Jak radzić sobie z jednej strony z inflacją i podnoszeniem cen, a z drugiej z aktywizacją sprzedaży w dobie zmiennej koniunktury? Jak pogodzić wodę z ogniem? Czy w ogóle jest na to sposób? W „normalnych” czasach mówimy pricing jest najsilniejszą dźwignią zysku. A dobrze zaprojektowana i właściwie wdrożona strategia cenowa to najbardziej skuteczny i efektywny sposób na zwiększenie zysków, potrzebnych zarówno do rozwoju firmy i udoskonalania jej produktów A dzisiaj? A teraz? – No właśnie… To jak sobie radzić na tym „pricingowym torze”? Ile i jakich biegów potrzebujemy w naszej pricingowej „skrzyni biegów”, jak trzymać się na zakrętach, jak dociskać na prostej?
Takie tematy będziemy adresować podczas konferencji. Będziemy zatem dotykali i kwestii strategicznych i kwestii taktycznych. Nasi prelegenci będą dzielić się swoimi doświadczeniami jaką strategię pricingową stosować, jaki przyjąć sposób ustalania cen, jak pilnować, żeby strategia i polityka cenowa były implementowane w praktyce i jak zamykać pętlę zwrotną wykorzystując analitykę pricingową (raportowanie, śledzenie, wyciąganie wniosków). A do tego będziemy dzielić się praktycznymi doświadczeniami z obszarów organizacji pricingu, procesów pricingowych, narzędzi i umiejętności – czyli tego, co jest potrzebne, żeby pricing dobrze (za)działał i przynosił rezultaty.
Zaprosiliśmy samych bardzo doświadczonych praktyków biznesu. Podzielą się oni swoją wiedzą, doświadczeniem i pragmatycznymi wskazówkami w formacie prezentacji, case studies, mini warsztatów. Trudno powiedzieć, czy znajdziecie Państwo odpowiedzi na wszystkie swoje pytania. Jedno jest za to pewne - inspiracji na pewno nie zabraknie!
DOWIEDZĄ SIĘ PAŃSTWO MIĘDZY INNYMI jak w aktualnej rzeczywistości:
- Zarządzać rentownością w dobie ciągle wysokiej inflacji a jednocześnie wykorzystywać pricing do aktywizacji sprzedaży
- Zachować strukturę i spójność reguł pricingu mimo zmienności otoczenia
- Uwzględniać potencjalne zmiany zachowań klientów końcowych
- Symulować zachowania konkurentów
- Scenariuszować zachowania w kanale dystrybucji
- Harmonizować ceny w różnych kanałach, żeby uniknąć konfliktów
- Przekładać strategię cenową na codzienne działania
- Podchodzić do pricingu w e-commerce
- Wykorzystywać nowe modele pricingowe
Konferencję kierujemy zarówno do osób kreujących politykę cenową, jak i odpowiedzialnych strategię i wyniki finansowe firmy:
- Dyrektor/ Kierownik Marketingu
- Dyrektor/ Kierownik Sprzedaży
- Dyrektor Finansowy
- Prezes, Dyrektor Zarządzający
- Dyrektor/ Kierownik Revenue Management (ds. Zarządzania Przychodami)
- Revenue Manager, Kierownik ds. zarządzania przychodami
- Pricing Manager, Kierownik ds. strategii cenowych






























