Pandemia koronawirusa niespodziewanie zmusiła wiele firm do szybkiej weryfikacji ich działań reklamowych. Dla dużej części z nich social media stały się jednym z najskuteczniejszych kanałów docierania do klientów, partnerów czy pracowników. Kiedy cały świat przeniósł się do online, a Covid19 mocno ograniczył możliwość kontaktu twarzą w twarz, odpowiedzią na potrzeby z sektora MŚP jest skuteczna komunikacja i działania reklamowe na Facebooku.
Czego nauczysz się podczas webinaru ze specjalistami Bluerank?
- jak w ostatnich latach rozwijają się media społecznościowe
- skąd się biorą kryzysy w social mediach i jak można się na nie przygotować
- z jakich przykładów warto wyciągać wnioski
- jak działać na Facebooku zgodnie z prawem autorskim
- jak bezpiecznie organizować angażujące konkursy
- czym różnią się między sobą cele reklamowe, z czego wynikają te różnice i jak wpływają na wyniki
- jakie grupy targetowe pozwala budować Facebook
- jak działa aukcja reklamowa
- czym jest pixel Facebooka
- jakie formaty reklamowe warto wykorzystywać i jakie wymagania powinny spełniać
- co możemy reklamować, a co z pewnością zostanie odrzucone przez system.
Webinar będzie dla Ciebie idealny, jeśli:
- komunikację ze swoimi klientami, partnerami i pracownikami opierasz na mediach społecznościowych
- chcesz dowiedzieć się, jak prowadzić swoje działania w social mediach lepiej i skuteczniej
- chcesz skutecznie przygotować się na potencjalne kryzysy w myśl zasady “lepiej zapobiegać niż leczyć”
- interesują Cię aspekty prawne związane z mediami społecznościowymi
- chciałbyś rozpocząć działania reklamowe, a dopiero zaczynasz przygodę z panelem reklamowym
- uruchomiłeś pierwsze kampanie reklamowe, ale nie do końca rozumiesz dlaczego uzyskujesz takie, a nie inne wyniki.
Zapraszamy do zgłoszenia już dziś !




















