Warszawa
Konferencja
10 października 2023
10 października 2023
Barceló Warsaw Powiśle
Strategic Pricing Management
Strategic Pricing Management
Pricing 2.0 – Jak wygrać wyścig do lepszych zysków?
Ikona zamknięcia

Cel

Jak radzić sobie z jednej strony z inflacją i podnoszeniem cen, a z drugiej z aktywizacją sprzedaży w dobie zmiennej koniunktury? Jak pogodzić wodę z ogniem? Czy w ogóle jest na to sposób? W „normalnych” czasach mówimy pricing jest najsilniejszą dźwignią zysku. A dobrze zaprojektowana i właściwie wdrożona strategia cenowa to najbardziej skuteczny i efektywny sposób na zwiększenie zysków, potrzebnych zarówno do rozwoju firmy i udoskonalania jej produktów A dzisiaj? A teraz? – No właśnie… To jak sobie radzić na tym „pricingowym torze”? Ile i jakich biegów potrzebujemy w naszej pricingowej „skrzyni biegów”, jak trzymać się na zakrętach, jak dociskać na prostej?

Takie tematy będziemy adresować podczas konferencji. Będziemy zatem dotykali i kwestii strategicznych i kwestii taktycznych. Nasi prelegenci będą dzielić się swoimi doświadczeniami jaką strategię pricingową stosować, jaki przyjąć sposób ustalania cen, jak pilnować, żeby strategia i polityka cenowa były implementowane w praktyce i jak zamykać pętlę zwrotną wykorzystując analitykę pricingową (raportowanie, śledzenie, wyciąganie wniosków). A do tego będziemy dzielić się praktycznymi doświadczeniami z obszarów organizacji pricingu, procesów pricingowych, narzędzi i umiejętności – czyli tego, co jest potrzebne, żeby pricing dobrze (za)działał i przynosił rezultaty.

Zaprosiliśmy samych bardzo doświadczonych praktyków biznesu. Podzielą się oni swoją wiedzą, doświadczeniem i pragmatycznymi wskazówkami w formacie prezentacji, case studies, mini warsztatów. Trudno powiedzieć, czy znajdziecie Państwo odpowiedzi na wszystkie swoje pytania. Jedno jest za to pewne - inspiracji na pewno nie zabraknie!

 DOWIEDZĄ SIĘ PAŃSTWO MIĘDZY INNYMI jak w aktualnej rzeczywistości:

  • Zarządzać rentownością w dobie ciągle wysokiej inflacji a jednocześnie wykorzystywać pricing do aktywizacji sprzedaży
  • Zachować strukturę i spójność reguł pricingu mimo zmienności otoczenia
  • Uwzględniać potencjalne zmiany zachowań klientów końcowych
  • Symulować zachowania konkurentów
  • Scenariuszować zachowania w kanale dystrybucji
  • Harmonizować ceny w różnych kanałach, żeby uniknąć konfliktów
  • Przekładać strategię cenową na codzienne działania
  • Podchodzić do pricingu w e-commerce
  • Wykorzystywać nowe modele pricingowe

 Konferencję kierujemy zarówno do osób kreujących politykę cenową, jak i odpowiedzialnych strategię i wyniki finansowe firmy:

  • Dyrektor/ Kierownik Marketingu
  • Dyrektor/ Kierownik Sprzedaży
  • Dyrektor Finansowy
  • Prezes, Dyrektor Zarządzający
  • Dyrektor/ Kierownik Revenue Management (ds. Zarządzania Przychodami)
  • Revenue Manager, Kierownik ds. zarządzania przychodami
  • Pricing Manager, Kierownik ds. strategii cenowych

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

20

lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu

1546

firm zaufało nam w 2023 roku

3396

uczestników wydarzeń w 2023 roku

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Renata Grzeszczak
Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Barceló Warsaw Powiśle

Wybrzeże Kościuszkowskie 43a
Warszawa

Partner Merytoryczny

  • Movens Advisory

    Movens Advisory – to spółka z Grupy Movens Capital, która prowadzi działalność inwestycyjną i doradczą. W ramach działalności doradczej prowadzonej przez Movens Advisory firma specjalizuje się podnoszeniu zyskowności spółek i dostarcza pragmatyczne i efektywne rozwiązania w obszarze Pricingu i Revenue Management. Rozwiązania takie wypracowuje i skutecznie wdraża zarówno dla klientów zewnętrznych na całym świecie, jak i spółek portfelowych Grupy Movens Capital. Międzynarodowemu doświadczeniu ekspertów pricingowych Movens Capital zaufały firmy zarówno polskie, jak i zagraniczne (z Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Azji, Australii) – od firm rozwijających się po globalne korporacje. Naczelnym celem, który przyświeca Movens Capital jest efektywne podnoszenie zysku, z którego jej klienci i spółki portfelowe mogą finansować swój dalszy wzrost i rozwój.