
Strategic Pricing Management
Cel
Jak radzić sobie z jednej strony z inflacją i podnoszeniem cen, a z drugiej z aktywizacją sprzedaży w dobie zmiennej koniunktury? Jak pogodzić wodę z ogniem? Czy w ogóle jest na to sposób? W „normalnych” czasach mówimy pricing jest najsilniejszą dźwignią zysku. A dobrze zaprojektowana i właściwie wdrożona strategia cenowa to najbardziej skuteczny i efektywny sposób na zwiększenie zysków, potrzebnych zarówno do rozwoju firmy i udoskonalania jej produktów A dzisiaj? A teraz? – No właśnie… To jak sobie radzić na tym „pricingowym torze”? Ile i jakich biegów potrzebujemy w naszej pricingowej „skrzyni biegów”, jak trzymać się na zakrętach, jak dociskać na prostej?
Takie tematy będziemy adresować podczas konferencji. Będziemy zatem dotykali i kwestii strategicznych i kwestii taktycznych. Nasi prelegenci będą dzielić się swoimi doświadczeniami jaką strategię pricingową stosować, jaki przyjąć sposób ustalania cen, jak pilnować, żeby strategia i polityka cenowa były implementowane w praktyce i jak zamykać pętlę zwrotną wykorzystując analitykę pricingową (raportowanie, śledzenie, wyciąganie wniosków). A do tego będziemy dzielić się praktycznymi doświadczeniami z obszarów organizacji pricingu, procesów pricingowych, narzędzi i umiejętności – czyli tego, co jest potrzebne, żeby pricing dobrze (za)działał i przynosił rezultaty.
Zaprosiliśmy samych bardzo doświadczonych praktyków biznesu. Podzielą się oni swoją wiedzą, doświadczeniem i pragmatycznymi wskazówkami w formacie prezentacji, case studies, mini warsztatów. Trudno powiedzieć, czy znajdziecie Państwo odpowiedzi na wszystkie swoje pytania. Jedno jest za to pewne - inspiracji na pewno nie zabraknie!
DOWIEDZĄ SIĘ PAŃSTWO MIĘDZY INNYMI jak w aktualnej rzeczywistości:
- Zarządzać rentownością w dobie ciągle wysokiej inflacji a jednocześnie wykorzystywać pricing do aktywizacji sprzedaży
- Zachować strukturę i spójność reguł pricingu mimo zmienności otoczenia
- Uwzględniać potencjalne zmiany zachowań klientów końcowych
- Symulować zachowania konkurentów
- Scenariuszować zachowania w kanale dystrybucji
- Harmonizować ceny w różnych kanałach, żeby uniknąć konfliktów
- Przekładać strategię cenową na codzienne działania
- Podchodzić do pricingu w e-commerce
- Wykorzystywać nowe modele pricingowe
Konferencję kierujemy zarówno do osób kreujących politykę cenową, jak i odpowiedzialnych strategię i wyniki finansowe firmy:
- Dyrektor/ Kierownik Marketingu
- Dyrektor/ Kierownik Sprzedaży
- Dyrektor Finansowy
- Prezes, Dyrektor Zarządzający
- Dyrektor/ Kierownik Revenue Management (ds. Zarządzania Przychodami)
- Revenue Manager, Kierownik ds. zarządzania przychodami
- Pricing Manager, Kierownik ds. strategii cenowych
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu
firm zaufało nam w 2023 roku
uczestników wydarzeń w 2023 roku
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Barceló Warsaw Powiśle
Wybrzeże Kościuszkowskie 43a
Warszawa
-
Movens Advisory
Movens Advisory – to spółka z Grupy Movens Capital, która prowadzi działalność inwestycyjną i doradczą. W ramach działalności doradczej prowadzonej przez Movens Advisory firma specjalizuje się podnoszeniu zyskowności spółek i dostarcza pragmatyczne i efektywne rozwiązania w obszarze Pricingu i Revenue Management. Rozwiązania takie wypracowuje i skutecznie wdraża zarówno dla klientów zewnętrznych na całym świecie, jak i spółek portfelowych Grupy Movens Capital. Międzynarodowemu doświadczeniu ekspertów pricingowych Movens Capital zaufały firmy zarówno polskie, jak i zagraniczne (z Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Azji, Australii) – od firm rozwijających się po globalne korporacje. Naczelnym celem, który przyświeca Movens Capital jest efektywne podnoszenie zysku, z którego jej klienci i spółki portfelowe mogą finansować swój dalszy wzrost i rozwój.
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy