Jak konsekwentnie wykorzystywać dźwignię pricingu mimo zmian na rynku?
Obecnie bardziej niż kiedykolwiek liczy się umiejętność dopasowania i przygotowania się na różne scenariusze, bo sytuacja jest zmienna i nie do końca przewidywalna. Jak w takiej sytuacji zarządzać – zarządzać firmą, zarządzać sprzedażą, zarządzać cenami? W stabilnych czasach pricing jest najsilniejszą dźwignią zysku. Dobrze zaprojektowana i właściwie wdrożona strategia cenowa to najbardziej skuteczny i efektywny sposób na zwiększenie zysków, potrzebnych zarówno do rozwoju firmy i udoskonalania jej produktów. Tylko jak działać w dobie dużej niepewności? Który scenariusze wybierać, żeby zmaksymalizować prawdopodobieństwo sukcesu? Czyli jak najlepiej wykorzystać siłę pricingu mimo zmiennych i mocno niepewnych czasów?
O tym właśnie będziemy mówić w trakcie konferencji. Oprócz tematów strategicznych, poruszymy aktualne kwestie związane z zarządzaniem rentownością w dobie wysokiej inflacji. Skupimy się na praktycznym i skutecznym podejściu do prognozowania, "scenariuszowania", wargamingu. Przedstawimy wykorzystanie algorytmów i narzędzi optymalizacyjnych zarówno w kanale tradycyjnym, jak i e-commerce. Swoją wiedzą, doświadczeniem i pragmatycznymi wskazówkami w formacie prezentacji, case studies, mini warsztatów będą dzielić się bardzo doświadczeni praktycy biznesu – ludzie na co dzień wykorzystujący siłę pricingu w praktyce. Interaktywna formuła z elementami warsztatowymi, z pewnością podsunie uczestnikom odpowiedzi na istotne dzisiaj pytania i pomoże im we wdrożeniu wybranych rozwiązań bezpośrednio po wydarzeniu. Inspiracji na pewno nie zabraknie!
DOWIEDZĄ SIĘ PAŃSTWO MIĘDZY INNYMI jak w aktualnej rzeczywistości:
- Zarządzać rentownością w dobie wysokiej inflacji
- Symulować i tworzyć scenariusze, żeby zwiększyć szanse sukcesu
- Wykorzystać wargaming do ograniczenia ryzyka decyzji cenowych
- Uwzględniać potencjalne zmiany zachowań klientów końcowych
- Podchodzić do ustalania cen w kontraktach rocznych
- Optymalizować sposób ustalania zmiennych cen kolejnych
- Harmonizować ceny w różnych kanałach, żeby uniknąć konfliktów
- Włączyć strategię cenową do codziennych działań
- Zachować strukturę i spójność reguł pricingu mimo zmienności otoczenia
- Podejść do pricingu w kanale cyfrowym i e-commerce
- Czerpać inspirację i wykorzystywać nowe modele pricingowe
- Wykorzystywać bardziej zaawansowane algorytmy i narzędzia w pricingu
Konferencję kierujemy zarówno do osób kierujących polityką cenową, jak i odpowiedzianych za strategię i wyniki firmy:
- Dyrektor, Kierownik Marketingu
- Dyrektor, Kierownik Sprzedaży
- Dyrektor Finansowy
- Prezes, Dyrektor Zarządzający
- Dyrektor, Kierownik Revenue Management (ds. Zarządzania Przychodami)
- Revenue Manager, Kierownik ds. zarządzania przychodami
- Pricing Manager, Kierownik ds. strategii cenowych
Możliwość skorzystania z bezpłatnego parkingu na terenie hotelu dla uczestników konferencji




























