Strategic Pricing Management
SprzedażWarszawaKonferencja
Barceló Warsaw Powiśle
Strategic Pricing Management
Strategic Pricing Management
Pricing 2.0 – Jak wygrać wyścig do lepszych zysków?

Wstęp bezpłatny

Jak radzić sobie z jednej strony z inflacją i podnoszeniem cen, a z drugiej z aktywizacją sprzedaży w dobie zmiennej koniunktury? Jak pogodzić wodę z ogniem? Czy w ogóle jest na to sposób? W „normalnych” czasach mówimy pricing jest najsilniejszą dźwignią zysku. A dobrze zaprojektowana i właściwie wdrożona strategia cenowa to najbardziej skuteczny i efektywny sposób na zwiększenie zysków, potrzebnych zarówno do rozwoju firmy i udoskonalania jej produktów A dzisiaj? A teraz? – No właśnie… To jak sobie radzić na tym „pricingowym torze”? Ile i jakich biegów potrzebujemy w naszej pricingowej „skrzyni biegów”, jak trzymać się na zakrętach, jak dociskać na prostej?

Takie tematy będziemy adresować podczas konferencji. Będziemy zatem dotykali i kwestii strategicznych i kwestii taktycznych. Nasi prelegenci będą dzielić się swoimi doświadczeniami jaką strategię pricingową stosować, jaki przyjąć sposób ustalania cen, jak pilnować, żeby strategia i polityka cenowa były implementowane w praktyce i jak zamykać pętlę zwrotną wykorzystując analitykę pricingową (raportowanie, śledzenie, wyciąganie wniosków). A do tego będziemy dzielić się praktycznymi doświadczeniami z obszarów organizacji pricingu, procesów pricingowych, narzędzi i umiejętności – czyli tego, co jest potrzebne, żeby pricing dobrze (za)działał i przynosił rezultaty.

Zaprosiliśmy samych bardzo doświadczonych praktyków biznesu. Podzielą się oni swoją wiedzą, doświadczeniem i pragmatycznymi wskazówkami w formacie prezentacji, case studies, mini warsztatów. Trudno powiedzieć, czy znajdziecie Państwo odpowiedzi na wszystkie swoje pytania. Jedno jest za to pewne - inspiracji na pewno nie zabraknie!

 DOWIEDZĄ SIĘ PAŃSTWO MIĘDZY INNYMI jak w aktualnej rzeczywistości:

  • Zarządzać rentownością w dobie ciągle wysokiej inflacji a jednocześnie wykorzystywać pricing do aktywizacji sprzedaży
  • Zachować strukturę i spójność reguł pricingu mimo zmienności otoczenia
  • Uwzględniać potencjalne zmiany zachowań klientów końcowych
  • Symulować zachowania konkurentów
  • Scenariuszować zachowania w kanale dystrybucji
  • Harmonizować ceny w różnych kanałach, żeby uniknąć konfliktów
  • Przekładać strategię cenową na codzienne działania
  • Podchodzić do pricingu w e-commerce
  • Wykorzystywać nowe modele pricingowe

 Konferencję kierujemy zarówno do osób kreujących politykę cenową, jak i odpowiedzialnych strategię i wyniki finansowe firmy:

  • Dyrektor/ Kierownik Marketingu
  • Dyrektor/ Kierownik Sprzedaży
  • Dyrektor Finansowy
  • Prezes, Dyrektor Zarządzający
  • Dyrektor/ Kierownik Revenue Management (ds. Zarządzania Przychodami)
  • Revenue Manager, Kierownik ds. zarządzania przychodami
  • Pricing Manager, Kierownik ds. strategii cenowych

Partnerzy:

Partner Merytoryczny

Movens Advisory

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:30Rejestracja uczestników, poranna kawa

  • 08:55Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie

    • Renata Grzeszczak,  Project Manager - Team Leader, Puls Biznesu
  • 09:00Ile biegów w pricingowej skrzyni biegów?

    • Wojciech Gorzeń,  Partner, Head of Pricing & Sales Excellence, Movens Capital
    • Bieg 1: "Set the line"
    • Bieg 2: "Hold the line"
    • Bieg 3: "Review the line"
    • Jak uniknąć falstartu?
    • Jak trzymać tempo podczas wyścigu po lepszy profit?
  • 09:35Strategie cenowe w e-commerce: Jak skalować i rozwijać się bez utraty zysków

    • Grzegorz Świętek,  Head of Pricing, Empik S.A.

    CASE STUDY Empik

    • Czy pricing online jest specyficzny?
    • Dynamika cen online
    • Co robić i jakich pułapek unikać w pricingu online?
    • Czy inflacja pomaga czy przeszkadza w pricingu?
  • 10:10Rynek, użytkownik - czy wciąż utrzymujemy się w tej samej pozycji na tle konkurencji. Gdzie jest nasza wartość i nasza marża?

    • Krzysztof Mazurkiewicz,  Regional Pricing Manager CE, Selena Group

    CASE STUDY Selena

    • Zmienność rynku, a zmiany oferty produktowej oraz zmiany układu sił

    - Jak się kształtuje się oferta aktualna na tle konkurencji. Czy dane o rynku sprzed roku są wciąż aktualne?

    • Nie każdy problem marżowy to problem ceny
    • Wyzwania pricingu, przykład analizy Pricing Matrix, gdzie jest wartość i marża?

    -Podejście Produkt

    - Podejście Użytkownik

    • Jak przygotować się do odwrócenia koniunktury?
  • 10:45Przerwa na kawę

  • 11:05Warsztat

    • Wojciech Gorzeń,  Partner, Head of Pricing & Sales Excellence, Movens Capital
    • Maciej Kraus,  Partner w funduszu inwestycyjnym, Movens Capital

    Movens pricing wargaming - B2B (w sytuacji podwyżek kosztów)

    Movens pricing wargaming - B2C

    • Symulacja rynku rosnących kosztów
    •  „Trudne” decyzje cenowe - Jaką strategię wybrać?
    • Kto wygra? I dzięki czemu?
    • Jakie wnioski możesz z tego wyciągnąć dla swojej firmy?
  • 11:55Jak wycenić wartość czyli elastycznie o elastyczności cenowej

    • Monika Orłowska,  Head of Strategic Revenue Management, Mars

    CASE STUDY Mars

    • Kiedy opłaca się podnieść ceny
    • Jak zrobić podwyżkę i nie stracić klientów
    • Jak mierzyć wpływ zmiany cen na wolumen sprzedaży
  • 12:30Częste błędy w budowie i implementacji strategii cenowej oraz jak ich unikać

    • Jan Jęczmyk,  NRM International Pricing Strategy Manager, PepsiCo Europe
    • Konkurencyjność cenowa, polityka promocyjna, zarządzanie siatką rabatów,
    • Strategia wzrostu przychodów, świadomość strategii cenowej w organizacji, zwiększanie
    • Rentowności za pomocą miksu sprzedażowego
  • 13:05Lunch

  • 14:05Historia projektu pricingowego w biznesie typu SaaS

    • Jakub Kubryński,  CEO, Devskiller
    • Znaj swój biznes, swoich klientów, swoje metryki cenowe
    • Dlaczego nowy model pricingowy
    • Jakie efekty po jego wprowadzeniu
  • 14:40Jaki powinien być profil lidera pricingowego i jak powinna wyglądać organizacja pricingu w firmie?

    • Damian Odzioba,  Consumer and Retail Practice Leader, Morgan Philips Executive Search
    • Według jakiego profilu szukać skutecznego lidera do pricingu?
    • Gdzie w organizacji umieścić lidera i zespół pricingowy?
    • Jak zmieniają się i będą zmieniały się wymagania wobec liderów pricingowych?
  • 15:15Pricing w kategoriach FMCG vs OTC – gdy konsument staje się pacjentem

    • Adam Woźniak,  Net Revenue Manager, Haleon (GSK Consumer Healthcare)

    CASE STUDY Haleon

    • Otoczenie pricingowe w FMCG vs OTC
    • Jak odpowiedzieć na potrzeby konsumenta / pacjenta i nie tracić marży –Price Pack Architecture jako element wzrostu.
    • Twoja wartość jest też w rękach innych - Pricing Gatekeepers.
  • 15:50Pricing w dobie OMNIBUSA - wnioski z pierwszych miesięcy stosowania nowej regulacji

    • Jakub Sadurski,  Adwokat, Kancelaria Affre i Wspólnicy
    • Informacja o obniżce ceny – czy wszystko jasne?
    • Jak obliczać cenę obniżoną? – okres i punkt odniesienia
    • Jak komunikować obniżkę? – oczekiwania Prezesa UOKiK
    • Pierwsze zarzuty przeciwko przedsiębiorcom – jakie wnioski dla pricing menadżerów?
  • 16:30Zakończenie konferencji

Wojciech Gorzeń

Wojciech Gorzeń

Partner, Head of Pricing & Sales Excellence, Movens Capital

Partner, Head of Pricing & Sales Excellence w Movens Capital – funduszu Venture Capital prowadzącym także działalność doradczą w zakresie Pricingu i Revenue Management. Wcześniej Global Pricing Design Lead w firmie Syngenta w Szwajcarii odpowiedzialny za korporacyjne rozwiązania pricingowe oraz ekspert międzynarodowej firmy doradczej specjalizującej się w optymalizacji cen. Ekspert w zakresie Pricingu i Revenue Management oraz sprzedaży poprzez wartość. Autor publikacji nt. optymalizacji cen i sprzedaży poprzez wartość w uznanych magazynach biznesowych, w tym m.in. Harvard Business Review Polska. Trener warsztatów i szkoleń z zakresu zarządzania cenami, "value selling" (sprzedaży poprzez wartość), negocjacji cenowych dla menadżerów wyższego i średniego szczebla, produkt menadżerów oraz menadżerów sprzedaży. Wykładowca studiów International MBA i Executive MBA na UEK w Krakowie, Akademii Strategicznego Przywództwa ICAN Institute/ HBR Polska, Uczelni Łazarskiego. Wielokrotny prelegent/ key note speaker na konferencjach poświęconych tematyce zarządzania przychodami, podnoszenia rentowności oraz sprzedaży poprzez wartość.

Maciej Kraus

Maciej Kraus

Partner w funduszu inwestycyjnym, Movens Capital

Partner w funduszu inwestycyjnym Movens Capital . Dr Maciej Kraus całą swoją ponad 15-letnią karierę zawodową poświęcił marketingowi i sprzedaży, ze szczególnym uwzględnieniem strategii cenowych (pricingu). Studiował na Stanford i Harvard. Maciej regularnie prowadzi zajęcia na wielu prestiżowych uczelniach, m.in. Stanford i London Business School, autor książek na temat strategii sprzedaży i zarządzania cenami. Pracował w ponad 50 krajach świata dla największych globalnych koncernów oraz małych i średnich firm. TED Talk Macieja ma już ponad 100.000 odsłon!

Monika Orłowska

Monika Orłowska

Head of Strategic Revenue Management, Mars

Jan Jęczmyk

Jan Jęczmyk

NRM International Pricing Strategy Manager, PepsiCo Europe

Wcześniej związany z Oriflame Central Europe oraz Grupą Eurocash. Posiada ponad 7-letnie doświadczenie na stanowiskach związanych z optymalizacją strategii cenowej. Od 2018 roku pracuje w strukturach międzynarodowych, gdzie współpracował przy realizacji projektów w kilkunastu krajach. Jego doświadczenie zawodowe obejmuje zarówno pricing B2C, jak i B2B. Specjalizuje się w branży dóbr szybko zbywalnych.

Grzegorz Świętek

Grzegorz Świętek

Head of Pricing, Empik S.A.

Head of Pricing w Empik S.A. Ekspert z wieloletnim doświadczeniem w obszarach strategii cenowych, zarządzania portfolio produktowym, sprzedaży i wdrażania podwyżek cenowych. Przez wiele lat pracował w czołowej firmie doradczej specjalizującej się strategii, pricingu, marketingu i sprzedaży - Simon-Kucher. Zrealizował kilkadziesiąt projektów we wspomnianych obszarach dla czołowych firm handlowych, usługowych i produkcyjnych w Polsce, w regionie CEE oraz Europie Zachodniej. Wielokrotny prelegent na konferencjach poświęconych tematyce pricingowej podnoszenia rentowności oraz sprzedaży poprzez wartość.

Adam Woźniak

Adam Woźniak

Net Revenue Manager, Haleon (GSK Consumer Healthcare)

Revenue Manager odpowiedzialny za obszar pricingu, promocji oraz budowania profitowego wzrostu marek FMCG w Haleon (GSK Consumer Healthcare) z wieloletnim doświadczeniem w dziale Category Management kategorii OTC (leków bez recepty) oraz FMCG (kategorie kosmetyczne i spożywcze). Doświadczenie zawodowe poza Haleon zdobywał w Unilever oraz KraftHeinz Company obejmując role strategicznego wsparcia sprzedaży wraz z obszarem badań rynkowych i konsumenckich.

Krzysztof Mazurkiewicz

Krzysztof Mazurkiewicz

Regional Pricing Manager CE, Selena Group

Łączy wieloletnią praktykę marketingową z pricingiem. Posiada doświadczenie w zarzadzaniu markami, portfelem produktowym i aktywnościami marketingowymi w Polsce i na rynkach europejskich. Od ponad 6 lat realizuje się w pricingu. Budował i wdrażał od podstaw procesy pricingowe b2b. Prowadził także projekty optymalizacyjne politykę cenową, politykę produktową, segmentację klientów, strategie marketingową w e-commerce. Od ponad 2 lat zapewnia skuteczny monitoring i analizę cen rynkowych, zarządza procesami dostosowania cen, współtworzy strategie cenowe na rynku środkowoeuropejskim w Grupie Selena.

Jakub Kubryński

Jakub Kubryński

CEO, Devskiller

Damian Odzioba

Damian Odzioba

Consumer and Retail Practice Leader, Morgan Philips Executive Search

Jakub Sadurski

Jakub Sadurski

Adwokat, Kancelaria Affre i Wspólnicy

Specjalizuje się w polskim i unijnym prawie ochrony konkurencji, a także w prawie konsumenckim. Jego zainteresowania zawodowe koncentrują się w szczególności na zagadnieniach dotyczących porozumień wertykalnych. Posiada doświadczenie w zakresie obsługi przedsiębiorstw i sporów korporacyjnych. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończył także Szkołę Prawa Niemieckiego przy Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Laureat konkursu Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na najlepszą pracę magisterską dotyczącą ochrony konkurencji. Autor eksperckich artykułów i licznych komentarzy dla Dziennika Gazety Prawnej oraz Pulsu Biznesu.

Opiekun merytoryczny:

Renata Grzeszczak

Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

600 013 324

[email protected]

Współpraca:

Mateusz Stempak

Mateusz Stempak

Marketing Manager

600 013 355

[email protected]

Strategic Pricing Management

Wstęp bezpłatny

Strategic Pricing Management

Wstęp bezpłatny

Strategic Pricing Management

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział

Strategic Pricing Management

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział
  •  Konferencja
  •  
  •  Warszawa