Pokaż, jak przyciągasz i zatrzymujesz talenty

Trwa nabór do 10. edycji konkursu

 
Bonnier Business Polska
Organizator
Partner merytoryczny
Partner

O konkursie

Nagradzamy organizacje, które widzą potencjał w budowaniu swojego wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, przykładają dużą wagę do właściwego wdrożenia nowo zatrudnionych osób oraz dbają o ich zaangażowanie i rozwój.

W konkursie może wziąć udział każda firma, która chce się pochwalić swoimi praktykami z obszaru employer branding i HR. Doceniamy nie tylko gigantów rynku pracy, ale też mniejsze firmy i start-upy.

Cel konkursu

Cel konkursu

Konkurs „Siła Przyciągania” ma na celu wyłonienie najciekawszych i najskuteczniejszych kampanii, inicjatyw i akcji, które powodują, że firma nie tylko przyciąga, ale i zatrzymuje najbardziej utalentowanych pracowników. Nagrodzone w konkursie „Siła Przyciągania” przedsięwzięcia mają stanowić najlepsze wzory do naśladowania i być inspiracją dla innych.

Co wyróżnia konkurs

Co wyróżnia konkurs

Do tematu employer branding i HR podchodzimy kompleksowo i bierzemy pod lupę cały ten obszar.
Uważnie obserwujemy zmiany, jakie zachodzą na rynku, dostrzegamy nowe wyzwania z jakimi muszą mierzyć się firmy i dopasowujemy kategorie konkursowe tak, by odzwierciedlały aktualną sytuację.

Koszty

Koszty

Udział w konkursie jest całkowicie i na każdym etapie bezpłatny – zarówno samo zgłoszenie, jak i późniejszy udział w gali, statuetka i dyplom, czy możliwość posługiwania się logotypem „Siły Przyciągania”.

Kategorie 2025

Zapoznaj się z kategoriami w konkursie Siła Przyciągania. Rozwiń opis każdej z nich, zobacz, jakimi kryteriami kierujemy się przy ocenie zgłoszeń i pobierz szablon prezentacji.

Kampania wynikająca ze strategii biznesowej, skutecznie budująca wizerunek pracodawcy zarówno wśród zewnętrznych kandydatów, jak i wewnątrz organizacji. Dodatkowo działania nakierowane na pozyskanie kandydatów w określonej grupie docelowej, odpowiadające na konkretne wyzwania rekrutacyjne. Jej celem jest budowanie lub wzmocnienie świadomości marki i wizerunku pożądanego pracodawcy w określonej grupie docelowej.

Kryteria oceny

  1. Celowość działania w kontekście grup odbiorców i trendów rynkowych
  2. Adekwatność działania
  3. Mierzalność rezultatów
  4. Innowacyjność i efekt ‘wow’

Co powinna zawierać prezentacja:

  1. Zakres (Cel główny, cele szczegółowe – max. 3, czas trwania projektu, budżet*)
    • Pomysł na kampanię względem wyzwania, które stało przed firmą
    • Jasno określony cel kampanii i mierniki sukcesu
    • Kontekst biznesowy i strategiczna rola HR w organizacji (w jaki sposób kampania przyczynia sią do realizacji strategii biznesowej firmy)
    • Employer Value Proposition (EVP) marki pracodawcy
    • Skala zaangażowania i informacje dotyczące różnorodności pracowników zaangażowanych w działania kampanii
  2. Opis
    • Opis grupy/grup docelowej: sposób zdefiniowania grupy docelowej, znajomość potrzeb grupy docelowej oraz uzasadnienie doboru komunikatu i formy przekazu
    • Opis działań: hasła reklamowe, grupa docelowa i nakłady finansowe
    • Przełożenie działań zewnętrznych na wewnętrzne akcje, które miały na celu chęć uczynienia z pracowników naturalnych ambasadorów firmy
    • Opis narzędzi i pomysłów wykorzystywanych w podjętych działaniach (z podziałem na poszczególne etapy)
    • Kanały komunikacji i innowacyjne rozwiązania wykorzystane do kampanii employer branding
    • Materiały promocyjne
    • Wskazanie elementów innowacyjnych
  3. Mierzalność rezultatów
    • Zastosowane wskaźniki
    • Efektywność kampanii – osiągnięte wyniki vs założenia
  4. Innowacyjność i efekt ‘wow’
    • Najbardziej innowacyjne rozwiązanie wykorzystane do kampanii employer branding
    • Ewentualny „efekt wow” wśród odbiorców

*Budżet – element nieobowiązkowy, ale ułatwiający ocenę projektu. Jeśli informacja o nim nie jest podana, prosimy o informację dlaczego.

Pobierz prezentację

POBIERZ PREZENTACJĘ i uzupełnij ją zgodnie z poszczególnymi tytułami slajdów. Zwróć uwagę na to, by zawierała elementy wskazane w sekcji „co powinna zawierać prezentacja” oraz informacje pozwalające na zastosowanie kryteriów oceny.

Plik zawierający prezentację powinien być nazwany zgodnie ze schematem „nazwa firmy_nazwa kategorii konkursowej”. Nie powinien przekraczać 15 MB oraz 30 slajdów (slajdy można duplikować, jeśli potrzeba więcej miejsca na opisanie poszczególnych elementów).

Prezentacja powinna być uzupełniona o materiały graficzne, video (w formie odnośników np. na Youtube)

Skuteczne przyciąganie pracowników (employee experience lub/i wdrożenie pracownika w rozproszonym środowisku pracy budujące jego poczucie przynależności do firmy).

Kryteria oceny:

  1. Celowość działania w kontekście grup odbiorców i trendów rynkowych
  2. Adekwatność działania
  3. Mierzalność rezultatów
  4. Innowacyjność i efekt ‘wow’

Co powinna zawierać prezentacja:

  1. Zakres (Cel główny, cele szczegółowe – max. 3, czas trwania projektu, budżet*)
    • Opis wyzwania, które stało przed firmą
    • Kontekst biznesowy i strategiczna rola HR w organizacji (w jaki sposób działania przyczyniają się do realizacji strategii biznesowej firmy)
    • Informacja o zasobach zaangażowanych w proces wdrażania (np. HR, Zarząd, manager, zespół)
    • Założony czas i budżet działania*
  2. Opis
    • Opis programu / plan wdrożenia (działania rekrutacyjne, pre-onboarding, onboarding, wdrożenie techniczne)
    • Wykorzystane kanały i sposoby komunikacji z przyszłymi pracownikami
    • Materiały dostarczone dla pracownika / kandydata (przykłady materiałów)
    • Wykorzystane narzędzia wdrożeniowe / rozwojowe / szkolenia (np. e-learning, warsztaty, grywalizacja)
    • Sposób przygotowania zespołu do przyjęcia nowego pracownika
  3. Mierzalność rezultatów
    • Zastosowane wskaźniki i KPI mierzące skuteczność i efektywność działań vs wyniki
    • Sposób oceny skuteczności procesu wdrożenia do organizacji lub zmiany poziomu satysfakcji uczestników
  4. Innowacyjność i efekt ‘wow’
    • Najbardziej innowacyjne rozwiązanie wykorzystane do kampanii employer branding
    • Ewentualny „efekt wow” wśród odbiorców

*Budżet – element nieobowiązkowy, ale ułatwiający ocenę projektu. Jeśli informacja o nim nie jest podana, prosimy o informację dlaczego.

Pobierz prezentację

POBIERZ PREZENTACJĘ i uzupełnij ją zgodnie z poszczególnymi tytułami slajdów. Zwróć uwagę na to, by zawierała elementy wskazane w sekcji „co powinna zawierać prezentacja” oraz informacje pozwalające na zastosowanie kryteriów oceny.

Plik zawierający prezentację powinien być nazwany zgodnie ze schematem „nazwa firmy_nazwa kategorii konkursowej”. Nie powinien przekraczać 15 MB oraz 30 slajdów (slajdy można duplikować, jeśli potrzeba więcej miejsca na opisanie poszczególnych elementów).

Prezentacja powinna być uzupełniona o materiały graficzne, video (w formie odnośników np. na Youtube)

Transformacja lub utrwalanie kultury organizacyjnej, która buduje zaangażowanie i lojalność wśród pracowników. Najlepsze podejście do zarządzania działaniami budującymi poczucie przynależności wyodrębnionej grupy lub ogółu pracowników; wspierające realizację celów biznesowych i wzmacniający wizerunek pracodawcy.
Cykliczne (nie jednorazowe) działania na rzecz kultury dotyczące wdrożenia norm, wartości, zachowań i praktyk, które są unikalne dla danej firmy i wyróżniają ją spośród innych. Obejmujące system znaczeń, który kształtuje sposób, w jaki pracownicy współpracują, komunikują się i realizują cele biznesowe. Więcej o tym jak rozumiemy kulturę przeczytasz TUTAJ.

Kryteria oceny:

  1. Celowość działania w kontekście grup odbiorców i trendów rynkowych
  2. Adekwatność działania
  3. Mierzalność działania
  4. Innowacyjność i efekt ‘wow’

Co powinna zawierać prezentacja:

  1. Zakres (Cel główny, cele szczegółowe – max. 3, czas trwania projektu, budżet*)
    • Opis wyzwania, które stało przed firmą
    • Kontekst biznesowy i strategiczna rola HR w organizacji (w jaki sposób działania przyczyniają się do realizacji strategii biznesowej firmy)
    • Informacja o zasobach zaangażowanych w proces wdrażania (np. HR, Zarząd, manager, zespół)
    • W przypadku programów wieloletnich informacja o ramach czasowych projektu, opis działań oraz wyniki za poprzednie lata
  2. Opis
    • Opis grup docelowych
    • Opis podjętych działań
    • Opis kluczowych założeń zarządzania kulturą: cele i kluczowe wyzwania oraz definicja miar zaangażowania, lojalności i poczucia przynależności dla organizacji
    • Informacja o budżecie* i zasobach wewnętrznych i/lub zewnętrznych zaangażowanych w realizację projektu
  3. Mierzalność działania
    • Zastosowane wskaźniki i opis kryteriów mierzenia zaangażowania, KPI mierzące skuteczność i efektywność działań vs wyniki
    • Sposób mierzenia efektywności (np. przykłady ankiet, pytań kierowanych do pracowników po realizacji projektu)
  4. Innowacyjność i efekt ‘wow’
    • Najbardziej innowacyjne rozwiązanie wykorzystane do kampanii employer branding
    • Ewentualny „efekt wow” wśród odbiorców

*Budżet – element nieobowiązkowy, ale ułatwiający ocenę projektu. Jeśli informacja o nim nie jest podana, prosimy o informację dlaczego.

Pobierz prezentację

POBIERZ PREZENTACJĘ i uzupełnij ją zgodnie z poszczególnymi tytułami slajdów. Zwróć uwagę na to, by zawierała elementy wskazane w sekcji „co powinna zawierać prezentacja” oraz informacje pozwalające na zastosowanie kryteriów oceny.

Plik zawierający prezentację powinien być nazwany zgodnie ze schematem „nazwa firmy_nazwa kategorii konkursowej”. Nie powinien przekraczać 15 MB oraz 30 slajdów (slajdy można duplikować, jeśli potrzeba więcej miejsca na opisanie poszczególnych elementów).

Prezentacja powinna być uzupełniona o materiały graficzne, video (w formie odnośników np. na Youtube)

Najlepszy program lub najciekawsze inicjatywy mające na celu rozwój pracowników, w tym w warunkach pracy hybrydowej i środowisku rozproszonym, dostosowanych do potrzeb budowania nowych kompetencji.

Kryteria oceny:

  1. Celowość działania w kontekście grup odbiorców i trendów rynkowych
  2. Adekwatność działania
  3. Mierzalność działania
  4. Innowacyjność i efekt ‘wow’

Co powinna zawierać prezentacja:

  1. Zakres (Cel główny, cele szczegółowe – max. 3, czas trwania projektu, budżet*)
    • Opis wyzwania, które stało przed firmą
    • Kontekst biznesowy i strategiczna rola HR w organizacji (w jaki sposób działania przyczyniają się do realizacji strategii biznesowej firmy)
    • Informacja o zasobach zaangażowanych w proces wdrażania (np. HR, Zarząd, manager, zespół)
    • Opis strategii wsparcia rozwoju pracowników (w tym kluczowe działania i inicjatywy)
  2. Opis
    • Charakterystyka i sposób wyboru grupy docelowej
    • Opis metod diagnozy potrzeb grupy docelowej
    • Opis działań związanych z projektem, wykorzystane narzędzia rozwojowe (np. e-learning, warsztaty, grywalizacja)
    • Opis stosowanych programów / inicjatyw
  3. Mierzalność działania
    • Zastosowane wskaźniki i KPI mierzące skuteczność i efektywność działań vs wyniki i budżet*
    • Informacja o zasobach zaangażowanych w proces
  4. Innowacyjność i efekt ‘wow’
    • Najbardziej innowacyjne rozwiązanie wykorzystane do kampanii employer branding
    • Ewentualny „efekt wow” wśród odbiorców

*Budżet – element nieobowiązkowy, ale ułatwiający ocenę projektu. Jeśli informacja o nim nie jest podana, prosimy o informację dlaczego.

Pobierz prezentację

POBIERZ PREZENTACJĘ i uzupełnij ją zgodnie z poszczególnymi tytułami slajdów. Zwróć uwagę na to, by zawierała elementy wskazane w sekcji „co powinna zawierać prezentacja” oraz informacje pozwalające na zastosowanie kryteriów oceny.

Plik zawierający prezentację powinien być nazwany zgodnie ze schematem „nazwa firmy_nazwa kategorii konkursowej”. Nie powinien przekraczać 15 MB oraz 30 slajdów (slajdy można duplikować, jeśli potrzeba więcej miejsca na opisanie poszczególnych elementów).

Prezentacja powinna być uzupełniona o materiały graficzne, video (w formie odnośników np. na Youtube)

Pomysłowe stosowanie nowoczesnych rozwiązań technologicznych (np. z zastosowaniem sztucznej inteligencji) wspierających procesy HR (Candidate Experience, Employee Experience, zarządzanie retencją, budowanie wizerunku pracodawcy, efektywność i skuteczność HR) oraz zarządzanie ludźmi i ułatwiające im funkcjonowanie w organizacji.

W tej kategorii mogą zgłaszać się zarówno firmy wykorzystujące nowoczesne technologie jak i duety, czyli firmy wykorzystujące nowoczesne technologie wraz z dostawcą rozwiązania. W związku z tym, iż jest to konkurs HRowy zgłoszenia od samych dostawców nie będą podlegały ocenie.

Kryteria oceny:

  1. Celowość działania w kontekście grup odbiorców i trendów rynkowych
  2. Adekwatność działania
  3. Mierzalność działania
  4. DobInnowacyjność i efekt ‘wow’

Co powinna zawierać prezentacja:

  1. Zakres (Cel główny, cele szczegółowe – max. 3, czas trwania projektu, budżet*)
    • Opis wyzwania, które stało przed firmą
    • Kontekst biznesowy i strategiczna rola HR w organizacji (w jaki sposób działania przyczyniają się do realizacji strategii biznesowej firmy)
    • Informacja o zasobach zaangażowanych w proces wdrażania (np. HR, Zarząd, manager, zespół)
  2. Opis
    • Opis grupy lub grup docelowych, do których skierowane są nowoczesne rozwiązania HRowe bazujące na technologii
    • Opis rozwiązania technologicznego
    • Opis na jakie wyzwania firmy pozwala / pozwoliło odpowiedzieć wdrożenie nowoczesnych rozwiązań technologicznych w procesach HRowych
    • Opis procesu HRowego / aspektu zarządzania ludźmi, który jest wspierany przez nowoczesną technologię
    • Opis dodatkowych korzyści wynikających z implementacji nowoczesnych rozwiązań technologicznych w procesach HRowych
  3. Mierzalność działania
    • Zastosowane wskaźniki i KPI mierzące skuteczność/efektywność działań wspieranych przez nowoczesne rozwiązania technologiczne vs wyniki i budżet*
  4. Innowacyjność i efekt ‘wow’
    • Najbardziej innowacyjne rozwiązanie wykorzystane do kampanii employer branding
    • Ewentualny „efekt wow” wśród odbiorców

*Budżet – element nieobowiązkowy, ale ułatwiający ocenę projektu. Jeśli informacja o nim nie jest podana, prosimy o informację dlaczego.

Pobierz prezentację

POBIERZ PREZENTACJĘ i uzupełnij ją zgodnie z poszczególnymi tytułami slajdów. Zwróć uwagę na to, by zawierała elementy wskazane w sekcji „co powinna zawierać prezentacja” oraz informacje pozwalające na zastosowanie kryteriów oceny.

Plik zawierający prezentację powinien być nazwany zgodnie ze schematem „nazwa firmy_nazwa kategorii konkursowej”. Nie powinien przekraczać 15 MB oraz 30 slajdów (slajdy można duplikować, jeśli potrzeba więcej miejsca na opisanie poszczególnych elementów).

Prezentacja powinna być uzupełniona o materiały graficzne, video (w formie odnośników np. na Youtube)

Działania pracodawcy w kierunku wsparcia i rozwoju liderów (formalnych i nieformalnych) w zakresie budowania efektywnej i inkluzywnej organizacji.
Działania mogą obejmować m.in.:
– programy rozwijające przywództwo,
– wsparcie w postaci mentoringu / coachingu / innych form rozwoju,
– angażowania do projektów dających możliwość rozwoju nowych kompetencji i podejść.

Kryteria oceny:

  1. Celowość działania w kontekście grup odbiorców i trendów rynkowych
  2. Adekwatność działania
  3. Mierzalność działania
  4. Innowacyjność i efekt „wow”

Co powinna zawierać prezentacja:

  1. Zakres (Cel główny, cele szczegółowe – max. 3, czas trwania projektu, budżet*)
    • Opis wyzwania, które stało przed firmą
    • Kontekst biznesowy i strategiczna rola HR w organizacji (w jaki sposób działania przyczyniają się do realizacji strategii biznesowej firmy)
    • Informacja o zasobach zaangażowanych w proces wdrażania (np. HR, Zarząd, manager, zespół)
    • Informacja o zasobach wewnętrznych i/lub zewnętrznych zaangażowanych w realizację programu rozwojowego liderów.
  2. Opis
    • Opis kluczowych założeń programu rozwoju liderów (wyzwanie, punkt wyjścia, cele i założenia)
    • Opis działań związanych z mierzeniem rezultatów i wpływu wywieranego przez liderów na pracowników i zarządzane zespoły (opis procesu i narzędzi, skala zaangażowania liderów, ramy czasowe prowadzonych działań)
    • Opis profilu lidera (sposób zdefiniowania, znajomość potrzeb)
    • Opis narzędzi i działań wspierających rozwój liderów
  3. Mierzalność działania
    • Zastosowane wskaźniki i KPI mierzące skuteczność i efektywność modelu zarządzania vs wyniki i budżet*
    • Przykłady zmiany / efektów dla organizacji wynikających z działań liderów.
  4. Innowacyjność i unikalność projektu
    • Najbardziej innowacyjne rozwiązanie wykorzystane do działań wspierających liderów
    • Ewentualny „efekt wow” wśród odbiorców

*Budżet – element nieobowiązkowy, ale ułatwiający ocenę projektu. Jeśli informacja o nim nie jest podana, prosimy o informację dlaczego.

Pobierz prezentację

POBIERZ PREZENTACJĘ i uzupełnij ją zgodnie z poszczególnymi tytułami slajdów. Zwróć uwagę na to, by zawierała elementy wskazane w sekcji „co powinna zawierać prezentacja” oraz informacje pozwalające na zastosowanie kryteriów oceny.

Plik zawierający prezentację powinien być nazwany zgodnie ze schematem „nazwa firmy_nazwa kategorii konkursowej”. Nie powinien przekraczać 15 MB oraz 30 slajdów (slajdy można duplikować, jeśli potrzeba więcej miejsca na opisanie poszczególnych elementów).

Prezentacja powinna być uzupełniona o materiały graficzne, video (w formie odnośników np. na Youtube)

Działania pracodawcy w kierunku wdrożenia podejścia do różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej.
W szczególności działania związane z:
– zarządzaniem pokoleniami / dialogiem międzypokoleniowym (ze szczególnym wskazaniem konkretnych działań wdrożonych w zespołach),
– specyficzne działania ukierunkowane na pokolenia tzw. silversów i genZ,
– promowaniem, wdrażaniem równości płacowej i niwelowaniem luki płacowej,
– wsparciem rodzicielstwa (urlopy macierzyńskie / ojcowskie / rodzicielskie, wsparcie po przerwie związanej z wychowaniem dziecka),
– inne działania związane z inkluzywnością i różnorodnością, które wspierają realizację strategii ESG.

Kryteria oceny:

  1. Celowość działania w kontekście grup odbiorców i trendów rynkowych
  2. Adekwatność działania
  3. Mierzalność działania
  4. Innowacyjność i efekt ‘wow’

Co powinna zawierać prezentacja:

  1. Zakres (Cel główny, cele szczegółowe – max. 3, czas trwania projektu, budżet*)
    • Opis wyzwania, które stało przed firmą
    • Kontekst biznesowy i strategiczna rola HR w organizacji (w jaki sposób działania przyczyniają się do realizacji strategii biznesowej firmy)
    • Informacja o zasobach zaangażowanych w proces wdrażania (np. HR, Zarząd, manager, zespół)
    • Informacja o budżecie* i zasobach wewnętrznych i/lub zewnętrznych zaangażowanych w realizację programu
  2. Opis
    • Opis kluczowych działań programu Diversity & Inclusion firmy (wyzwanie, punkt wyjścia, cele i założenia)
    • Opis działań związanych/wspierających inicjatywy Diversity & Inclusion
      • opis narzędzi i pomysłów wykorzystywanych w podjętych działaniach
      • wykorzystane kanały komunikacji
    • ramy czasowe prowadzonych działań
  3. Mierzalność działania
    • KPI mierzące skuteczność i efektywność działań Diversity & Inclusion vs wyniki i budżet*
    • Przykłady zmiany / efektów dla organizacji wynikających z podjętych działań
  4. Innowacyjność i efekt ‘wow’
    • Najbardziej innowacyjne rozwiązanie wykorzystane do kampanii employer branding
    • Ewentualny „efekt wow” wśród odbiorców

*Budżet – element nieobowiązkowy, ale ułatwiający ocenę projektu. Jeśli informacja o nim nie jest podana, prosimy o informację dlaczego.

Pobierz prezentację

POBIERZ PREZENTACJĘ i uzupełnij ją zgodnie z poszczególnymi tytułami slajdów. Zwróć uwagę na to, by zawierała elementy wskazane w sekcji „co powinna zawierać prezentacja” oraz informacje pozwalające na zastosowanie kryteriów oceny.

Plik zawierający prezentację powinien być nazwany zgodnie ze schematem „nazwa firmy_nazwa kategorii konkursowej”. Nie powinien przekraczać 15 MB oraz 30 slajdów (slajdy można duplikować, jeśli potrzeba więcej miejsca na opisanie poszczególnych elementów).

Prezentacja powinna być uzupełniona o materiały graficzne, video (w formie odnośników np. na Youtube)

Polecane artykuły

Przeczytaj inspirujące case studies laureatów i ciekawe komentarze organizatora i partnerów.

FAQ

Tak, nie mamy ograniczeń dotyczącej liczby zgłoszeń firmy.

Tak, firma może zgłosić więcej niż jeden projekt w danej kategorii.

Tak, ale rozwiązanie musi być przedstawione na szablonie dedykowanym danej kategorii. Za niewłaściwe uznaje się zgłoszenie tej samej prezentacji do różnych kategorii.

Zgłaszane projekty powinny funkcjonować po 1 stycznia 2023 r. Mogą to być projekty, które zaczęły istnieć przed tym okresem, ale część aktywności powinna przypadać na okres po 1 stycznia 2023.

Tak, można zgłaszać projekty wieloletnie i takie, które były już zgłoszone. Należy jednak pokazać progres i najnowsze wnioski.

Każda kategoria zawiera dokładnie opisane elementy, które powinny znaleźć się w prezentacji oraz szablon prezentacji. Warto przeanalizować swój projekt pod kątem zgodności jego składowym z tym, o co prosimy w prezentacji.

To efekt świeżości, ciekawy, innowacyjny pomysł, coś, czego być może jeszcze nie było. Chodzi o element zaskoczenia i pokazanie odważnego, nowego podejścia.

Zgłoś firmę do konkursu

Serdecznie zapraszamy do zgłoszenia firmy do konkursu!
Wypełnij formularz poniżej i dołącz wcześniej przygotowaną prezentację.
Po dokonaniu zgłoszenia, otrzymasz potwierdzenie na podany przez siebie adres e-mail.

Podsumowanie 2024

Zapraszamy do lektury dodatku podsumowującego konkurs "Siła Przyciągania 2023"!

Lista laureatów konkursu

Kategoria
Kampania employer branding
Kategoria
Budowanie pozytywnych doświadczeń pracownika
Kategoria
Tworzenie kultury organizacyjnej
Kategoria
Wsparcie rozwoju pracowników - nowe kompetencje w nowej rzeczywistości
Kategoria
Pracodawca przyciągający liderów
Kategoria
Kompleksowe działania Diversity & Inclusion
Kategoria
Efektywne działania well-being i work-life balance
Kategoria
Wsparcie rozwoju pracowników - nowe kompetencje w nowej rzeczywistości
Kategoria
Nowoczesne narzędzia i technologie w zarządzaniu ludźmi
Kategoria
Pracodawca rozwijający liderów
Kategoria
Kompleksowe działania Diversity & Inclusion
Kategoria
Employer branding – kampania wizerunkowa
Kategoria
Employer branding – kampania marketingu rekrutacyjnego
Kategoria
Onboarding w nowym modelu pracy
Kategoria
Strategiczny projekt budujący zaangażowanie, lojalność i poczucie przynależności
Kategoria
Wsparcie rozwoju pracowników – nowe kompetencje w nowej rzeczywistości
Kategoria
Inkluzywna rekrutacja
Kategoria
Strategia Diversity & Inclusion
Kategoria
Nowoczesne technologie w zarządzaniu ludźmi
Kategoria
Employer branding – kampania wizerunkowa
Kategoria
Employer branding – kampania marketingu rekrutacyjnego
Kategoria
Zdalne wdrożenie pracownika - onboarding
Kategoria
Strategiczne podejście do działań well-being
Kategoria
Strategiczny projekt budujący zaangażowanie
Kategoria
Zdalne wsparcie rozwoju pracowników
Kategoria
Diversity & Inclusion
Kategoria
Nowoczesne technologie w HR
Kategoria
Wyróżnienie specjalne
Kategoria
Employer branding – kampania marketingu rekrutacyjnego
Kategoria
Diversity & Inclusion w działaniach employer branding
Kategoria
Candidate experience w procesie rekrutacji
Kategoria
Strategiczny projekt budujący zaangażowanie i lojalność pracowników
Kategoria
Employee experience
Kategoria
Strategiczne podejście do działań well-being
Kategoria
Nowoczesne technologie w HR
Kategoria
Najlepsza inicjatywa „out of the box”
Kategoria
Najlepszy proces rekrutacyjny
Kategoria
Innowacja w rekrutacji – candidate interaction
Kategoria
Najlepszy program wdrożenia nowego pracownika (onboarding program)
Kategoria
Najlepsza inicjatywa budująca zaangażowanie i lojalność pracowników
Kategoria
Najlepszy program zarządzania talentami
Kategoria
Pracownik 50+
Kategoria
Nagroda milienialsów
Kategoria
Wyróżnienie milenialsów
Kategoria
Najlepsza inicjatywa „out of the box”
Kategoria
Najskuteczniejsza niskobudżetowa inicjatywa employer branding
Kategoria
Najlepszy proces rekrutacyjny
Kategoria
Innowacja w rekrutacji – candidate interaction
Kategoria
Najlepszy program wdrożenia nowego pracownika (onboarding program)
Kategoria
Najlepsza inicjatywa budująca zaangażowanie i lojalność pracowników
Kategoria
Najlepszy program zarządzania talentami
Kategoria
International Employer
Kategoria
Nagroda milienialsów
Kategoria
Master Champion
Kategoria
Najlepsza kampania employer branding
Kategoria
Najlepsza kampania employer branding dla milenialsów
Kategoria
Najlepsza inicjatywa out of the box
Kategoria
Najlepszy proces rekrutacyjny
Kategoria
Innowacja w rekrutacji - candidate interaction
Kategoria
Najlepszy program wdrożenia nowego pracownika
Kategoria
Najlepsza inicjatywa budująca zaangażowanie i lojalność pracowników
Kategoria
Najlepszy program zarządzania talentami
Kategoria
Wyróżnienia specjalne
Kategoria
Master Champion
Kategoria
Najlepsza kampania employer branding
Kategoria
Najlepsza kampania employer branding dla milenialsów
Kategoria
Najlepsza inicjatywa out of the box
Kategoria
Najskuteczniejsza niskobudżetowa inicjatywa employer branding
Kategoria
Employer branding w procesie rekrutacji
Kategoria
Innowacja w rekrutacji – candidate interaction
Kategoria
Najlepsza inicjatywa budująca zaangażowanie i lojalność pracowników
Kategoria
Najlepszy program wdrożenia nowego pracownika