Facebook dla biznesu - komunikacja i reklama krok po kroku
MarketingOnlineBEZPŁATNY WEBINARWebinar
Facebook dla biznesu - komunikacja i reklama krok po kroku
Zadbaj o widoczność Twojej marki!

Wstęp bezpłatny

Pandemia koronawirusa niespodziewanie zmusiła wiele firm do szybkiej weryfikacji ich działań reklamowych. Dla dużej części z nich social media stały się jednym z najskuteczniejszych kanałów docierania do klientów, partnerów czy pracowników. Kiedy cały świat przeniósł się do online, a Covid19 mocno ograniczył możliwość kontaktu twarzą w twarz, odpowiedzią na potrzeby z sektora MŚP jest skuteczna komunikacja i działania reklamowe na Facebooku. 


Czego nauczysz się podczas webinaru ze specjalistami Bluerank?

  • jak w ostatnich latach rozwijają się media społecznościowe
  • skąd się biorą kryzysy w social mediach i jak można się na nie przygotować
  • z jakich przykładów warto wyciągać wnioski
  • jak działać na Facebooku zgodnie z prawem autorskim
  • jak bezpiecznie organizować angażujące konkursy
  • czym różnią się między sobą cele reklamowe, z czego wynikają te różnice i jak wpływają na wyniki
  • jakie grupy targetowe pozwala budować Facebook
  • jak działa aukcja reklamowa
  • czym jest pixel Facebooka
  • jakie formaty reklamowe warto wykorzystywać i jakie wymagania powinny spełniać
  • co możemy reklamować, a co z pewnością zostanie odrzucone przez system.


Webinar będzie dla Ciebie idealny, jeśli:

  • komunikację ze swoimi klientami, partnerami i pracownikami opierasz na mediach społecznościowych
  • chcesz dowiedzieć się, jak prowadzić swoje działania w social mediach lepiej i skuteczniej
  • chcesz skutecznie przygotować się na potencjalne kryzysy w myśl zasady “lepiej zapobiegać niż leczyć”
  • interesują Cię aspekty prawne związane z mediami społecznościowymi
  • chciałbyś rozpocząć działania reklamowe, a dopiero zaczynasz przygodę z panelem reklamowym
  • uruchomiłeś pierwsze kampanie reklamowe, ale nie do końca rozumiesz dlaczego uzyskujesz takie, a nie inne wyniki.



Zapraszamy do zgłoszenia już dziś !

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 11:00Facebook dla biznesu - komunikacja i reklama krok po kroku

    • Aleksandra Abramczyk,  Social Media Specialist, Bluerank

    Social media w 2020

    • ilu użytkowników mają media społecznościowe
    • dlaczego z nich korzystamy

    Kryzysy w social mediach

    • jakie są główne przyczyny kryzysów
    • dobre i złe przykłady, z których należy wyciągać wnioski
    • jak bezpiecznie wyjść z kryzysu, czyli zasada 5P

    Aspekty prawne w social mediach

    • jak ma się prawo autorskie do mediów społeczniościowych
    • jak zorganizować ciekawy i zgodny z prawem konkurs


    30 min

  • 11:30Facebook dla biznesu - komunikacja i reklama krok po kroku

    • Konrad Wiśniewski,  Social Ads Specialist, Bluerank

    Aukcja reklamowa Facebooka

    • na jakich zasadach działa aukcja
    • w jaki sposób algorytm decyduje o tym kto zobaczy reklamę 
    • jakie aspekty reklamy brane są pod uwagę w trakcie aukcji

    Cele reklamowe

    • jakie cele reklamowe dostępne są na Facebooku
    • jak dopasować cel reklamowy do celów firmowych 
    • w jaki sposób wybór celu reklamowego wpływa na kolejne elementy reklamy

    Targetowanie reklam

    • jakie rodzaje targetowania dostępne są w menedżerze reklam
    • jak budować grupy odbiorców w oparciu o dane użytkowników w facebooku 
    • jak budować grupy remarketingowe 
    • jak szukać nowych klientów

    Pixel Facebooka

    • czym jest pixel facebooka i dlaczego warto go wdrożyć
    • jak wdrożyć podstawowy kod pixela 
    • jak wdrożyć dodatkowe zdarzenia pixela

    Formaty reklamowe, czyli jak może wyglądać nasza reklama

    • jakie wymagania techniczne powinna spełniać nasza reklama
    • jakie są najlepsze praktyki, którymi powinniśmy się kierować przy tworzeniu

    reklam

    • jakie treści mogą zostać odrzucone przez system

    1g 0 min

  • 12:30Sesja pytań i odpowiedzi

    • Konrad Wiśniewski,  Social Ads Specialist, Bluerank
    • Aleksandra Abramczyk,  Social Media Specialist, Bluerank
Aleksandra Abramczyk

Aleksandra Abramczyk

Social Media Specialist, Bluerank

Absolwentka dziennikarstwa na Uniwersytecie Łódzkim, z branżą digital związana od 2011 roku. Od 2015 roku specjalizuje się w social mediach, m.in. w branży kosmetycznej, deweloperskiej, budowlanej. Prywatnie wielki kibic siatkówki, miłośniczka wulkanów, muzyki rockowej i mitologii słowiańskiej.

Konrad Wiśniewski

Konrad Wiśniewski

Social Ads Specialist, Bluerank

Absolwent dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Łódzkim. Specjalista DIMAQ oraz Facebook Professional. Od 2013 r. związany z marketingiem w social mediach. Od 2017 r. realizuje projekty performance Paid Social. Entuzjasta astronomii i muzyki rockowej. Całoroczny rowerzysta.

Nie mamy jeszcze partnerów przy tym wydarzeniu. Chcesz nim zostać?
Napisz do nas na adres [email protected]