Analiza i narzędzia w sprzedaży
SprzedażWarszawaKonferencja
 ‑ 
Hotel Novotel Airport
 ‑ 
Analiza i narzędzia w sprzedaży
Realizuj cele sprzedażowe w oparciu o rzetelną analizę

Wstęp bezpłatny




zapraszamy Państwo do udziału w wyjątkowej konferencji poświęconej analitycznemu podejściu do procesów sprzedaży, obsługi klienta i relacji z pracownikami.

Chcemy pokazać jak skutecznie realizować założenia sprzedażowe w oparciu o rzetelną analizę naszej sytuacji.

Spojrzymy na sprzedaż praktycznie i narzędziowo. Nie będziemy mówić o przyszłości i trendach, powiemy jak optymalnie pracować by zrealizować cele, usprawnić współpracę z działem marketingu czy zarządem poprzez efektowne zaprezentowanie naszych planów i dokonań.

Wskażemy m.in. jak:

  • mierzyć efekty współpracy z marketingiem
  • wizualizować dane
  • tworzyć politykę cenową
  • zapobiegać nadmiernej polityce rabatowej
  • definiować strategie sprzedażowe
  • analizować działania konkurencji
  • definiować sukcesy i porażki
  • monitorować wyniki
  • szacować prognozy dotyczące klientów

Zapraszamy do zgłoszenia już dziś !

Znakomici prelegenci, unikatowy program i przekrojowe podejście do tematu zarządzania sprzedażą stanowią o sile tej konferencji.

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:30Rejestracja uczestników, poranna kawa

    30 min

  • 09:00Pricing- polityka cenowa

    • Michał Zimiński, None Dyrektor, Simon-Kucher & Partners
    • Agnieszka Kręciszewska, None Dyrektor ds. finansowych, Caparol Polska
    • Wyniki badania Global Pricing Study
    • Geneza i oczekiwania co do projektu pricingowego
    • Narzędzia zastosowane przy realizacji projektu
    • Efekty prac, w tym twarde i miękkie zmiany
    • Wnioski i implikacje na przyszłość

    50 min

  • 09:50Zarządzanie ceną w sprzedaży. Jak z małych wartości zbudować przewagę na rynku

    • Tomasz Kalko, None Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Dyrektor ds. Rozwoju BLACHY PRUSZYŃSKI
    • Jak wyjść z paradygmatu ceny w rozmowie z klientem
    • Handlowiec po stronie własnej organizacji, a nie tylko klienta
    • Jak sprzedawać drogo i mieć ciągle zadowolonych klientów

    25 min

  • 10:15Definiowanie zadań i strategii sprzedażowych firmy - panel dyskusyjny

    • Krzysztof Ciemięga, None Dyrektor działu branżowego Bosch Termotechnika, na Polskę, Czechy I Słowację w Robert Bosch Sp. z o.o., Warszawa
    • Krystyna Boczkowska, None W latach 2006-2018 -Prezes zarządu Robert Bosch Sp. z o.o. i reprezentantka Grupy Bosch w Polsce

    Robert Kierzek, Chief Purchasing Officer, Swiss Automotive Group

    50 min

  • 11:05Przerwa na kawę i networking

    20 min

  • 11:25Tworzenie raportów sprzedażowych dla klientów wewnętrznych

    • Małgorzata Warda, MBA, None Business Strategy Consultant w firmie Warda Consulting Team
    • Tworzenie raportów sprzedażowych użytecznych dla innych działów firmy
    • Informacje ważne z perspektywy biznesowej 
    • Dane, które ułatwiają procesy decyzyjne

    50 min

  • 12:15Sprzedaż zamknięta w liczbach

    • Jacek Chmielecki, None Dyrektor sprzedaży w takich firmach jak Cisco Systems, Microsoft, SAP w Polsce i w regionie Europy i Bliskiego Wschodu. Obecnie Partner zarządzający, Do&Have Wykładowca MBA

    Nie Można Zarządzać Sprzedażą Jeżeli Nie Można Jej Zmierzyć 

    20 lat doświadczeń sprzedażowych prelegent zamieni w 50 minut praktycznej wiedzy:

     

    • Jak przewidzieć sprzedaż z dokładnościa do +/- 5% na nabliższe 13 tygodni 
    • Jaką metodę planowania sprzedaży wybrać "top down" czy "bottom up"?
    •  Liniowość sprzedaży co to jest i po co nam ona?
    • Analiza potencjału pojedynczej możliwosci sprzedaży - kluczowe pytania jakie trzeba zadać?
    • Liczenie konwersji sprzedaży
    • Optymizm i pesymizm -emocje Twoim doradcą- ciekawe czy dobrym?


    45 min

  • 13:00Przerwa na lunch

    1g 0 min

  • 14:00Lejki sprzedażowe

    • Karol Stępień, None Ekspert od zarządzania sprzedażą i bankowości biznesowej, przedsiębiorca.
    • Modele tworzenia lejków
    • Analiza danych z lejka
    • Jak wpływają na efektywność zespołu sprzedażowego

    40 min

  • 14:40Analiza działań konkurencji

    • Mikołaj Winkiel, None Chief Evangelist w Brand 24
    • Jak efektywnie analizować konkurencję
    • Jak dookreślić kto jest naszym konkurentem
    • Określenie pól analizy
    • Wyciąganie wniosków 

    30 min

  • 15:10Analiza trendów i zachowań rynkowych

    • Ignacy Morawski, None Dyrektor SpotData
    •  Jak skutecznie śledzić i analizować trendy rynkowe
    • Strategia firmy a trendy 
    • Jak prognozować rozwój własnej branży 
    • Czy trendy tak naprawdę da się skutecznie przewidzieć 

    30 min

  • 15:40Analiza wygranych i przegranych sytuacji

    • Michał Kanarkiewicz, None Doradca strategiczny, szkoleniowiec, wykładowca MBA, szachista, trener strategicznego myślenia, autor 5 książek, mówca inspiracyjny.
    • Jak zamienić taktyczne operacje w strategiczne myślenie?
    • Jak analizować podjęte decyzje, na co zwrócić szczególną uwagę?
    • jak zamienić porażki w wartościowe lekcje?

    25 min

  • 16:05Zakończenie I dnia konferencji

  • 08:30Rejestracja uczestników, poranna kawa

    30 min

  • 09:00Mierzenie efektów współpracy z marketingiem

    • Agnieszka Zawadka, None CMO, Livespace
    • Czym jest marketing i jak wpływa na sprzedaż?
    • Jakie cele stawiać przed marketingiem?
    • Jak stworzyć maszynkę marketingowo-sprzedażową?
    • Co mierzyć w procesie pozyskiwania klientów z kanałów marketingowych?

    40 min

  • 09:40Ocena efektywności sprzedawców

    • Monika Kowalik, None Head of Local Sales Groupon w Polsce
    • Jak skutecznie ocenić efektywność sprzedawców
    • Na jakie elementy zwrócić uwagę
    • Największe pułapki prawidłowej oceny
    • Prezentowanie wyników pracownikom


    50 min

  • 10:30Zbieranie danych w sprzedaży i ich analiza pod kątem monitorowania wyników

    • dr Agnieszka Grostal, None CEO / Business Sales Strategy Consultant, Salents
    • Dostosowanie KPI do specyfiki własnej działalności 
    • Na jakie dane patrzeć by mieć pewność, że jesteśmy na bieżąco
    • Wczesne sygnały, których nie można lekceważyć
    • Jak z nadmiaru danych wybrać te naprawdę dla nas istotne

    30 min

  • 11:00Przerwa na kawę

    20 min

  • 11:20Wizualizacja danych

    • Hubert Kobierzewski, None BI Practice Lead, Codec
    •  Jak prezentować dane by ułatwiały one procesy decyzyjne
    • Wybranie tego co jest naprawdę istotne
    • Jak wizualizacja danych wpływa na percepcję informacji 

    40 min

  • 12:00Rozwój procesów retencyjnych i anty-churnowych na przykładzie kart kredytowych w Santander Consumer Bank S.A.

    • Łukasz Kosmacz, None Starszy Menadżer ds. Rozwoju Narzędzi CRM i Digitalizacji, Santander Consumer Bank S.A.
    • wybrane działania i narzędzi, dzięki którym możemy analizować odejścia, mierzyć nastroje Klienta i ograniczyć attrition (a przynajmniej spróbować)

    1g 0 min

  • 13:00Przerwa na lunch

    1g 0 min

  • 14:00Umowy z dostawcami rozwiązań

    • Izabela Staniszewska- Brzózek, None Radca prawny, Senior Associate w zespole Regulations & Contracts w kancelarii Bird & Bird
    • Katarzyna Piechocka, None Radca prawny, Counsel, kieruje zespołem Regulations & Contracts w kancelarii Bird & Bird
    • Poznaj kontrahenta
    • Proces zawarcia i zabezpieczenia umowy
    • Kontrola realizacji postanowień umownych 
    • Rozwiązanie współpracy zabezpieczające ciągłość działania

    50 min

  • 14:50Podnoszenie efektywności zespołu sprzedażowego

    • Tomasz Czyż, None Trener, doradca zarządów

    Warsztat w formule GRYWALIZACJI, przy zastosowaniu innowacyjnego narzędzia jakim jest GOAL MANAGER.eu.

    • Zarządzanie zespołem sprzedażowym
    • Symulowanie decyzji managerskich w sprzedaży
    • Analiza pracy handlowców
    • Elementy rozmów sprzedażowych
    • Usprawnienie procesu sprzedaży

    1g 10 min

  • 16:00Zakończenie konferencji, wręczenie certyfikatów

Krystyna Boczkowska

Krystyna Boczkowska

W latach 2006-2018 -Prezes zarządu Robert Bosch Sp. z o.o. i reprezentantka Grupy Bosch w Polsce

Od ponad 25 lat współtworzyła sukces Bosch w Polsce. Współpracę z firmą rozpoczęła w styczniu 1992 roku na stanowisku Kierownika tworzącego się lokalnego biura Bosch. Była jednym z pierwszych pracowników nowej organizacji, a jej zadaniem było zbudowanie od podstaw polskiej firmy Robert Bosch Sp. z o.o.. Po sześciu latach pracy objęła funkcję członka zarządu i dyrektora finansowego spółki. Od 1 marca 2006 r. była Prezesem Zarządu firmy, a także reprezentantką Grupy Bosch w Polsce. W Polsce Grupa Bosch jest obecna od roku 1992 i jest reprezentowana przez 4 spółki: Robert Bosch Sp. z o.o., Bosch Rexroth Sp. z o.o., BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o., sia Abrasives Sp. z o.o. Bosch prowadzi w Polsce działalność w 5 lokalizacjach: Warszawie, Wrocławiu, Łodzi, Rzeszowie i Goleniowie. W 2017 roku Grupa Bosch w Polsce wygenerowała obrót w wysokości 5,2 mld złotych i zatrudniała 6 400 pracowników (wg danych na 31.12.2017). Krystyna Boczkowska należy do grona najbardziej wpływowych i przedsiębiorczych kobiet w Polsce, wielokrotnie była nagradzana m.in. tytułami Kobieta Roku, Manager Roku czy osoby zasłużonej dla rozwoju rynku motoryzacyjnego w Polsce. W roku 2018 Krystyna Boczkowska, w uznaniu zasług za dotychczasowe działania na rzecz budowania relacji polsko-niemieckich, została odznaczona Orderem Zasługi Republiki Federalnej Niemiec, który jest najwyższym niemieckim odznaczeniem przyznawanym cudzoziemcom. Aktywnie angażuje się nie tylko w działalność biznesową, ale też wspiera szereg inicjatyw społecznych, związanych z realizacją misji społecznej odpowiedzialności biznesu Grupy Bosch. Niezwykłą aktywność społeczną Krystyny Boczkowskiej i różnorodność podejmowanych przez nią tematów docenił miesięcznik Manager, przyznając jej w 2016 roku tytuł Managera Roku. Oprócz dużego zaangażowania w rozwój firmy Bosch, Krystyna Boczkowska aktywnie działa w wielu organizacjach zrzeszających pracodawców. Należą do nich Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa, w której przez 3 kolejne kadencje, do roku 2016, pełniła funkcję Wiceprezydenta Zarządu. Od 2014 roku zasiada w Zarządzie Związku Pracodawców Motoryzacji i Artykułów Przemysłowych funkcjonującego w ramach Konfederacji Lewiatan. Do najważniejszych podejmowanych przez Krystynę Boczkowską tematów społecznych należy poprawa poziomu edukacji technicznej i promowanie nowoczesnego szkolnictwa zawodowego w Polsce, które są podstawą rozwoju nowoczesnej gospodarki. Aktywnie wspiera również ideę różnorodności i rozwoju kobiet w polskim biznesie. Od 9 lat aktywnie działa w Kongresie Kobiet, gdzie od 1 lutego jest członkinią zarządu tej organizacji. Jest współautorką książki „Jak zwyciężać i zmieniać świat”, wydanej przez Klub Liderek Biznesu. Ukończyła Wydział Mechaniki Precyzyjnej Politechniki Warszawskiej a także podyplomowe studia handlu zagranicznego na SGH oraz studia MBA Executive Studies in Finance. Dyrektorka ds. Rozwoju Biznesu w Fundacji Liderek Biznesu, mentorka liderek i liderów.

Jacek Chmielecki

Jacek Chmielecki

Dyrektor sprzedaży w takich firmach jak Cisco Systems, Microsoft, SAP w Polsce i w regionie Europy i Bliskiego Wschodu. Obecnie Partner zarządzający, Do&Have Wykładowca MBA

Przez ostatnie 20 lat zajmował menadżerskie stanowiska w największych i jednych z najbardziej innowacyjnych firm na świecie z branży IT: Cisco Systems, SAP, Microsoft, Google, Juniper pracując na międzynarodowych rynkach: Centralnej Europy, Rosji, Niemiec, Austrii, Szwajcarii i Ameryce Łacińskiej. Zarządzał działami Sprzedaży, Telesprzedaży, Kanałem Sprzedaży Pośredniej przez Partnerów, Działem Obsługi Klientów oraz jest autorem Strategii Rozwoju kanału sprzedaży w segmencie SMB w 126 krajach.

Krzysztof Ciemięga

Krzysztof Ciemięga

Dyrektor działu branżowego Bosch Termotechnika, na Polskę, Czechy I Słowację w Robert Bosch Sp. z o.o., Warszawa

W latach 2009-2012 Dyrektor Sprzedaży działu branżowego Automotive Aftermarket- Test Equipment na Europę w Robert Bosch GmbH Karlsruhe. W latach 1999-2009 Dyrektor Handlowy działu Automotive Aftermarket na Polskę w Robert Bosch Sp. z o.o. w Warszawie. Wcześniej Dyrektor Handlowy działu Urządzeń Warsztatowych w Robert Bosch Sp. z o.o. Pełnił także funkcje: Key Account Managera, Area Sales Managera w Robert Bosch Sp. z.o.o . Absolwent Akademii Górniczo Hutniczej w Krakowie wydziału elektrycznego EAiE oraz międzywydziałowych studiów Handlu Zagranicznego.

Tomasz Czyż

Tomasz Czyż

Trener, doradca zarządów

Ekspert w zakresie zarządzania sprzedażą i przywództwa. Jeden z prekursorów grywalizacji wykorzystywanej w rozwoju kompetencji managerskich. Trener, konsultant, doradca zarządów, manager, psycholog specjalizujący się w prowadzeniu mentoringu wyższej kadry zarządzającej. Autor wielu narzędzi i programów szkoleń z zakresu modelowania kultury organizacyjnej, zarządzania zespołami, negocjacji, sprzedaży, windykacji, obsługi klienta, prezentacji i wystąpień publicznych, a także psychologii marketingu politycznego. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując jako manager wysokiego szczebla największych na świecie banków i firm z branży retail. Absolwent Akademii Telewizyjnej przy Telewizji Polskiej w Warszawie. Należy do grupy Kreatorów Wizerunku pracujących dla polityków i biznesmenów. Jest mówcą motywacyjnym, a także doradcą i trenerem w programach rozwojowych dla kadry menedżerskiej najwyższego szczebla. Bogata wiedza praktyczna, interesująca osobowość i umiejętność wydobycia potencjału z ludzi, z którymi pracuje, stanowią o jego doskonałych kompetencjach trenerskich i mentorskich.

dr Agnieszka Grostal

dr Agnieszka Grostal

CEO / Business Sales Strategy Consultant, Salents

Doktor nauk ekonomicznych, absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Universite Paris II Pantheon Assas w Paryżu, wykładowca na wyższych uczelniach ekonomicznych. Ekspert w modelowaniu i optymalizacji procesów sprzedaży. Od prawie 20 lat zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii sprzedażowych, kreuje taktykę sprzedaży, opracowuje modele biznesowe i wprowadza nowe produkty na polski rynek. Zdobywała doświadczenie jako menadżer w międzynarodowych korporacjach finansowych, zarządzała budżetem sprzedaży wynoszącym ponad 200 milionów dolarów i ogólnopolską siecią sprzedaży produktów finansowych dla wszystkich segmentów klientów B2B. W trakcie prowadzonych osobiście licznych szkoleń, uczy managerów i dyrektorów sprzedaży, jak m.in. skutecznie optymalizować procesy sprzedaży, budować długotrwałe relacje z kluczowymi klientami, zwiększać sprzedaż, zatrudniać sprzedawców oraz rozwijać ich talenty. Mentorka start-up’ów, wspierająca budowanie ich skutecznej strategii sprzedażowej, doświadczona prelegentka, autorka wielu publikacji i artykułów eksperckich dla prasy branżowej.

Tomasz Kalko

Tomasz Kalko

Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Dyrektor ds. Rozwoju BLACHY PRUSZYŃSKI

Trener, Coach, Mentor, Mówca Motywacyjny oraz Menadżer z dwudziestoletnim doświadczeniem. Przeszkolił ponad 25.000 osób.Praktyk biznesu. Menadżer w dużych firmach produkcyjnych. Twórca modeli motywacji finansowej i pozafinansowej. Doświadczenie niezbędne w procesie szkoleń i mentoringu, zdobył budując sieci dystrybucyjne Polsce i za granicą. Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych z przywództwa, sprzedaży, zarządzania sprzedażą, motywacji, komunikacji, oraz wystąpień publicznych.Największą wartością organizowanych przez Tomka warsztatów, szkoleń, prezentacji oraz mów motywacyjnych, jest umiejętność przeprowadzania uczestników, przez proces zmiany.

Michał Kanarkiewicz

Michał Kanarkiewicz

Doradca strategiczny, szkoleniowiec, wykładowca MBA, szachista, trener strategicznego myślenia, autor 5 książek, mówca inspiracyjny.

Uczy zespoły strategicznego i logicznego myślenia, które pomaga wygrywać partie i podejmować kluczowe decyzje w biznesie. Jest ekspertem mediów, m.in. TVN, TVN24. Dzięki jego metodologii zespoły zaczynają myśleć skuteczniej i z szerszą perspektywą. Wykorzystuje strategie szachowych mistrzów do pokazywania, w jaki sposób firma może jeszcze urosnąć. W gronie jego klientów są międzynarodowe organizacje, takie jak: Siemens, Volvo, Heineken, EY, PwC, Warta, PZU, UBS, Santander Bank, ING Bank Śląski, Alior Bank i Luxmed. Regularnie występuje na największych scenach wydarzeń biznesowych oraz związanych z rozwojem osobistym i zawodowym. Dzielił scenę z Kubą Wojewódzkim, Anną Lewandowską, Joanną Przetakiewicz czy z Nickiem Vujicicem przed publicznością liczącą 5000 osób.

Hubert Kobierzewski

Hubert Kobierzewski

BI Practice Lead, Codec

Pomaga klientom zebrać ich dane oraz przekonwertować je w wartościowe informacje. Od lat związany z tematyką szeroko rozumianych rozwiązań Business Intelligence – od integracji, jakości danych, hurtowni danych, po zaawansowane systemy analityczne i raportowe. Realizował projekty dla wielu film w Polsce, Irlandii, UK, czy Szwajcarii. Poza pracą Hubert prowadzi dwie grupy społecznościowe: warszawski oddział Data Community Poland oraz Warsaw Power BI User Group. Jest także wykładowcą na Akademii Leona Koźmińskiego, kierunku Big Data i Data Science w zarządzaniu.

Łukasz Kosmacz

Łukasz Kosmacz

Starszy Menadżer ds. Rozwoju Narzędzi CRM i Digitalizacji, Santander Consumer Bank S.A.

Od 18 lat związany z bankowością, w której pierwsze kroki stawiał w Sektorze Bankowości Detalicznej Banku Handlowego w Warszawie S.A. Przez 10 lat związany z kartami kredytowymi na stanowiskach Product Managera w AIG Bank Polska S.A oraz Starszego Menadżera ds. Aktywacji i Retencji Kart w Santander Consumer Bank S.A. Posiada wieloletnie doświadczenie w tworzeniu, wdrażaniu i usprawnianiu procesów dotyczących portfela kart kredytowych w Banku, ze szczególnym uwzględnieniem procesów aktywacyjnych i retencyjnych. Obecnie zajmuje się digitalizacją narzędzi i procesów w CRM oraz innowacjami.

Monika Kowalik

Monika Kowalik

Head of Local Sales Groupon w Polsce

Ekspert w dziedzinie sprzedaży B2B. Praktyk zarządzania oraz obsługi klienta z ponad 20-letnim doświadczeniem. Swoje kompetencje kształtowała początkowo w firmie zajmującej się outsourcingiem procesów sprzedażowych i posprzedażowych, kierując zespołami obsługującymi takich partnerów jak Netia, Play, N Telewizja, Vectra, HBO. Od 2013 roku związana z Groupon w Polsce, gdzie kolejno odpowiadała za rozbudowę zespołów: Obsługi Klienta, Obsługi Partnera, Inside Sales, Outside Sales, znacząco podnosząc ich efektywność. Obecnie odpowiedzialna za rozwój rynku usług lokalnych w Polsce, gdzie w praktyce wykorzystuje swoją ekspercką wiedzę w zakresie sprzedaży i obsługi klienta. Coach i naturalny lider opierający swoją pozycję na doświadczeniu i codziennej praktyce. Znana z umiejętności skutecznej motywacji pracowników.

Agnieszka Kręciszewska

Agnieszka Kręciszewska

Dyrektor ds. finansowych, Caparol Polska

Posiada wieloletnie doświadczenie w szeroko pojętym obszarze finansów zdobyte w międzynarodowych spółkach produkcyjno-handlowych z kapitałem amerykańskim, brytyjskim i niemieckim. Uczestniczyła w projektach z zakresu kształtowania strategii finansowej i biznesowej, rozwoju raportowania giełdowego i zarządczego, konsolidacji i restrukturyzacji, optymalizacji podatkowej, budowania modeli finansowych i analiz scenariuszowych, przenoszenia funkcji księgowych do SSC/BPO, M&A, implementacji systemów ERP, wdrażania kontroli wewnętrznych i SOX, usprawnień procesowych. Jest absolwentką Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Swoją wiedzę poszerzała na licznych studiach podyplomowych renomowanych uczelni takich jak SGH i ALK. Ukończyła również EMBA i CIMA. Nie ogranicza się tylko do finansów, ale także chętnie uzupełnia wiedzę o obszar strategii, przywództwa, sprzedaży, marketingu i produkcji na wiodących uczelniach krajowych i zagranicznych takich jak ICAN, MSOE czy Erasmus. Ostatnio swoje zainteresowania koncentruje na mentoringu bieznesowym i rozwoju kompetencji kadry managerskiej średniego szczebla zarządzania.

Ignacy Morawski

Ignacy Morawski

Dyrektor SpotData

Ignacy Morawski jest pomysłodawcą projektu i szefem zespołu SpotData. Przez wiele lat pracował w sektorze bankowym (WestLB, Polski Bank Przedsiębiorczości), gdzie pełnił rolę głównego ekonomisty. W latach 2012-16 zdobył wiele wyróżnień w licznych rankingach, zajmując m.in. dwukrotnie miejsce na podium konkursu na najlepszego analityka makroekonomicznego organizowanego przez Narodowy Bank Polski. W 2017 roku znalazł się na liście New Europe 100, wyróżniającej najbardziej innowacyjne osoby Europy Środkowej, publikowanej przez "Financial Times". W 2019 r. został wymieniony przez magazyn THINK TANK jako jeden z 10 ekonomistów najchętniej słuchanych przez polski biznes. Był również członkiem zespołu przygotowującego prognozy makroekonomiczne w Polskiej Akademii Nauk, pracował także w think tanku WiseEuropa. Karierę rozpoczynał jako reporter ekonomiczny „Rzeczpospolitej”. Absolwentem ekonomii na Uniwersytecie Bocconi w Mediolanie i nauk politycznych na Uniwersytecie Warszawskim.

Katarzyna Piechocka

Katarzyna Piechocka

Radca prawny, Counsel, kieruje zespołem Regulations & Contracts w kancelarii Bird & Bird

Doradza przedsiębiorcom od 2007 roku. Ma wieloletnie doświadczenie w obsłudze spółek z udziałem Skarbu Państwa oraz spółek prywatnych z różnych sektorów, w tym sektora bankowości i finansów, ubezpieczeń, pocztowego, farmaceutycznego, chemicznego, technologicznej i branży motoryzacyjnej. Katarzyna Piechocka specjalizuje się w szeroko pojętym commercial, w szczególności w zakresie opracowania i negocjowania umów i innych porozumień handlowych, wsparcia przy opracowaniu oferty produktowej i wdrażaniu nowych produktów i linii biznesowych, doradztwa w zakresie strategii negocjacyjnych, oraz na etapie wykonania lub rozwiązania umowy. Doradza we wszystkich kwestiach związanych z zabezpieczeniem wykonania umów i ich egzekucji. Wspiera również przedsiębiorców w opracowaniu i wdrażaniu regulacji wewnętrznych wymaganych prawem, standardami grupy lub potrzebami biznesowymi. Doradza klientom, w tym instytucjom finansowym, w obszarach compliance i corporate governance, oraz w zakresie wymogów regulacyjnych. Posiada wieloletnie doświadczenie w doradztwie przy transakcjach na rynku finansowym, w szczególności dotyczących finansowania kredytem, emisji papierów dłużnych, instrumentów pochodnych. Uczestniczyła w wielu złożonych, wieloetapowych transakcjach z udziałem spółek prywatnych i publicznych, w tym transakcjach obejmujących restrukturyzację zadłużenia, restrukturyzację korporacyjną oraz podziały, połączenia i likwidacje spółek. Katarzyna Piechocka wpiera też klientów w przygotowaniu procesu restrukturyzacji oraz w postępowaniach restrukturyzacyjnych i upadłościowych.

Izabela Staniszewska- Brzózek

Izabela Staniszewska- Brzózek

Radca prawny, Senior Associate w zespole Regulations & Contracts w kancelarii Bird & Bird

Jest specjalistą w zakresie negocjowania umów, prawa korporacyjnego oraz restrukturyzacji i upadłości przedsiębiorstw. Doradza przedsiębiorcom od 2007 roku. Posiada szerokie doświadczenie w bieżącej obsłudze korporacyjnej krajowych i zagranicznych spółek oraz w prowadzeniu postępowań sądowych. Wspiera przedsiębiorców w kwestiach związanych z przygotowaniem procesu restrukturyzacji oraz reprezentuje wierzycieli i dłużników w postępowaniach restrukturyzacyjnych i upadłościowych, na każdym etapie postępowania. Ma doświadczenie w opracowaniu i negocjowaniu umów i innych porozumień handlowych. Doradza w kwestiach związanych z zabezpieczeniem wykonania umów i ich egzekucji. Prowadzi także spory sądowe z zakresu prawa handlowego oraz prawa cywilnego. Przed dołączeniem do Bird & Bird zdobywała doświadczenie zawodowe pracując jako prawnik in-house w firmach z branży filmowej, handlowej, usługowej oraz agencji modelingowych. Doradzała w zakresie bieżącej działalności przedsiębiorstw, w tym szeroko pojętego commercial, prawa korporacyjnego (z uwzględnieniem wypełniania obowiązków informacyjnych), jak również w zakresie prawa nieruchomości oraz prawa konsumenckiego.

Karol Stępień

Karol Stępień

Ekspert od zarządzania sprzedażą i bankowości biznesowej, przedsiębiorca.

Lider sprzedaży z doświadczeniem w międzynarodowej i polskiej instytucji bankowej. Posiada kluczowe kompetencje w zakresie opracowania i wdrażania strategii biznesowych, zarządzaniu ludźmi (+300) w rozproszonych zespołach, dostarczaniu planów sprzedaży, wdrażaniu narzędzi i metod do zarządzania sprzedażą, zarządzania zmianą, optymalizacją procesów i zarządzaniu projektami. Jako sponsor, lider lub uczestnik brał udział w ponad 30 projektach w zakresie budowy strategii biznesowych, optymalizacji cen, wdrożeń narzędzi IT, budowy nowych procesów kredytowych i innych. Ma na koncie wieloletnią spółpracę z najwyższym kierownictwem w firmach i zewnętrznymi partnerami. Prowadzi obecnie własną firmę konsultingową. Wykłada gościnne na Uczelni Łazarskiego w zakresie bankowości korporacyjnej, finansowania projektów inwestycyjnych i nowych technologii.

Małgorzata Warda, MBA

Małgorzata Warda, MBA

Business Strategy Consultant w firmie Warda Consulting Team

Posiada ponad 20 lat praktycznego doświadczenia w sprzedaży, marketingu, zarządzaniu projektami i zespołami ( 200+) w tym call center. Przez blisko 20 lat piastowała stanowiska Dyrektora Handlowego i Zarządzającego w dużych organizacjach. Zarządzała sprzedażą produktów w sklepach wielkopowierzchniowych, specjalistycznych, internetowych oraz własnych sieciach sklepów detalicznych. Ma duże doświadczenie w prowadzeniu sprzedaży w koncepcie omnichannel, poprzez call center ( inbound & outbound), a także w tworzeniu i sprzedaży programów lojalnościowych w obszarze B2B i B2C. Jej najważniejsze osiągnięcia zawodowe to m.in.: zmniejszenie rotacji w call center o 50%, poprawa średniego koszyka zakupowego + 75% r/r i cross-sellu + 96% r/r oraz poprawa wskaźnika EBIDTA +46% r/r. Jest wykładowcą na studiach MBA z zakresu strategii sprzedażowo-marketingowych i zarządzania zmianą oraz komunikacji zespołowej. Obecnie prowadzi firmę doradczo-szkoleniową Warda Consulting Team (www.wardateam.com). Wraz ze swoim zespołem konsultantów doradza firmom i instytucjom państwowym, prowadzi także osobiście szkolenia dla zarządów i wyższej kadry managerskiej z zakresu zarządzania zmianą i efektywnego zarządzania zespołami, a także z zakresu negocjacji warunków handlowych w oparciu o matematykę biznesową. Jest absolwentką finansów, Executive MBA i programów dla kadry zarządzającej INSEAD i Szkoły Biznesu w Lyonie. Jest jednym z niewielu mentorów biznesu w Polsce z międzynarodowym certyfikatem European Mentoring & Coaching Council. Pracowała dla wielu znanych marek: Tefal, Krups, Rowenta, Moulinex, Nespresso, Nescafé Dolce Gusto, Delimano, Dormeo, Nutribullet, Topshop, Deichmann, ACO Elementy Budowlane, Plastmo, Home & Cook, Oceanic oraz instytucji państwowych m.in. Polskiej Akademii Nauk, Instytutu Biotechnologii Przemysłu Rolno-Spożywczego. W pracy zawodowej jak i konsultingu istotne są dla niej liczby – uzasadniające konkretne decyzje biznesowe.

Mikołaj Winkiel

Mikołaj Winkiel

Chief Evangelist w Brand 24

Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Pracując w dużej agencji nauczył się czym jest marketing internetowy, a pracując w mniejszej agencji, dowiedział się jak go robić skutecznie i sprawnie. Od 2011 roku w Brand24 zajmuje się obsługą kluczowych klientów, marketingiem i „ewangelizacją” branży reklamowej.

Agnieszka Zawadka

Agnieszka Zawadka

CMO, Livespace

W Livespace odpowiada za działania marketingowe, wsparcie sprzedaży i customer success oraz budowanie kultury organizacji. Ekspertka marketingu z duszą pedagoga. Specjalizuje się w działaniach inbound i content marketingowych w obszarze B2B. Skupia się na projektowaniu efektywnej współpracy zespołów marketingu i sprzedaży. Doświadczenie w planowaniu strategii oraz realizowaniu kampanii marketingowych zdobyła we współpracy z najszybciej rozwijającymi się startupami w Polsce (Livespace, Callpage, Goldenline). Wspiera innowacyjność i przedsiębiorczość jako mentorka podczas wydarzeń takich jak Warsaw Startup Weekend, Blockathon, Akademicki Maraton Innowacji oraz w ramach Poland Prize powered by Huge Thing. Entuzjastka dzielenia się wiedzą oraz nowych technologii i metodyk wspierających ludzi, pracę, biznes.

Michał Zimiński

Michał Zimiński

Dyrektor, Simon-Kucher & Partners

Michał zajmuje się tematami zarówno pricingowymi (np. ustalanie cen poprzez tworzenie architektury cenowej opartej o wartość; systemy dynamicznego ustalania cen, czy wdrażanie cen poprzez politykę rabatową), jak i sprzedażowymi (np. budowa nowej oferty produktowej; systemy motywacyjne dla sił sprzedaży; systemy bonusowe dla dystrybutorów, czy projektowanie dashboardów do raportowania). Od początku swojej kariery blisko związany z branżą B2B, ale nie boi się podejmować wyzwań stojących przed branżą B2C. W ostatnich latach realizował projekty dla branż budowlanych i produkcyjnych, m.in. producentów cementu, pustaków, płytek dachowych, profili okiennych, płyt wiórowych, folii i innych materiałów budowlanych, a także dla operatora wycieczek zagranicznych oraz sieci sklepów detalicznych. Doświadczenie zdobywał na rynku polskim oraz rynkach międzynarodowych (w Niemczech, Rumunii, Węgrzech, Słowenii, Turcji, Kanadzie, Nigerii). Absolwent studiów magisterskich w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Metody Ilościowe w Ekonomii i Systemy Informacyjne oraz studiów licencjackich w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie na kierunku Finanse i Rachunkowość.

Nie mamy jeszcze partnerów przy tym wydarzeniu. Chcesz nim zostać?
Napisz do nas na adres [email protected]