II Automatyzacja działań marketingowych

II Automatyzacja działań marketingowych

14 września 2021 / online

1195 zł netto do 30 lipca (cena udziału online)

1695 zł netto do 14 września (cena udziału online)

Cel

Mamy przyjemność zaprosić Cię do udziału w II edycji konferencji online: Autmatyzacja działań marketingowych. Podpowiemy Ci jako skutecznie zautomatyzować procesy marketingowe w Twojej firmie mając na uwadze:

  • perspektywę marketingu
  • sprzedaży
  • klienta

W programie m.in.:

  • Upraszczanie i automatyzacja a optymalizacja działań reklamowych w ekosystemie Facebooka - jak to pogodzić
  • Personalizacja w B2C jako sposób na nielojalnych klientów
  • Wdrażanie kompleksowej strategii omnichannel w kanałach Marketing Automation
  • Skutecznie budowanie lojalność klienta wobec marki na różnych etapach lejka sprzedażowego
  • Automatyczne kampanie wspierające sprzedaż
  • Cykl życia klienta w ecommerce
  • Segmentacje vs Personalizacja komunikacji za pomocą AI
  • Analityka w służbie segmentacji. Jak efektywnie wykorzystać dane behawioralne
  • Czy prawo zawsze ogranicza marketing
  • Komu i co wolno w kampaniach marketingowych

Udział pozwoli Ci:

  • zobaczyć jakie rozwiązania stosują inni praktycy
  • poszerzyć swoją prakyczną wiedzę
  • usprawnić własną pracę
  • poprawić jakoś działań firmy

Zapraszamy do udziału już dziś ! W jednodniowej, zwartej i kompleksowej formule podpowiemy jak ułatwić Ci pracę, a Twoje działania uczynić efektywnymi i skutecznymi

Program

Wtorek, 14 września

08:55 09:00

Przywitanie Uczestników

  • Ewelina Stęplewska, Kierownik Projektu, Puls Biznesu
  • 5 min.
online, ,
09:00 09:50

Upraszczanie i automatyzacja a optymalizacja działań reklamowych w ekosystemie Facebooka - jak to pogodzić?

  • Szymon Lisowski, Digital Marketing Lead, CEO w Socjomania
  • Jak budować odpowiednią strukturę konta reklamowego w 2021 r
  • Konsolidacja kont, nauczanie maszynowe a optymalizacja kosztowa
  • Wykorzystanie reguł automatycznych
  • Dopasowanie optymalnych budżetów reklamowych do celów


  • 50 min.
online, ,
09:50 10:40

Personalizacja w B2C jako sposób na nielojalnych klientów

  • Łucja Gdala, VP/Director Marketing Cloud w Centraals Europe SA
  • Jak personalizacja pomaga lojalizować klientów
  • Gromadzenie danych o klientach zidentyfikowanych i anonimowych w systemach CDP, DMP i marketing automation
  • Segmentacja klientów w e-commerce i model RFM
  • Kluczowe kanały i narzędzia personalizacji
  • Zagrożenia w wykorzystaniu personalizacji w dobie cookieless world
  • 50 min.
online, ,
10:40 10:50

Przerwa

  • 10 min.
online, ,
10:50 11:35

Nie samym newsletterem nasz CRM żyje. Wdrażanie kompleksowej strategii omnichannel w kanałach Marketing Automation

  • Łukasz Szczepanowski, Marketing Automation Specialist, Yves Rocher Polska
  • Chatbot, SMS, a może webpush? Jakimi kanałami dotrzeć do klienta?
  • Jak zbudować atrakcyjne, wielokanałowe ścieżki automatyzacji?
  • Pomiar skuteczności i kluczowych KPI dla konkretnych kanałów
  • 45 min.
online, ,
11:35 12:20

„Nie uszczęśliwiaj mnie na siłę”, czyli jak skutecznie budować lojalność klienta wobec marki na różnych etapach lejka sprzedażowego?

  • Łukasz Szczepanowski, Marketing Automation Specialist, Yves Rocher Polska
  • Proste działania Marketing Automation, które aktywują i utrzymają klientów
  • Jak rozwinąć program lojalnościowy wykorzystując narzędzia Marketing Automation?
  • Jak uatrakcyjnić przekaz, wykorzystując narzędzia do personalizacji?
  • Event-based newsletters - przyszłość marketingu?
  • 45 min.
online, ,
12:20 12:50

Przerwa

  • 30 min.
online, ,
12:50 13:40

Zaawansowane strategie personalizacji kontentu na www i testy optymalizacji konwersji

  • 50 min.
online, ,
13:40 14:20

Automatyczne kampanie wspierające sprzedaż

  • Krzysztof Stepajtis, Marketing Automation Manager, Tuatara
  • Narzędzia na rynku – z motyką na słońce czy z armatą na muchę?
  • Perspektywa konsumenta - odczucia
  • Perspektywa sprzedaży - skuteczność
  • Perspektywa marketingu – dane
  • Ten nieszczęsny GDPR
  • 40 min.
online, ,
14:20 15:10

Automatyzacja w e-commerce w praktyce - czyli jak AI wyręcza z pracy ecommerce menedżera

  • Paweł Wyborski, Założyciel i dyrektor generalny, QuarticON S.A.
  • Cykl życia klienta w ecommerce
  • MA w dobie blokowania 3rd party cookies
  • Sprawdzone scenariusze i case study
  • Jak pogodzić newslettery z MA
  • Modele RFM dla każdego
  • Segmentacje vs Personalizacja komunikacji za pomocą AI
  • 50 min.
online, ,
15:10 15:50

Analityka w służbie segmentacji. Jak efektywnie wykorzystać dane behawioralne?

  • Wiktor Błaszczyk, Marketing Automation Expert, Polpharma
  • Dlaczego tradycyjna segmentacja coraz częściej przegrywa w trafnym dotarciu do użytkowników?
  • Analityka zachowań użytkowników – źródłem danych segmentacyjnych
  • Segmentacja behawioralno-demograficzna
  • Dynamiczna mikrosegmentacja przyszłością automatycznej personalizacji
  • 40 min.
online, ,
15:50 16:30

Czy prawo zawsze ogranicza marketing? Komu i co wolno w kampaniach marketingowych

  • Artur Piechocki, Radca prawny, założyciel kancelarii APLAW
  • Marketing bez cookies, czy to możliwe? Nowe ograniczenia prawne naruszające podstawy reklamy programatycznej
  • Zbieranie i wykorzystanie leadów. Co jest prawnie dozwolone
  • Zgody marketingowe, rodzaje i sposoby pozyskiwania
  • Case study
  • 40 min.
online, ,
16:30

Zakończenie konferencji

online, ,

Prelegenci

  • Wiktor Błaszczyk

    Wiktor Błaszczyk

    Marketing Automation Expert, Polpharma
  • Łucja Gdala

    Łucja Gdala

    VP/Director Marketing Cloud w Centraals Europe SA
  • Szymon Lisowski

    Szymon Lisowski

    Digital Marketing Lead, CEO w Socjomania
  • Artur Piechocki

    Artur Piechocki

    Radca prawny, założyciel kancelarii APLAW
  • Krzysztof Stepajtis

    Krzysztof Stepajtis

    Marketing Automation Manager, Tuatara
  • Łukasz Szczepanowski

    Łukasz Szczepanowski

    Marketing Automation Specialist, Yves Rocher Polska
  • Paweł Wyborski

    Paweł Wyborski

    Założyciel i dyrektor generalny, QuarticON S.A.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Ewelina Stęplewska
Ewelina Stęplewska

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


online

1195 zł netto do 30 lipca

Zarejestruj się