych i mocno niepewnych czasów

O tym właśnie będziemy mówić w trakcie konferencji. Oprócz tematów strategicznych, poruszymy aktualne kwestie związane z zarządzaniem rentownością w dobie wysokiej inflacji. Skupimy się na praktycznym i skutecznym podejściu do prognozowania, "scenariuszowania", wargamingu. Przedstawimy wykorzystanie algorytmów i narzędzi optymalizacyjnych zarówno w kanale tradycyjnym, jak i e-commerce. Swoją wiedzą, doświadczeniem i pragmatycznymi wskazówkami w formacie prezentacji, case studies, mini warsztatów będą dzielić się bardzo doświadczeni praktycy biznesu – ludzie na co dzień wykorzystujący siłę pricingu w praktyce. Interaktywna formuła z elementami warsztatowymi, z pewnością podsunie uczestnikom odpowiedzi na istotne dzisiaj pytania i pomoże im we wdrożeniu wybranych rozwiązań bezpośrednio po wydarzeniu. Inspiracji na pewno nie zabraknie!

 DOWIEDZĄ SIĘ PAŃSTWO MIĘDZY INNYMI jak w aktualnej rzeczywistości:

  •  Zarządzać rentownością w dobie wysokiej inflacji
  • Symulować i tworzyć scenariusze, żeby zwiększyć szanse sukcesu
  • Wykorzystać wargaming do ograniczenia ryzyka decyzji cenowych
  • Uwzględniać potencjalne zmiany zachowań klientów końcowych
  • Podchodzić do ustalania cen w kontraktach rocznych
  • Optymalizować sposób ustalania zmiennych cen kolejnych
  • Harmonizować ceny w różnych kanałach, żeby uniknąć konfliktów
  • Włączyć strategię cenową do codziennych działań
  • Zachować strukturę i spójność reguł pricingu mimo zmienności otoczenia
  • Podejść do pricingu w kanale cyfrowym i e-commerce
  • Czerpać inspirację i wykorzystywać nowe modele pricingowe
  • Wykorzystywać bardziej zaawansowane algorytmy i narzędzia w pricingu

Konferencję kierujemy zarówno do osób kierujących polityką cenową, jak i odpowiedzianych za strategię i wyniki firmy:

  • Dyrektor, Kierownik Marketingu
  • Dyrektor, Kierownik Sprzedaży
  • Dyrektor Finansowy
  • Prezes, Dyrektor Zarządzający
  • Dyrektor, Kierownik Revenue Management (ds. Zarządzania Przychodami)
  • Revenue Manager, Kierownik ds. zarządzania przychodami
  • Pricing Manager, Kierownik ds. strategii cenowych

Możliwość skorzystania z bezpłatnego parkingu na terenie hotelu dla uczestników konferencji

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

20

lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu

1546

firm zaufało nam w 2023 roku

3396

uczestników wydarzeń w 2023 roku

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Renata Grzeszczak
Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Arche Hotel Krakowska

Al. Krakowska 237
Warszawa

Partner Merytoryczny

  • Movens Advisory

    Movens Advisory – to spółka z Grupy Movens Capital, która prowadzi działalność inwestycyjną i doradczą. W ramach działalności doradczej prowadzonej przez Movens Advisory firma specjalizuje się podnoszeniu zyskowności spółek i dostarcza pragmatyczne i efektywne rozwiązania w obszarze Pricingu i Revenue Management. Rozwiązania takie wypracowuje i skutecznie wdraża zarówno dla klientów zewnętrznych na całym świecie, jak i spółek portfelowych Grupy Movens Capital. Międzynarodowemu doświadczeniu ekspertów pricingowych Movens Capital zaufały firmy zarówno polskie, jak i zagraniczne (z Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Azji, Australii) – od firm rozwijających się po globalne korporacje. Naczelnym celem, który przyświeca Movens Capital jest efektywne podnoszenie zysku, z którego jej klienci i spółki portfelowe mogą finansować swój dalszy wzrost i rozwój.