
1995 zł netto do 24 lutego
2495 zł netto do 28 marca
Strategic Pricing Management
Zarejestruj sięCel
Jak konsekwentnie wykorzystywać dźwignię pricingu mimo zmian na rynku?
Obecnie bardziej niż kiedykolwiek liczy się umiejętność dopasowania i przygotowania się na różne scenariusze, bo sytuacja jest zmienna i nie do końca przewidywalna. Jak w takiej sytuacji zarządzać – zarządzać firmą, zarządzać sprzedażą, zarządzać cenami? W stabilnych czasach pricing jest najsilniejszą dźwignią zysku. Dobrze zaprojektowana i właściwie wdrożona strategia cenowa to najbardziej skuteczny i efektywny sposób na zwiększenie zysków, potrzebnych zarówno do rozwoju firmy i udoskonalania jej produktów. Tylko jak działać w dobie dużej niepewności? Który scenariusze wybierać, żeby zmaksymalizować prawdopodobieństwo sukcesu? Czyli jak najlepiej wykorzystać siłę pricingu mimo zmiennych i mocno niepewnych czasów?
O tym właśnie będziemy mówić w trakcie konferencji. Oprócz tematów strategicznych, poruszymy aktualne kwestie związane z zarządzaniem rentownością w dobie wysokiej inflacji. Skupimy się na praktycznym i skutecznym podejściu do prognozowania, "scenariuszowania", wargamingu. Przedstawimy wykorzystanie algorytmów i narzędzi optymalizacyjnych zarówno w kanale tradycyjnym, jak i e-commerce. Swoją wiedzą, doświadczeniem i pragmatycznymi wskazówkami w formacie prezentacji, case studies, mini warsztatów będą dzielić się bardzo doświadczeni praktycy biznesu – ludzie na co dzień wykorzystujący siłę pricingu w praktyce. Interaktywna formuła z elementami warsztatowymi, z pewnością podsunie uczestnikom odpowiedzi na istotne dzisiaj pytania i pomoże im we wdrożeniu wybranych rozwiązań bezpośrednio po wydarzeniu. Inspiracji na pewno nie zabraknie!
DOWIEDZĄ SIĘ PAŃSTWO MIĘDZY INNYMI jak w aktualnej rzeczywistości:
- Zarządzać rentownością w dobie wysokiej inflacji
- Symulować i tworzyć scenariusze, żeby zwiększyć szanse sukcesu
- Wykorzystać wargaming do ograniczenia ryzyka decyzji cenowych
- Uwzględniać potencjalne zmiany zachowań klientów końcowych
- Podchodzić do ustalania cen w kontraktach rocznych
- Optymalizować sposób ustalania zmiennych cen kolejnych
- Harmonizować ceny w różnych kanałach, żeby uniknąć konfliktów
- Włączyć strategię cenową do codziennych działań
- Zachować strukturę i spójność reguł pricingu mimo zmienności otoczenia
- Podejść do pricingu w kanale cyfrowym i e-commerce
- Czerpać inspirację i wykorzystywać nowe modele pricingowe
- Wykorzystywać bardziej zaawansowane algorytmy i narzędzia w pricingu
Konferencję kierujemy zarówno do osób kierujących polityką cenową, jak i odpowiedzianych za strategię i wyniki firmy:
- Dyrektor, Kierownik Marketingu
- Dyrektor, Kierownik Sprzedaży
- Dyrektor Finansowy
- Prezes, Dyrektor Zarządzający
- Dyrektor, Kierownik Revenue Management (ds. Zarządzania Przychodami)
- Revenue Manager, Kierownik ds. zarządzania przychodami
- Pricing Manager, Kierownik ds. strategii cenowych
Program
Wtorek, 28 marca
Rejestracja uczestników, poranna kawa
Warszawa, ,Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie
- Renata Grzeszczak, Project Manager - Team Leader, Puls Biznesu
Zmiana vs. Spójność – Jak przeprowadzić zmianę pricingu w kierunku spójności?
- Wojciech Gorzeń, Partner, Head of Pricing & Sales Excellence, Movens Capital
- 3S ustalania cen: struktura, sekwencja, symulacja
- "Magiczna formuła" na pricing - niby nie istnieje, a jednak...
- Niezmienne w zmienności - co robić a czego nie robić "pricingowo"?
- Od czego zacząć?
Warszawa, ,
Zmieniamy ceny bo koszty rosną… czyli jak przygotować się do wprowadzenia nowego cennika na rynek
- Leszek Banaś, Revenue Manager, Nestle Polska
- Etap przygotowania – na co zwrócić uwagę?
- Etap wdrożenia – a jak to mam zrobić?
- Etap ewaluacji – no to jak, jest sukces czy go nie ma?
Show me the… value” - jak dane i informacje o potrzebach klientów przełożyć na skuteczną strategię cenową?
- Julia Urbańska, Marketing & Customer Experience Director, eRecruiter
- "Quick wins" - od czego zacząć i co zrobić, aby projekt szybko dostarczył organizacji wartość?
- Dane i narzędzia - jak nie utonąć w gąszczu informacji, badań i hipotez oraz kiedy warto pomyśleć o wdrożeniu dedykowanych systemów?
- Wdrożenie - jak sprawić, aby nowa oferta budowała pozytywne doświadczenia klientów (Customer Experience)?
Przerwa na kawę
Warszawa, ,Warsztat 1&2
- Wojciech Gorzeń, Partner, Head of Pricing & Sales Excellence, Movens Capital
- Maciej Kraus, Partner w funduszu inwestycyjnym, Movens Capital
Movens pricing wargame - B2B (w sytuacji podwyżek kosztów)
Movens pricing wargame - B2C
- Symulacja efektów ruchów cenowych
- Która strategia się opłaci?
- Kto wygra?
- Jakie wnioski i konkluzje z tego wynikają dla Twojego biznesu?
Znaczenie zarządzania cenami i przychodami w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa
- Dawid Trojan, Board Member, Revenue & Commercial Insights Director, Śnieżka Trade of Colours
- Czy miejsce usytuowania zespołu do spraw zarządzania cenami oraz przychodami ma wpływ na funkcjonowanie przedsiębiorstwa i jego wskaźniki finansowe?
- Jaki powinien być podział odpowiedzialności kluczowych obszarów związanych z zarządzaniem cenami oraz przychodami w przedsiębiorstwach? Do kogo powinien raportować obszar cenowy w organizacji?
- Jak powinna wyglądać współpraca na linii zespołu zarządzania cenami oraz przychodami z innymi interesariuszami w organizacji?
Warszawa, ,
Pricing behawioralny – hit czy mit?
- Joanna Iłłakowicz, Pricing Lead, McDonald’s Polska
- Pricing behawioralny – czy jego prawdy są wciąż aktualne
- Dlaczego profesjonaliści też łapią się w jego sidła
- Jak go jeszcze lepiej wykorzystać w dobie ogromnej presji inflacyjnej
Lunch
Warszawa, ,Wycena produktów w czasach spowolnienia gospodarczego
- Łukasz Dębski, Head of Pricing, Packhelp
- Jak optymalizować ceny, które zmaksymalizują zyski
- Jak pozycjonować produkty na rynku vs. konkurencja
- Jak zarządzać cenami produktów, które nie rotują
Pozafinansowe ceny, czyli czym, jeśli nie pieniędzmi, może płacić nam klient?
- Paweł Paczuski, Współwłaściciel, Wiseprice.pl
- Czas, niewygoda, wysiłek, ryzyko - co w oczach klienta zwiększa koszt zakupu produktu i musimy uwzględniać to w cenach
- Niepieniężne opłaty od klientów, które można zamienić w realne korzyści biznesowe. Przykłady ze świata, pomysły i trendy
- Model freemium - jak rozdawać produkty lub usługi za darmo i solidnie na tym zarabiać?
Pricing w oczach UOKiK – na co uważać w umowach B2C i B2B
- Katarzyna Racka, Radca prawny, Wspólnik, BWHS Wojciechowski Springer i Wspólnicy
Umowy B2C
- Informacja o cenie – czy wszystko jasne?
- Ogłaszanie obniżek/promocji - doświadczenia po wdrożeniu Omnibusa
- Zmiana cen usług – czy w umowie jest właściwa klauzula modyfikacyjna?
Umowy B2B
- Zakaz RPM (Retail Price Maintenance)
- Algorytmy cenowe a porozumienia cenowe
- Informacje o cenach konkurentów – kiedy pojawia się ryzyko?
Warsztat 3&4 Narzędzia wspierające ustalanie cen
- Wojciech Gorzeń, Partner, Head of Pricing & Sales Excellence, Movens Capital
- Maciej Kraus, Partner w funduszu inwestycyjnym, Movens Capital
Macierz przewag konkurencyjnych
- Jak "złapać" i zwymiarować wartość dostarczaną klientowi?
- Jak to wykorzystać do pozycjonowania cenowego?
- Jakie działania i w których obszarach podejmować, żeby móc podnosić ceny?
Price/Volume trade-off
- Dlaczego nie tak łatwo "w głowie" policzyć czy lepiej podnosić czy obniżać ceny?
- Znajomość elastyczności cenowej vs. krzywe reakcji wolumenu/ przychodów/ zysku na zmianę ceny
- Jak to wykorzystać w praktyce?
Zakończenie
Warszawa, ,Prelegenci
-
Leszek Banaś
Revenue Manager Nestle Polska
-
Łukasz Dębski
Head of Pricing Packhelp
-
Wojciech Gorzeń
Partner, Head of Pricing & Sales Excellence Movens Capital
-
Joanna Iłłakowicz
Pricing Lead McDonald’s Polska
-
Maciej Kraus
Partner w funduszu inwestycyjnym Movens Capital
-
Paweł Paczuski
Współwłaściciel Wiseprice.pl
-
Katarzyna Racka
Radca prawny, Wspólnik BWHS Wojciechowski Springer i Wspólnicy
-
Dawid Trojan
Board Member, Revenue & Commercial Insights Director Śnieżka Trade of Colours
-
Julia Urbańska
Marketing & Customer Experience Director eRecruiter
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Szczegółowa lokalizacja wkrótce
Warszawa
1995 zł netto do 24 lutego
Zarejestruj się-
Movens Advisory
Movens Advisory – to spółka z Grupy Movens Capital, która prowadzi działalność inwestycyjną i doradczą. W ramach działalności doradczej prowadzonej przez Movens Advisory firma specjalizuje się podnoszeniu zyskowności spółek i dostarcza pragmatyczne i efektywne rozwiązania w obszarze Pricingu i Revenue Management. Rozwiązania takie wypracowuje i skutecznie wdraża zarówno dla klientów zewnętrznych na całym świecie, jak i spółek portfelowych Grupy Movens Capital. Międzynarodowemu doświadczeniu ekspertów pricingowych Movens Capital zaufały firmy zarówno polskie, jak i zagraniczne (z Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Azji, Australii) – od firm rozwijających się po globalne korporacje. Naczelnym celem, który przyświeca Movens Capital jest efektywne podnoszenie zysku, z którego jej klienci i spółki portfelowe mogą finansować swój dalszy wzrost i rozwój.
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy