Mam przyjemność zaprosić Cię do udziału w II edycji konferencji: Analiza i narzędzia w sprzedaży. Konferencja odbędzie się w formule online.
Wracamy po roku, w zupełnie nowej rzeczywistości, pod znakiem pandemii, diametralnej zmiany w prowadzeniu naszych biznesów, z zapowiedzią kryzysu i w czasach, które są jedną wielką niewiadomą.
W ramach konferencji chcemy powiedzieć Ci m.in. :
- jak przeanalizować swoje procesy sprzedaży by wyciągnąć z tego konkretne wnioski
- jak podnie ść efektywność własnych procesów
- jak zbudować maksymalnie skuteczny zespół, z formą pracy dobraną adekwantnie do predyspozycji pracownika
- jak korzystać z dobrodziejstw sztucznej inteligencji i automatyzacji, biorąc z nich to co najlepsze
- jak przygotować się na kolejne kryzysy
- jak kreować politykę cenową firmy
- jak być najlepszych liderem w trudnych czasach
Wśród omawianych kwestii m.in:
- Polityka cenowa w niepewnych czasach
- Szacowanie efektywności zespołów
- Optymalna strategie sprzedażowo-marketingowa w digitalu
- Automatyzacja procesów sprzedaży oraz na styku marketingu i sprzedaży
- Sztuczna inteligencja w sprzedaży
- Możliwości zastąpienia sprzedawców i narzędzia ich wsparcia
- Biznesu w online
- Jak strategicznie zarządzać sprzedażą
- Ocena skuteczności lidera sprzedaży
- Rekrutacja zgodna z potrzebami i metody ich określenia
- Analiza efektywności procesów sprzedaży
Do udziału zapraszamy przede wszystkim managerów działów sprzedaży, ale też reprezentantów zarządu, departamentów handlowych oraz wszystkie osoby zainteresowane rzetelną analizą i nowościami w ramach procesów sprzedaży.
Zgłoś się już dziś, by spojrzeć na własne działania świeżym okiem z odmiennej, nowej perspektywy.




























