Pokaż, jak przyciągasz i zatrzymujesz talenty

O konkursie

Przed nami trzecia edycja konkursu „Siła przyciągania”.

Konkurs ma na celu wyłonienie najciekawszych i najskuteczniejszych przedsięwzięć, które pozwalają na przyciągnięcie i zatrzymanie w firmie najbardziej utalentowanych pracowników.

Szukamy firm, które widzą potencjał w budowaniu swojego wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, przykładają dużą wagę do właściwego wdrożenia nowo zatrudnionych osób oraz dbają o ich zaangażowanie i rozwój.

To, co stanowi o unikatowości naszego konkursu to fakt, że do tematu employer branding podchodzimy kompleksowo i bierzemy pod lupę cały ten obszar.
Dodatkowo co roku pojawiać się będzie inna kategoria, którą wskazywać będziemy na podstawie obserwacji tego, co dzieje się na rynku i z jakimi wyzwaniami w danym okresie muszą szczególnie mierzyć się firmy. W zeszłym roku była to kategoria HR Tech, w tegorocznej edycji przyjrzymy się bliżej zatrudnianiu pracowników-cudzoziemców.

Chcemy doceniać najlepsze praktyki nie tylko gigantów rynku pracy, ale też mniejszych firm i start-upów. Oddajemy także głos pokoleniu milenialsów – w tym roku specjalnie powołana kapituła przyjrzy się wszystkim zgłoszeniom i wybierze spośród nich swojego faworyta.
 Zachęcamy do dzielenia się innowacyjnymi kampaniami rekrutacyjnymi wykorzystującymi niestandardowe narzędzia rekrutacji, np. oparte na grywalizacji.

W obecnej sytuacji na polskim rynku pracy, kiedy notujemy rekordowo niskie bezrobocie, rosną płace i w wielu branżach otwarcie mówi się o rynku pracownika, szczególnie ważne są przemyślane i dobrze przeprowadzone działania wzmacniające markę dobrego pracodawcy. Bez nich firmy nie przyciągną nowych pracowników, a dotychczasowi zaczną odchodzić. Nagrodzone w konkursie „Siła przyciągania” przedsięwzięcia z zakresu employer brandingu mają stanowić najlepsze wzorami do naśladowania i być inspiracją dla innych.

Zgłoszenia można nadsyłać do 15 października do godz. 15.00.


Zapraszamy do lektury dodatku "Siła Przyciągania 2017" oraz e-booka przedstawiającego zwycięskie kampanie, przygotowanego przez portal Kariera.pl