Analiza i narzędzia w sprzedaży

Analiza i narzędzia w sprzedaży

14 ‑ 15 stycznia 2020 / Warszawa, Hotel Novotel Airport

2495 zł netto do 15 stycznia

Analiza i narzędzia w sprzedaży
 / 14 ‑ 15 stycznia 2020 / Warszawa  / 2495 zł netto Zarejestruj się

Cel

Zapraszamy Państwo do udziału w wyjątkowej konferencji poświęconej analitycznemu podejściu do procesów sprzedaży, obsługi klienta i relacji z pracownikami.

Chcemy pokazać jak skutecznie realizować założenia sprzedażowe w oparciu o rzetelną analizę naszej sytuacji.

Spojrzymy na sprzedaż praktycznie i narzędziowo. Nie będziemy mówić o przyszłości i trendach, powiemy jak optymalnie pracować by zrealizować cele, usprawnić współpracę z działem marketingu czy zarządem poprzez efektowne zaprezentowanie naszych planów i dokonań.

Wskażemy m.in. jak:

  • mierzyć efekty współpracy z marketingiem
  • wizualizować dane
  • tworzyć politykę cenową
  • zapobiegać nadmiernej polityce rabatowej
  • definiować strategie sprzedażowe
  • analizować działania konkurencji
  • definiować sukcesy i porażki
  • monitorować wyniki
  • szacować prognozy dotyczące klientów

Zapraszamy do zgłoszenia już dziś !

Znakomici prelegenci, unikatowy program i przekrojowe podejście do tematu zarządzania sprzedażą stanowią o sile tej konferencji.

Program

Prelegenci

  • Łukasz Kosmacz

    Łukasz Kosmacz

    Starszy Menadżer ds. Rozwoju Narzędzi CRM i Digitalizacji Santander Consumer Bank S.A.
  • Hubert Kobierzewski

    Hubert Kobierzewski

    BI Practice Lead Codec
  • Anna Uptas

    Anna Uptas

    Category Marketing Manager Unilever
  • Agnieszka Kręciszewska

    Agnieszka Kręciszewska

    Dyrektor ds. finansowych Caparol Polska
  • Krystyna Boczkowska

    Krystyna Boczkowska

    W latach 2006-2018 -Prezes zarządu Robert Bosch Sp. z o.o. i reprezentantka Grupy Bosch w Polsce
  • Tomasz Kalko

    Tomasz Kalko

    Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Dyrektor ds. Rozwoju BLACHY PRUSZYŃSKI
  • Tomasz Czyż

    Tomasz Czyż

    Trener, doradca zarządów
  • dr Agnieszka Grostal

    dr Agnieszka Grostal

    CEO / Business Sales Strategy Consultant Salents
  • Karol Stępień

    Karol Stępień

    Ekspert od zarządzania sprzedażą i bankowości biznesowej, przedsiębiorca.
  • Mikołaj Winkiel

    Mikołaj Winkiel

    Chief Evangelist w Brand 24
  • Mariusz Barański

    Mariusz Barański

    Kierownik Zespołu Planowania, Raportowania i Analiz PZU
  • Jacek Siwiński

    Jacek Siwiński

    Prezes Zarządu VELUX Polska
  • Ignacy Morawski

    Ignacy Morawski

    Dyrektor SpotData
  • Monika Kowalik

    Monika Kowalik

    Head of Local Sales Groupon w Polsce
  • Michał Kanarkiewicz

    Michał Kanarkiewicz

    Doradca strategiczny, szkoleniowiec, wykładowca MBA, szachista, trener strategicznego myślenia, autor 5 książek, mówca inspiracyjny.
  • Krzysztof Ciemięga

    Krzysztof Ciemięga

    Dyrektor działu branżowego Bosch Termotechnika, na Polskę, Czechy I Słowację w Robert Bosch Sp. z o.o., Warszawa
  • Katarzyna Piechocka

    Katarzyna Piechocka

    Radca prawny, Counsel, kieruje zespołem Regulations & Contracts w kancelarii Bird & Bird
  • Jacek Chmielecki

    Jacek Chmielecki

    Partner zarządzający Do&Have
  • Izabela Staniszewska- Brzózek

    Izabela Staniszewska- Brzózek

    Radca prawny, Senior Associate w zespole Regulations & Contracts w kancelarii Bird & Bird

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Ewelina Stęplewska
Ewelina Stęplewska

Project Manager

Współpraca marketingowa

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Hotel Novotel Airport

ul. 1 Sierpnia 1
Warszawa

2495 zł netto do 15 stycznia

Zarejestruj się