Analiza i narzędzia w sprzedaży
SprzedażonlineKonferencja
Analiza i narzędzia w sprzedaży
II edycja - Dostosuj strategię na trudne czasy

Wstęp bezpłatny

Mam przyjemność zaprosić Cię do udziału w II edycji konferencji: Analiza i narzędzia w sprzedaży. Konferencja odbędzie się w formule online.

Wracamy po roku, w zupełnie nowej rzeczywistości, pod znakiem pandemii, diametralnej zmiany w prowadzeniu naszych biznesów, z zapowiedzią kryzysu i w czasach, które są jedną wielką niewiadomą.

W ramach konferencji chcemy powiedzieć Ci m.in. :

  • jak przeanalizować swoje procesy sprzedaży by wyciągnąć z tego konkretne wnioski
  • jak podnie ść efektywność własnych procesów
  • jak zbudować maksymalnie skuteczny zespół, z formą pracy dobraną adekwantnie do predyspozycji pracownika
  • jak korzystać z dobrodziejstw sztucznej inteligencji i automatyzacji, biorąc z nich to co najlepsze
  • jak przygotować się na kolejne kryzysy
  • jak kreować politykę cenową firmy
  • jak być najlepszych liderem w trudnych czasach

Wśród omawianych kwestii m.in:

  • Polityka cenowa w niepewnych czasach
  • Szacowanie efektywności zespołów
  • Optymalna strategie sprzedażowo-marketingowa w digitalu
  • Automatyzacja procesów sprzedaży oraz na styku marketingu i sprzedaży
  • Sztuczna inteligencja w sprzedaży
  • Możliwości zastąpienia sprzedawców i narzędzia ich wsparcia
  • Biznesu w online
  • Jak strategicznie zarządzać sprzedażą
  • Ocena skuteczności lidera sprzedaży
  • Rekrutacja zgodna z potrzebami i metody ich określenia
  • Analiza efektywności procesów sprzedaży

Do udziału zapraszamy przede wszystkim managerów działów sprzedaży, ale też reprezentantów zarządu, departamentów handlowych oraz wszystkie osoby zainteresowane rzetelną analizą i nowościami w ramach procesów sprzedaży.

Zgłoś się już dziś, by spojrzeć na własne działania świeżym okiem z odmiennej, nowej perspektywy.

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:50Przywitanie uczestników-Ewelina Stęplewska, Kierownik projektu, Puls Biznesu

    10 min

  • 09:00Polityka cenowa w dobie niepewności rynkowej

    • Michał Zimiński,  Dyrektor, Simon-Kucher & Partners
    • Jak chronić przychody i wypatrywać nadarzających się okazji?
    • Jak dostosować swój model działania na rynku?
    • Jak zrobić miejsce dla inicjatyw długoterminowych?


     

    40 min

  • 09:40Analiza efektywności procesu sprzedaży – dlaczego ważna i czy ważna?

    • Arkadiusz Chludziński,  Partner i Head of algorytmia Sprzedaży
    • O analizie efektywności procesu sprzedaży słów kilka
    • Po co badać konwersję pomiędzy etapami procesu?
    • Kluczowe wskaźniki efektywności – na jakich etapach procesu sprzedaży je ustawiać?
    • Różnica między KRI a KPI
    • Porządek i przewidywalność procesu sprzedaży – utopia, czy realna możliwość?
    • Jak zarządzać kluczowymi wskaźnikami rezultatu?

     

    40 min

  • 10:20Tworzenie optymalnej strategii sprzedażowo- marketingowej w digitalu

    • Mike Korba,  Chief Commercial Officer - Co-founder w User.com
    • Pomocne narzędzia i metodologie-ciekawe case-y
    • Automatyzacja procesów na styku marketingu i sprzedaży
    • Klient - jako centrum naszej uwagi
    • Analiza skuteczności działań sprzedażowych w digitalu

    40 min

  • 11:00Przerwa

    10 min

  • 11:10Sztuczna inteligencja i automatyzacja procesów sprzedaży

    • Andrzej Lach,  Senior Manager, PwC

    50 min

  • 12:00Monitorowanie sprzedaży online

    • Karol Stępień,  Lider biznesowy z doświadczeniem w międzynarodowych i polskich instytucjach bankowych
    • Które wskaźniki warto monitorować i dlaczego?
    • Jak poprawiać jakość raportowania? 
    • Dlaczego CRM nie jest narzędziem do zarządzania sprzedażą?
    • Budowa centrum dowodzenia - pulpit menedżera

    50 min

  • 12:50Jak strategicznie zarządzać sprzedażą

    • Jacek Siwiński,  Prezes VELUX Polska
    •  Możliwe podejścia do procesów sprzedaży jako strategicznego działania firmy
    • Strategie w kryzysie
    • Elementy, które trzeba wziać pod uwagę by mówić o prawdziwie strategicznym zarządzaniu
    • Bariery budowania zarzadzania strategicznego w sprzedaży 

    40 min

  • 13:30Przerwa

    30 min

  • 14:00Technologie AI w sprzedaży: wspierają czy też zastąpują handlowców?

    • Marcin Strzałkowski,  Prezes i Dyrektor Zarządzający InteliWISE S.A.
    • Przegląd nowych technologii AI dla sprzedaży  
    • Czy rozwiązania wspierają, czy też (finalnie?) zastąpią pracę handlowców
    • Przykład | case: rozwiązanie automatyczne Voicebot do zbierania zamówień  

    30 min

  • 14:30Skuteczne zarządzanie zespołem handlowym w różnym modelu pracy

    • Katarzyna Janas,  Ekspert i praktyk w zakresie motywacji człowieka. Współzałożycielka i partner zarządzający w RMP Polska.
    • Model pracy tradycyjny, hybrydowy i zdalny versus predyspozycje sprzedawców
    • Dobór optymalnego modelu pracy dla pracownika
    • Zarządzanie zespołem sprzedaży przez indywidualizację
    • Wykorzystanie sztucznej inteligencji w zarządzaniu pracownikami: wyznaczanie celów, feedback, pochwała, stres i strefa komfortu

    40 min

  • 15:10Badanie skuteczności lidera sprzedaży

    • Magdalena Sadowska,  Przedsiębiorczyni z branży marketingu i sprzedaży online. Prowadzi firmę RobieTo. Współtwórca narzędzia PageHook.
    • Jak ocenić czy szef sprzedaży jest skuteczny?
    • Co warto analizować?
    • Jak sprawdzić samego siebie gdy jesteś szefem zespołu sprzedażowego?
    • Jakie wnioski warto wyciągnąć i jakie wprowadzić zmiany w procesach sprzedażowych w zespole?

     

    40 min

  • 15:50Rekrutacja w dobie kryzysu- jak zbudować skuteczny zespół

    • Sylwia Janas,  Talent Advisory Leader, PEGA Systems
    • Kasia Szymnik,  Talent Attraction Manager, Pega Systems
    • Jak ocenić czy dany pracownik sprawdzi sie w trudnych czasach
    • Metody i narzędzia ulatwiajace przeprowadzenie udanej rekrutacji do działu sprzedaży
    • Szacowanie jak duży zespół jest nam potrzebny 
    • Analiza: kogo realnie potrzebujemy -cechy pożadanego, z naszej perspektywy, sprzedawcy 

    30 min

  • 16:20Zakończenie

Arkadiusz Chludziński

Arkadiusz Chludziński

Partner i Head of algorytmia Sprzedaży

Arkadiusz posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowych. Pracował w takich firmach jak Orange Polska (Account Manager), Deloitte (Business Development Coordinator) oraz PwC (Head of Tax & Legal Business Development Team). Były Senior Consultant w Sandler Training Polska. Obecnie Partner i Head of algorytmia Sprzedaży. Arkadiusz łączy wiedzę praktyczną, zdobytą na polu działań sprzedażowych z wiedzą naukową. Naczelny pogromca bezrefleksyjnego i chaotycznego podejścia do prowadzenia działań sprzedażowych. Miłośnik procesu, planu i egzekucji. Sprzedawca nawrócony na marketing.

Sylwia Janas

Sylwia Janas

Talent Advisory Leader, PEGA Systems

Strateg, Change Manager, Inspirator, Trener, Coach. HR Manager z ponad 20-letnim doświadczeniem polskim i międzynarodowym (Europa, Bliski Wschód i Afryka, poziom Globalny) zdobytym w szybko rozwijających się organizacjach, takich jak Pega Systems, Electrolux, Heineken, EPAM Systems, Sheraton, Teva Pharmaceuticals. Wspiera przejście firm na wyższy poziom biznesowy w zakresie rekrutacji, efektywności organizacji, zespołów, rozwoju pracowników i komunikacji. Główne obszary specjalizacji to strategia personalna, przywództwo, zarządzanie zmianą, rozwój organizacji, komunikacja.

Katarzyna Janas

Katarzyna Janas

Ekspert i praktyk w zakresie motywacji człowieka. Współzałożycielka i partner zarządzający w RMP Polska.

Współpracując przez ostatnie 15 lat z kadrą managerską nad rozwojem osobistym managerów i ich zespołów utwierdziła się w przekonaniu, że nic w życiu nie daje satysfakcji, jeżeli nie mamy motywacji i pasji do tego, co robimy. Wspiera biznes w odkrywaniu i wykorzystywaniu mocnych stron ludzi i promuje w organizacjach model zarządzania polegający na indywidualnym podejściu do pracownika. Jej programy rozwojowe przekładają się w szybkim czasie na wzrost zaangażowania do pracy i efekty biznesowe.

Mike Korba

Mike Korba

Chief Commercial Officer - Co-founder w User.com

Od prawie 4 lat wdraża technologie marketing automation dla klientów User.com (wcześniej UserEngage) na całym świecie. W branży marketingowej pracuje od ponad 17 lat. Zna perspektywę pracy w agencji reklamowej (7 lat jako szef działu digital) oraz specyfikę pracy w dziale marketingu (specjalistą ds. marketingu był już wtedy, gdy głównym medium społecznościowym w Polsce była Nasza Klasa, a reklama w internecie ograniczała się do banerów wielkości 750×100 pikseli). Przedsiębiorca internetowy, rozumie, co to znaczy „robić marketing przy ograniczonych zasobach”. Sam nie przepada za tym określeniem, ale gdy ktoś szuka „growth hackera” na Facebooku, to właśnie on często jest oznaczany w komentarzach.

Andrzej Lach

Andrzej Lach

Senior Manager, PwC

Jest ekspertem w obszarze automatyzacji procesów biznesowych za pomocą narzędzi Robotic Process Automation z wykorzystaniem elementów Sztucznej Inteligencji, uczenia maszynowego oraz silników NLP (chat-bot / voice-bot). Wspiera klientów na całym świecie w ich podróży do szerokopojętej dygitalizacji. Współpracuje zarówno z działami wsparcia (finanse, kadry, łańcuch dostaw, administracja) jak i obszarów Front Office (sprzedaż, marketing, obsługa klienta). W przeszłości zajmował się centralizacją procesów biznesowych oraz budową i rozwojem Centrów Usług Wspólnych. W związku ze specyfiką pracy nie koncentruje się na konkretnych branżach, a raczej na konkretnych obszarach biznesowych i całościowym ujęciu procesów biznesowych.

Magdalena Sadowska

Magdalena Sadowska

Przedsiębiorczyni z branży marketingu i sprzedaży online. Prowadzi firmę RobieTo. Współtwórca narzędzia PageHook.

Całą karierę zawodową skupiała się na zagadnieniach zw. ze sprzedażą. Zaczynała od prowadzenia agencji reklamowej w czasach studenckich. Następnie przez wiele lat szlifowała umiejętności w sprzedaży i marketingu firmy z branży finansowej. Od managera, przez dyrektora oddziału, aż do dyrektora regionalnego. Zarządzała wieloosobowymi zespołami, jednocześnie podnosząc ich kompetencje sprzedażowe. Sprzedawała jeden na jeden oraz w systemie jeden do wielu. Obecnie całe swoje doświadczenie wykorzystuje do prowadzenia sprzedaży online. Od 8 lat prowadzi z mężem Wojtkiem Sadowskim, agencję Robieto.pl, która pomaga firmom i osobom indywidualnym zaistnieć w internecie i zarabiać online. Uwielbia generować konkretny zysk, tworzyć lejki sprzedażowe, dowozić rezultat i w ten sposób spełniać marzenia klientów. Wierzy, że najlepszy marketing to po prostu taki, który sprzedaje. Mówi o sobie: „RobieTo” co lubię.

Jacek Siwiński

Jacek Siwiński

Prezes VELUX Polska

Absolwent Politechniki Warszawskiej, podyplomowych studiów menadżerskich w Szkole Głównej Handlowej, a także programu Executive MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Doświadczony menadżer, od początku swojej kariery związany z branżą budowlaną. Wcześniej pracował na stanowiskach menadżerskich w różnych spółkach Grupy Robert Bosch w Polsce i na Bliskim Wschodzie. W 2013 roku objął stanowisko Prezesa spółki VELUX Polska. Jest odpowiedzialny za planowanie i wdrażanie strategii rozwoju spółki, wyznacza kierunki komunikacji i założenia polityki społecznej odpowiedzialności biznesu. Wdrożył wiele innowacyjnych zmian, m.in. wprowadził na polski rynek Nową Generację okien dachowych VELUX. Pod jego kierownictwem firma odnotowuje systematyczne wzrosty sprzedaży i umacnia swoją pozycję na rynku.

Karol Stępień

Karol Stępień

Lider biznesowy z doświadczeniem w międzynarodowych i polskich instytucjach bankowych

Posiada kluczowe kompetencje w zakresie opracowania i wdrażania strategii biznesowych, zarządzaniu ludźmi (+300) w rozproszonych zespołach, dostarczaniu planów sprzedaży, wdrażaniu narzędzi i metod do zarządzania sprzedażą, zarządzania zmianą, optymalizacją procesów i zarządzaniu projektami. Jako sponsor, lider lub uczestnik brał udział w ponad 30 projektach w zakresie budowy strategii biznesowych, optymalizacji cen, wdrożeń narzędzi IT, budowy nowych procesów kredytowych, wdrażaniu programów rozwoju kompetencji i innych. Współpracuje z firmą z branży IT - 10Clouds w zakresie budowy biznesu skupionego na instytucjach finansowych. Prowadzi własną małą firmę konsultingową skupioną na transformacji technologicznej sektora finansowego. Wykłada gościnnie na Uczelni Łazarskiego w zakresie zarządzania sprzedażą, bankowości korporacyjnej, finansowania projektów inwestycyjnych i nowych technologii. Jego doświadczenie wzbogacają liczne szkolenia i konferencje branżowe.

Marcin Strzałkowski

Marcin Strzałkowski

Prezes i Dyrektor Zarządzający InteliWISE S.A.

Odpowiedzialny za sukces klientów, sprzedaż i marketing oraz relacje z inwestorami, seryjny przedsiębiorca, pasjonat nowych technologii. Prowadził projekty firmy w Kalifornii, wdrażając rozwiązania do klientów z listy Fortune 500 w USA. Współtwórca patentu na technologie InteliWISE w USPTO na rynku USA. Nadzorował ekspansje spółki na rynki zagraniczne, w tym na Taiwan oraz USA oraz proces pozyskania inwestorów, wśród których jest m.in. Intel Capital, największy fundusz typu VC na świecie, oraz wejście na giełdę New Connect. Prezes i Dyrektor Zarządzający InteliWISE S.A., współzałożyciel podrecznik.edu.pl (cyfryzacja podreczników), WrzacaKuchnia.pl (społeczność o gotowaniu). Absolwent MBA w Institute Francais de Gestion, oraz Wydziału Zarządzania i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Kasia Szymnik

Kasia Szymnik

Talent Attraction Manager, Pega Systems

Talent Attraction Manager and Business Partner z 7 letnim doświadczeniem w międzynarodowym i dynamicznie rozwijajacym się środowisku pracy. Współtworzy i realizuje strategie związane z praktykami rekrutacyjnymi majacymi na celu dalekosieżną skalowalność firmy pod kątem pozyskiwania talentu. Prowadzi zespół zajmujący sie rekrutacją w obrębie obszaru Europy.

Michał Zimiński

Michał Zimiński

Dyrektor, Simon-Kucher & Partners

Michał zajmuje się tematami zarówno pricingowymi (np. ustalanie cen poprzez tworzenie architektury cenowej opartej o wartość; systemy dynamicznego ustalania cen, czy wdrażanie cen poprzez politykę rabatową), jak i sprzedażowymi (np. budowa nowej oferty produktowej; systemy motywacyjne dla sił sprzedaży; systemy bonusowe dla dystrybutorów, czy projektowanie dashboardów do raportowania). Od początku swojej kariery blisko związany z branżą B2B, ale nie boi się podejmować wyzwań stojących przed branżą B2C. W ostatnich latach realizował projekty dla branż budowlanych i produkcyjnych, m.in. producentów cementu, pustaków, płytek dachowych, profili okiennych, płyt wiórowych, folii i innych materiałów budowalnych, a także dla operatora wycieczek zagranicznych oraz sieci sklepów detalicznych. Doświadczenie zdobywał na rynku polskim oraz rynkach międzynarodowych (w Niemczech, Rumunii, Węgrzech, Słowenii, Turcji, Kanadzie, Nigerii). Absolwent studiów magisterskich w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Metody Ilościowe w Ekonomii i Systemy Informacyjne oraz studiów licencjackich w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie na kierunku Finanse i Rachunkowość.

Nie mamy jeszcze partnerów przy tym wydarzeniu. Chcesz nim zostać?
Napisz do nas na adres [email protected]