
Przełomowe technologie 2022 z punktu widzenia biznesu i prawa
17 listopada 2022 / Warszawa
1795 zł netto do 7 października
2295 zł netto do 17 listopada
Przełomowe technologie 2022 z punktu widzenia biznesu i prawa
/ 17 listopada 2022 / Warszawa / 1795 zł netto Zarejestruj się
Cel
Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w unikatowej konferencji: Przełomowe technologie 2022 z punktu widzenia biznesu i prawa, która odbędzie się w formule stacjonarnej w Warszawie.
W programie istotne biznesowo kwestie, które pozwalają budować nowoczesne, bezpieczne i konkurencyjne organizacje, m.in.:
- Hakerzy i haktywizm na froncie cyberwojny – czy to jest legalne?
- Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w dawstwie danych?
- W jaki sposób dezinformacja stała się manipulacją i czym różni się od fake newsów?
- Czy komputery kwantowe to fantazja czy narzędzie do podejmowania decyzji biznesowych?
- Jak wyglądają relacje software house – zamawiający – jak modelować i outsourcować umowy IT?
- Dlaczego coraz więcej firm przenosi się do metawersum?
- Czym jest NFT i skąd się wzięła jego popularność?
- Jak uniknąć ryzyk prawnych i biznesowych w relacjach IT i cyberbezpieczeństwa?
- Co dyktują najwięksi uczestnicy rynku reklamy i jakie są nowe wymogi prawne?
- Regulatorzy vs. Google, Facebook, Amazon, IAB – jakie błędy zostały popełnione i jakie nałożono kary?
- Czy no third party cookies oznacza koniec reklamy programatycznej i świata e-commerce, jaki znamy?
Na te i wiele innych pytań odpowiedzą znakomici eksperci świata nowych technologii umiejętnie łączący wiedzę technologiczną i prawniczą, a wśród nich praktycy z takich firm jak: Deloitte Legal, APLAW Artur Piechocki, IBM, Accenture, Data Lake, Info Ops, Hackerspace i Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji.
Udział pozwoli poznać najnowsze trendy, wymienić się doświadczeniem, pogłębić wiedzę ekspercką i zyskać pomysły na rozwiązania warte zaimplementowania w każdej firmie.
Konferencja skierowana jest do:
- przedstawicieli działów prawnych
- przedstawicieli działów IT, BI oraz cyberbezpieczeństwa
- przedstawicieli działów nowych technologii
- przedstawicieli działów rozwoju biznesu i innowacji
Zapraszamy do zgłoszenia już dziś !
Program
Czwartek, 17 listopada
Rejestracja Uczestników, poranna kawa
- 30 min.
Przywitanie Uczestników
- 5 min.
Sztuczna inteligencja w bankowości
- Kamila Mróz, Senior Managing Associate, Deloitte Legal
- Definicja i zastosowanie sztucznej inteligencji
- Historia legislacji
- Projekt rozporządzenia w sprawie sztucznej inteligencji
- Stanowisko EBF
- Stanowisko KNF
- Raport ZBP
- 35 min.
Dawstwo danych jako sposób na uwolnienie potencjału danych medycznych
- Ligia Kornowska - Najbuk, Dyrektor zarządzająca, Polska Federacja Szpitali oraz Data Lake
CASE STUDY
- Dlaczego dostęp do danych medycznych jest potrzebny?
- Jak obecnie pozyskujemy dane medyczne do celów B+R?
- Czym jest „altruizm danych”?
- Czy pacjent powinien być wynagradzany za dzielenie się danymi medycznymi?
- 35 min.
Dezinformacja - perspektywa operacyjna
- Kamil Basaj, CEO, Info Ops Poland Foundation
- Dezinformacja jako narzędzie operacji wpływu
- Dezinformacja a kontrola procesu decyzyjnego
- Środki aktywne jako element operacji dezinformacyjnych
- 35 min.
Przerwa na kawę i networking
- 20 min.
Panel dyskusyjny - Największe zaskoczenia i fenomeny w nowych technologiach ostatniego roku
- Moderator: dr inż. Andrzej Dulka, MBA, Prezes Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji (PIIT)
- Andrzej Czechowski, Head of BI & Digital, Samsung
- Prof. dr hab Dominik Ślęzak, Założyciel i Prezes QED Software. Wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia Sztucznej Inteligencji
- Dorota Zaremba, dyrektorka sprzedaży ds. sektora małych i średnich przedsiębiorstw w SAP Polska
- 50 min.
Ruch hakerski na świecie i w Polsce - jego wartości i ewolucja
- Michał "czesiek" Czyżewski, Aktywista praw cyfrowych, specjalista bezpieczeństwa cyfrowego dziennikarzy, Współzałożyciel Warszawskiego Hackerspace-u
- Haker a przestępca
- Historia ruchu hakerskiego
- Czym są hakerspejsy?
- Hakerzy a aktywizm
- Kierunek rozwoju i przyszłość (transhumanizm, solarpunk)
- 35 min.
Zmiany na rynku reklamy internetowej
- Artur Piechocki, Radca prawny, założyciel kancelarii APLAW, prezes Sądu Polubownego ds. Domen Internetowych przy PIIT
- Wpływ profilowania na podejmowane przez nas decyzje zakupowe
- Reklama internetowa – tradycja vs real time bidding
- Role uczestników programmatic: demand i supply site, pozycja pośredników. Identyfikacja administratorów i procesorów, wspólne przetwarzanie danych
- Identyfikatory internetowe
- No third party cookies world, decyzja w sprawie IAB Europe i inne problem świata reklamy
- Plany największych pośredników reklamowych
Podczas wystąpienia Artura Piechockiego będziemy weryfikować, kto i w jaki sposób śledzi nasze preferencje w Internecie, na co jesteśmy narażeni podczas przypisywania nas do stereotypów (profili). Świat reklamy może z kolei zainteresować się tym, na co będzie wkrótce narażony w reklamie internetowej, jak dotkliwe będą to zmiany i w końcu jak można do nich się przygotować już teraz, aby wyprzedzić konkurencję.
- 35 min.
Przerwa na lunch
- 55 min.
Komputery kwantowe, czy kubity zrewolucjonizują świat IT
- Piotr Biskupski, IBM Client Engineering, IBM Security
Przez dziesięciolecia obliczenia kwantowe były postrzegane jako technologia o charakterze futurystycznym: mogłyby zmienić wszystko, gdyby tylko przeszły od fantazji do praktyki. Nawet w ostatnich latach, pomimo miliardów dolarów zainwestowanych w badania i obszernych relacji w mediach, dziedzina ta jest czasami odrzucana przez osoby podejmujące decyzje biznesowe jako zbyt tajemnicza, odległa i oderwana od rzeczywistości, będąca celem naukowców i teoretyków. Wkraczając w Dekadę Kwantową - dekadę, w której przedsiębiorstwa zaczną dostrzegać wartość biznesową wynikającą z obliczeń kwantowych - ta perspektywa szybko staje się anachronizmem. Czy 2022 rok stanie się przełomowy, czy technologie kwantowe zmienią postrzeganie nowoczesnego centrum przetwarzania danych. Postarajmy się wspólnie odpowiedzieć na te pytania i sprawdzić jak blisko znajdujemy się w naszym wyścigu technologicznym.
- 35 min.
Czy cyberbezpieczeństwo jest potrzebne w produktach software house
- Tomasz Wodziński, Security Manager, Accenture
Zakup oprogramowania pisanego na zamówienie wraz z jego wdrożeniem jest nieodłącznie zwiane z ryzykiem postawienia na działającego nieprofesjonalnie dostawcę. Zamawiający, który decyduje się korzystać z usług softwarehouse przyjmuje, że:
- dostawca stosuje się do najlepszych praktyk,
- analizuje ryzyka związane z praktyką,
- posiada odpowiednie zasoby i doświadczenie zawodowe.
Zamawiający w dokumentach przetargowych lub zapytaniu o ofertę umieszczają zapisy o bezpiecznym produkcie i zakładają dekompozycje tej sentencji, na wszystko co jest potrzebne, aby spełnić wymagania przepisów w tym RODO. Określenie przedmiotu zamówienia szczególnie przy metodyce zwinnej jest trudne i pozostawia wiele kwestii, które są niedookreślone. Do takiego opisu trudno jest nawet wprawnemu ekspertowi z zakresu bezpieczeństwa dopisać wymagania inne, niż zalecenie spełnienia wymagań np. drugiego poziomu OWASP ASVS.
Ale czy to znaczy, że … :
- Zamawiający w czasie zakupu zabezpieczył swoje interesy poprawnie?
- Czy dział zakupu może sprawdzić jak wykonawca realizuje swoją praktykę i czy robi to zgodnie ze standardami światowymi?
- Czy na pewno wykonawca analizuje ryzyko w zakresie wytwarzanych produktów,
- Czy zamawiający jest bez żadnych narzędzi aby zminimalizować ryzyko wyboru firmy „partacza”?
Prowadzący, na podstawie kilku przykładów z życia zademonstruje konsekwencje dla stabilności biznesu kupującego oprogramowanie na zamówienie lub składane z gotowych komponentów. W czasie wykładu omówiony zostanie OWASP SAMM w wersji 2.0 jako narzędzie oceny wykonawcy oprogramowania mogące pomóc prokurentowi lepiej wykonywać swoje obowiązki.
- 35 min.
Przerwa
- 10 min.
Migracja biznesu do chmury: projekt IT czy projekt prawny?
- Bartłomiej Ofierski, Radca prawny, Grupa KRUK
- Paweł Bury, Head of Cloud Area, KRUK S.A.
- Rola chmury obliczeniowej w rzeczywistości pandemicznej i postpandemicznej
- Wdrożenie chmury jako kilka kliknięć? Krótka charakterystyka, podstawowe zagadnienia prawne
- Best practice dobrego wdrożenia chmury, czy lekcja wyciągana z wymogów na rynku finansowym
- Dlaczego projekt chmurowy może (ale nie musi) być projektem prawnym
- Projekt chmurowy a interdyscyplinarność zespołu wdrożeniowego
- 35 min.
Panel dyskusyjny – Hop i bęc w nowych technologiach – aspekty prawne i biznesowe
- Moderator: Marcel Zatoński, dziennikarz, Puls Biznesu
- Maciej Buś, Customer Fixe / Klientomania
- Artur Piechocki, Radca prawny, założyciel kancelarii APLAW, prezes Sądu Polubownego ds. Domen Internetowych przy PIIT
- Grzegorz Marczak, CEO, Antyweb.pl
- 40 min.
Blockchain i kryptowaluty – najnowsze trendy dotyczące NFT i metawersum
- Katarzyna Gorzkowska, Prawnik, Kancelaria APLAW
- Wirtualizacja życia społecznego
- Dlaczego coraz więcej firm przenosi się do metawersum
- Czym jest NFT i skąd się wzięła jego popularność
- 35 min.
Zakończenie konferencji
Warszawa, ,Prelegenci
-
Michał "czesiek" Czyżewski
Aktywista praw cyfrowych, specjalista bezpieczeństwa cyfrowego dziennikarzy Współzałożyciel Warszawskiego Hackerspace-u
-
Kamil Basaj
CEO Info Ops Poland Foundation
-
Katarzyna Gorzkowska
Prawnik Kancelaria APLAW
-
Ligia Kornowska - Najbuk
Dyrektor zarządzająca Polska Federacja Szpitali oraz Data Lake
-
Kamila Mróz
Senior Managing Associate Deloitte Legal
-
Artur Piechocki
Radca prawny, założyciel kancelarii APLAW, prezes Sądu Polubownego ds. Domen Internetowych przy PIIT
-
Tomasz Wodziński
Security Manager Accenture
-
Piotr Biskupski
IBM Client Engineering IBM Security
-
Paweł Bury
Head of Cloud Area, KRUK S.A.
-
Maciej Buś
Customer Fixe / Klientomania
-
Andrzej Czechowski
Head of BI & Digital, Samsung
-
dr inż. Andrzej Dulka, MBA
Prezes Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji (PIIT)
-
Grzegorz Marczak
CEO, Antyweb.pl
-
Bartłomiej Ofierski
Radca prawny, Grupa KRUK
-
Prof. dr hab Dominik Ślęzak
Założyciel i Prezes QED Software. Wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia Sztucznej Inteligencji
-
Dorota Zaremba
dyrektorka sprzedaży ds. sektora małych i średnich przedsiębiorstw w SAP Polska
-
Marcel Zatoński
dziennikarz, Puls Biznesu
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Szczegółowa lokalizacja wkrótce
Warszawa
1795 zł netto do 7 października
Zarejestruj sięPrzeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy