Analiza i narzędzia w sprzedaży

Analiza i narzędzia w sprzedaży

14 stycznia 2021 / online

795 zł netto do 4 grudnia (cena udziału online)

1195 zł netto do 14 stycznia (cena udziału online)

Cel

Mam przyjemność zaprosić Cię do udziału w II edycji konferencji: Analiza i narzędzia w sprzedaży. Konferencja odbędzie się w formule online.

Wracamy po roku, w zupełnie nowej rzeczywistości, pod znakiem pandemii, diametralnej zmiany w prowadzeniu naszych biznesów, z zapowiedzią kryzysu i w czasach, które są jedną wielką niewiadomą.

W ramach konferencji chcemy powiedzieć Ci m.in. :

  • jak przeanalizować swoje procesy sprzedaży by wyciągnąć z tego konkretne wnioski
  • jak podnie ść efektywność własnych procesów
  • jak zbudować maksymalnie skuteczny zespół, z formą pracy dobraną adekwantnie do predyspozycji pracownika
  • jak korzystać z dobrodziejstw sztucznej inteligencji i automatyzacji, biorąc z nich to co najlepsze
  • jak przygotować się na kolejne kryzysy
  • jak kreować politykę cenową firmy
  • jak być najlepszych liderem w trudnych czasach

Wśród omawianych kwestii m.in:

  • Polityka cenowa w niepewnych czasach
  • Szacowanie efektywnosci zespołów
  • Optymalna strategie sprzedażowo-marketingowa w digitalu
  • Autmoatyzacja procesow sprzedaży i na styku marketingu i sprzedaży
  • Sztuczna inteligencja w sprzedaży
  • Mozliwości zastąpienia sprzedawców i narzędzia ich wsparcia
  • Biznesu w online
  • Jak strategicznie zarzadzac sprzedażą
  • Ocena skuteczności lidera sprzedaży
  • Rekrutacja zgodna z potrzebami i metody ich określenia
  • Analiza efektywności procesów sprzedaży

Do udziału zapraszamy przede wszystkim managerów działów sprzedaży, ale też reprezentantów zarządu, departamentów handlowych oraz wszystkie osoby zainteresowane rzetelną analizą i nowościami w ramach procesów sprzedaży.

Zgłoś się już dziś, by spojrze na własne działania świeżym okiem, z odmiennej, nowej perspektywy.

Program

Czwartek, 14 stycznia

08:50 09:00

Przywitanie uczestników-Ewelina Stęplewska, Kierownik projektu, Puls Biznesu

  • 10 min.
online, ,
09:00 09:40

Polityka cenowa w dobie niepewności rynkowej

  • Michał Zimiński, Dyrektor, Simon-Kucher & Partners
  • Jak chronić przychody i wypatrywać nadarzających się okazji?
  • Jak dostosować swój model działania na rynku?
  • Jak zrobić miejsce dla inicjatyw długoterminowych?


 

  • 40 min.
online, ,
09:40 10:20

Analiza efektywności procesu sprzedaży – dlaczego ważna i czy ważna?

  • Arkadiusz Chludziński, Partner i Head of algorytmia Sprzedaży
  • O analizie efektywności procesu sprzedaży słów kilka
  • Po co badać konwersję pomiędzy etapami procesu?
  • Kluczowe wskaźniki efektywności – na jakich etapach procesu sprzedaży je ustawiać?
  • Różnica między KRI a KPI
  • Porządek i przewidywalność procesu sprzedaży – utopia, czy realna możliwość?
  • Jak zarządzać kluczowymi wskaźnikami rezultatu?

 

  • 40 min.
online, ,
10:20 11:00

Tworzenie optymalnej strategii sprzedażowo- marketingowej w digitalu

  • Mike Korba, Chief Commercial Officer - Co-founder w User.com
  • Pomocne narzędzia i metodologie-ciekawe case-y
  • Automatyzacja procesów na styku marketingu i sprzedaży
  • Klient - jako centrum naszej uwagi
  • Analiza skuteczności działań sprzedażowych w digitalu
  • 40 min.
online, ,
11:00 11:10

Przerwa

  • 10 min.
online, ,
11:10 12:00

Sztuczna inteligencja i automatyzacja procesów sprzedaży

  • Izabela Wisłocka, Manager w zespole ds. transformacji cyfrowej PwC
  • 50 min.
online, ,
12:00 12:50

Monitorowanie sprzedaży online

  • Monika Kowalik, Head of Local Sales, Groupon
  • Na jakie czynniki należy zwrócić uwagę przy ocenie analizy sprzedaży?
  • Analiza posiadanego portfela produktowego - dookreślenie struktury sprzedaży
  • Analiza obecnego i przyszłego portfela nowych Partnerów - dostowanie sprzedaży do poziomu zakładanej rentowności
  • Analiza wyników sprzedażowych i handlowców - eliminacja błędów i zwiększenie sprzedaży
  • 50 min.
online, ,
12:50 13:30

Jak strategicznie zarządzać sprzedażą

  • Jacek Siwiński, Prezes VELUX Polska
  •  Możliwe podejścia do procesów sprzedaży jako strategicznego działania firmy
  • Strategie w kryzysie
  • Elementy, które trzeba wziać pod uwagę by mówić o prawdziwie strategicznym zarządzaniu
  • Bariery budowania zarzadzania strategicznego w sprzedaży 
  • 40 min.
online, ,
13:30 14:00

Przerwa

  • 30 min.
online, ,
14:00 14:30

Technologie AI w sprzedaży: wspierają czy też zastąpują handlowców?

  • Marcin Strzałkowski, Prezes i Dyrektor Zarządzający InteliWISE S.A.
  • Przegląd nowych technologii AI dla sprzedaży  
  • Czy rozwiązania wspierają, czy też (finalnie?) zastąpią pracę handlowców
  • Przykład | case: rozwiązanie automatyczne Voicebot do zbierania zamówień  
  • 30 min.
online, ,
14:30 15:10

Skuteczne zarządzanie zespołem handlowym w różnym modelu pracy

  • Katarzyna Janas, Ekspert i praktyk w zakresie motywacji człowieka. Współzałożycielka i partner zarządzający w RMP Polska.
  • Model pracy tradycyjny, hybrydowy i zdalny versus predyspozycje sprzedawców
  • Dobór optymalnego modelu pracy dla pracownika
  • Zarządzanie zespołem sprzedaży przez indywidualizację
  • Wykorzystanie sztucznej inteligencji w zarządzaniu pracownikami: wyznaczanie celów, feedback, pochwała, stres i strefa komfortu
  • 40 min.
online, ,
15:10 15:50

Badanie skuteczności lidera sprzedaży

  • Małgorzata Bieniaszewska, Przedsiębiorczyni z branży motoryzacyjnej, właścicielka MB Pneumatyka
  • Jak ocenic czy szef sprzedaży jest skuteczny
  • Wskaźniki, elementy, które trzeba przeanalizować
  • Jak dokonać efektywnej samooceny 
  • Jak wyciagnać wnioski i wprowadzać zmiany w zarządzaniu działem i procesami 


  • 40 min.
online, ,
15:50 16:20

Rekrutacja w dobie kryzysu- jak zbudować skuteczny zespół

  • Sylwia Janas, Talent Advisory Leader, PEGA Systems
  • Jak ocenić czy dany pracownik sprawdzi sie w trudnych czasach
  • Metody i narzędzia ulatwiajace przeprowadzenie udanej rekrutacji do działu sprzedaży
  • Szacowanie jak duży zespół jest nam potrzebny 
  • Analiza: kogo realnie potrzebujemy -cechy pożadanego, z naszej perspektywy, sprzedawcy 
  • 30 min.
online, ,
16:20

Zakończenie

online, ,

Prelegenci

  • Małgorzata Bieniaszewska

    Małgorzata Bieniaszewska

    Przedsiębiorczyni z branży motoryzacyjnej, właścicielka MB Pneumatyka
  • Arkadiusz Chludziński

    Arkadiusz Chludziński

    Partner i Head of algorytmia Sprzedaży
  • Sylwia Janas

    Sylwia Janas

    Talent Advisory Leader, PEGA Systems
  • Katarzyna Janas

    Katarzyna Janas

    Ekspert i praktyk w zakresie motywacji człowieka. Współzałożycielka i partner zarządzający w RMP Polska.
  • Mike Korba

    Mike Korba

    Chief Commercial Officer - Co-founder w User.com
  • Monika Kowalik

    Monika Kowalik

    Head of Local Sales, Groupon
  • Jacek Siwiński

    Jacek Siwiński

    Prezes VELUX Polska
  • Marcin Strzałkowski

    Marcin Strzałkowski

    Prezes i Dyrektor Zarządzający InteliWISE S.A.
  • Izabela Wisłocka

    Izabela Wisłocka

    Manager w zespole ds. transformacji cyfrowej PwC
  • Michał Zimiński

    Michał Zimiński

    Dyrektor, Simon-Kucher & Partners

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Ewelina Stęplewska
Ewelina Stęplewska

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


online

795 zł netto do 4 grudnia

Zarejestruj się