Agnieszka Stojak
dyrektor personalny, członek zarządu Bonnier Business Polska
Doświadczony menedżer i praktyk HR-u. Od kilkunastu lat odpowiada za realizację strategii personalnej w Bonnier Business Polska, w tym funkcjonowanie systemu zarządzania zasobami ludzkimi firmy, realizację kampanii rekrutacyjno-wizerunkowych oraz podejmowanie kluczowych decyzji dotyczących wspierania rozwoju - zarówno indywidualnego pracowników , jak i w ujęciu systemowym - całej organizacji . Specjalizuje się w obszarach zarządzania systemami wynagradzania i motywowania oraz ocen i rozwoju kompetencji pracowników. Absolwentka polityki społecznej i zarządzania zasobami ludzkimi. Prywatnie – szczęśliwa mama (Hani, Tereski i Łucji).
Agnieszka Szefler
Prezes International HR Society
Prezes Zarządu International HR Society, organizacji zrzeszającej polskie i międzynarodowe firmy współpracujące, by skutecznie odpowiadać na wyzwania w obszarze HR i rynku pracy.
Od ponad 20 lat związana zawodowo ze środowiskiem HR. Przez kilkanaście lat pełniła funkcje Członka Zarządu branżowego stowarzyszenia, gdzie zajmowała się współtworzeniem jego strategii, realizacją kluczowych projektów i współpracą ze zrzeszonymi firmami.
Przez kilkanaście lat prowadziła agencję employer brandingową, realizując projekty dla firm z różnych sektorów, w tym dotyczące współpracy biznesu ze szkołami i uczelniami wyższymi. Dzięki temu zdobyła unikalne doświadczenie w obszarze budowania wizerunku pracodawcy oraz kreowania działań wspierających rozwój kompetencji przyszłych pracowników. Ma również wieloletnie, praktyczne doświadczenie w realizacji projektów HR współfinansowanych ze środków unijnych oraz kampanii employer brandingowych służących budowaniu wizerunku pracodawców z różnych sektorów.
Doskonale rozumie potrzeby, wyzwania i trendy związane z rynkiem HR. Wspiera rozwój nowoczesnych praktyk HR i budowanie środowiska sprzyjającego wymianie wiedzy i innowacji. Jest promotorką idei wymiany doświadczeń oraz inicjatyw w tym obszarze, a także twórczynią międzyfirmowego programu mentoringowego.
Dysponuje ogromną siecią kontaktów w polskim środowisku HR, co pozwala jej skutecznie łączyć ludzi, projekty i organizacje.
Absolwentka psychologii społecznej, prywatnie szczęśliwa żona i mama trójki dzieci.
Maja Gojtowska
ekspertka i konsultantka HR, obserwatorka trendów HR
Maja Gojtowska - wierzy, że firmy powinny traktować swoich pracowników przynajmniej tak dobrze, jak klientów. Od ponad 14 lat doradza i wspiera firmy w zakresie budowy wizerunku i komunikacji. Promuje wykorzystanie metodyki agile w HR - posiada certyfikat ICAgile Certified Professional - Agility in HR. Jest moderatorem Design Thinking. Specjalizuje się w budowie doświadczeń kandydatów i pracowników. Projektuje działania wizerunkowe z obszaru HR i employer brandingu. Współtworzyła i zrealizowała kilkanaście kampanii z zakresu komunikacji zewnętrznej, wewnętrznej i employer brandingowej. Prowadzi szkolenia oraz warsztaty strategiczne dla firm. Jest autorką popularnego bloga Gojtowska.com. We wrześniu 2019 roku ukazała się jej książka "Candidate experience. Jeszcze kandydat czy już klient?".
Katarzyna Komorowska
Partnerka PwC, liderka obszaru People & Organisation
Posiada ponad 17-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze doradztwa podatkowego i HR. Posiada rozległą wiedzę z zakresu HR, w tym rozwoju ludzi, polityk różnorodności oraz utrzymywania talentów.
Katarzyna była odpowiedzialna za koordynację kompleksowych projektów związanych ze zmianą procesów w obszarach HR. Bierze udział w opracowaniu i wdrażaniu efektywnych systemów wynagradzania dla menedżerów, pracowników oddelegowanych do pracy za granicą oraz pracowników lokalnych.
Prowadzi projekty z zakresu integracji procesów HR i restrukturyzacji, szczególnie optymalizacji kosztów związanych z zatrudnieniem, rozwojem i modyfikacją systemów płacowych oraz tworzeniem i wdrażaniem długoterminowych planów motywacyjnych.
Jacek Kowalski
członek zarządu ds. Human Capital, Orange Polska
Pasjonat tematyki Human Capital. Przez całą zawodową karierę angażuje się w liczne projekty transformacyjne i zarządzanie zmianą. Jest menedżerem, który cały czas odczuwa wielką satysfakcję z pracy z kreatywnymi i odważnymi zespołami. Uwielbia uczyć się przez praktykę. Bliskie mu koncepty to: Organizacja Ucząca Się (P.Senge) oraz Refleksyjny Praktyk (D.Schon).
Od 2011 jest Członkiem Zarządu ds. Human Capital w Orange Polska. Wcześniej pełnił funkcję Dyrektora Wykonawczego ds. Zasobów Ludzkich oraz Dyrektora Pionu Zarządzania Kompetencjami i Rozwojem Pracowników. Przygodę z Orange zaczął jako menedżer ds. szkoleń oraz HRBP dla sprzedaży w PTK Centertel. Przed Orange miał przyjemność przez kilka lat kierować zespołem dostarczającym usługi doradcze B2B w zakresie rozwoju, szkoleń i organizacji, pracując jako dyrektor i Członek Zarządu w Infor Training (Grupa Wydawnicza INFOR). Na początku kariery pracował w sektorze edukacyjnym: będąc nauczycielem w szkole prywatnej, project managerem, certyfikowanym trenerem, projektantem szkoleń i materiałów edukacyjnych, wydawcą , a w końcu także Dyrektorem Centralnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli odpowiedzialnym m.in. za wdrażanie programów związanych z reformą edukacji i akcesją Polski do UE.
W 1989 r ukończył historię na Warszawskim UW, a następnie w roku 1996, Studia Podyplomowe Kierowania Instytucjami Samorządowymi i Organizacjami Pozarządowymi. Posiada Trainer of Trainers Certificate – TERM Programme 1995-96 – Sheffield International College.
Jest członkiem nieformalnej grupy pasjonatów Human Explorers wymieniającej się doświadczeniami. A także: Członkiem Rady Programowej Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami, Uczestnikiem inicjatywy Liderzy Pro Bono oraz Przewodniczącym Rady Nadzorczej PTE Orange.
Anna Korycińska
Zastępca Dyrektora Personalnego w Bonnier Business Polska
Od ponad 15 lat związana z obszarem HR. Doświadczenie zdobywała m.in. w Grupie Allegro oraz Bankier.pl S.A.. Specjalizuje się we wdrażaniu strategii HR, zarządzaniu wynagrodzeniami i benefitami, projektach rozwojowych, a także w tworzeniu procesów wzmacniających zaangażowanie i kulturę organizacyjną. W pracy łączy analityczne podejście z indywidualnym spojrzeniem na ludzi – wierzy, że skuteczny employer branding zaczyna się od autentycznego dialogu i spójności działań wewnątrz organizacji. Doświadczenie zawodowe uzupełnia wiedzą zdobytą na studiach podyplomowych z zarządzania zasobami ludzkimi na Uniwersytecie Warszawskim oraz licznych szkoleniach z obszaru HR i zarządzania.
Anna Piotrowska-Banasiak
Talent Acquisition Manager EE&GBS, Pandora
Ekspertka rynku pracy z blisko 20-letnim doświadczeniem w rekrutacji, employer brandingu i HR, zdobywanym w Polsce, na Węgrzech i w Wielkiej Brytanii. Od 2023 jako Talent Acquisition Manager EE & GBS wspiera swoją wiedzą i doświadczeniem dynamiczny rozwój PANDORA w regionie Europy Wschodniej oraz zespoły global business services zlokalizowane w Warszawie. Wcześniej odpowiadała za strategiczne wsparcie rekrutacyjne i employer brandingowe globalnych struktur firmy farmaceutyczno-
biotechnologicznej Adamed Pharma oraz rozwój wiodącej firmą doradztwa personalnego Antal, gdzie tworzyła i zarządzała wyspecjalizowanymi dywizjami rekrutacyjnymi, odpowiadała za rozwój usług oraz nierekrutacyjnych linii biznesowych HR Consulting, Employer Branding i Market Research. Od wielu lat wspiera inicjatywy związane z rozwojem rynku pracy, w tym Marketing Masterminds (pierwszy branżowy program talentowy Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA), brała także udział w tworzeniu konkursu Siła Przyciągania i, jako członek Kapituły, wspierała wszystkie dotychczasowe edycje.
Anna Pustelnik
Zarząd w Grupie Medipe, członek SAZ i SAO
Od ponad dziesięciu lat zasiada w Zarządzie grupy Medipe, która koncentruje się na wysyłaniu opiekunów do osób starszych w Niemczech. Swoje doświadczenie zdobyte na rynkach niemieckim i polskim wykorzystuje w świadomym rozwijaniu oraz zarządzaniu procesami rekrutacyjnymi i sprzedażowymi na innych europejskich rynkach, takich jak Bułgaria, Rumunia czy Chorwacja. Od 2013 roku jest członkiem Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia (SAZ) oraz Sekcji Agencji Opieki (SAO). W latach 2014-2016 zasiadała w Zarządzie Niemieckiego Stowarzyszenia Agencji Opieki Domowej i Pielęgnacji (VHBP), gdzie odpowiadała za pozyskiwanie nowych partnerów i budowanie relacji biznesowych w krajach Europy Wschodniej. Jest absolwentką Wydziału Fizjoterapii Akademii Wychowania Fizycznego oraz Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Ukończyła również program Master of Business Administration (MBA) realizowany we współpracy z Franklin University. Wykazuje również ducha rywalizacji w sportach drużynowych, zdobywając w 2022 roku tytuł wicemistrza Polski w kategorii 40+ w siatkówce plażowej kobiet.