zapraszamy Państwo do udziału w wyjątkowej konferencji poświęconej analitycznemu podejściu do procesów sprzedaży, obsługi klienta i relacji z pracownikami.
Chcemy pokazać jak skutecznie realizować założenia sprzedażowe w oparciu o rzetelną analizę naszej sytuacji.
Spojrzymy na sprzedaż praktycznie i narzędziowo. Nie będziemy mówić o przyszłości i trendach, powiemy jak optymalnie pracować by zrealizować cele, usprawnić współpracę z działem marketingu czy zarządem poprzez efektowne zaprezentowanie naszych planów i dokonań.
Wskażemy m.in. jak:
- mierzyć efekty współpracy z marketingiem
- wizualizować dane
- tworzyć politykę cenową
- zapobiegać nadmiernej polityce rabatowej
- definiować strategie sprzedażowe
- analizować działania konkurencji
- definiować sukcesy i porażki
- monitorować wyniki
- szacować prognozy dotyczące klientów
Zapraszamy do zgłoszenia już dziś !
Znakomici prelegenci, unikatowy program i przekrojowe podejście do tematu zarządzania sprzedażą stanowią o sile tej konferencji.




































